Koirat
Hei vain!
Muutimme juuri äskettäin omakotitaloon. Meillä on 8-vuotias koira. Käytämme koiran ulkona saman lenkin kolme kertaa päivässä. Nyt meitä on alettu syyttää että koiramme kuseskelee naapurin postilaatikon juureen, vaikka tiedämme ettemme anna sen kusta siihen. Samoin että koiramme kuseskelee toisten pihapiirejä, mutta emme anna. Mitä meidän pitää tehdä että naapurit uskovat meitä. Eivät uskalla tulla oven taakse ja sanomaan suoraan. Yksikin näytti käsimerkein että olemme tyhmiä ja annamme koiran kuseskella toisten nurkkiin. mitä pitää tehdä? antaa olla vaan. jättää turhat syyttelyt huomiotta? Kuulemma todisteita on että se on meidän koira!
Kommentit (2)
Koiranvihaaja-valittajia maailmassa riittää eikä niihin mikään järkipuhe ja perustelut auta. Anna vaan näytelllä lapsellisia käsimerkkejään ja vittuilla. Mulla 3 koiraa ja tuota saa kuulla usein, annan mennä korvasta sisään toisesta ulos.
Ne olisi helppoa kaapata syliin ja kantaa metsikköön tekemään tarpeensa siististi yhteen paikkaan. Kakat toki sieltäkin roskikseen. Lenkillä ei sitten merkkailtaisi ollenkaan.
En ole saanut yhtään valitusta koirastani. Kummallista, koska asuinkulmani ovat täynnään keltaista limua ja suklaakakkuja. Kyllä minua hävettää, vaikka ollaankin itse siististi.
t. Pienen narttukoiran omistaja.