milloin kun olette yrittäneet...
saada lasta niin milloin on tärpännyt?? Tarkoitan siin kuinka pian yrittämisen alusta on plussannut? Tiedän että se riippuu monesta asiasta, mutta noin yleensä. Joillain se tärppää heti ja jotkut saa yrittää jonkin aikaa ja tietysti kaikilla ei tärppää lainkaan.
Kommentit (6)
Ensimmäistä kun tehtiin niin tärppäs heti ekasta kierrosta. Tämän toisen kohdalla en laskenut kiertoja, mutta heinäkuussa aloitettiin ja nyt lokakuun lopussa testasin plussan. Eli nelisen kuukautta meni....
Esikoinen sai alkunsa puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen, yrityskiertoja tais olla siinä ajassa mukana noin kolme ja kakkonen sai alkunsa yhdestä ainoasta yrityskerrasta.
Esikoinen sai alkunsa tokasta kierrosta pillereiden jälkeen, mutta tätä kakkosta yritettiinkin sitten enemmän ja vähemmän tosissaan yli 1,5 vuotta ennen ekaa plussaa... 2 ekaa meni kesken, mutta tämä kolmas on nyt pysynyt ainakin tähän asti kyydissä... rv nyt 12+5
Meillä on yritetty 10/2004 lähtien esikoista, yksi plussa tuli 06/2005 ja meni kesken 07/2005. Sen jälkeen on taas ollut hiljaista... toivottavasti ollaan harvinainen poikkeus :)
Me olemme yrittäneet noin kahdentoista kuukauden ajan ja yrityskertoja on ollut lukuisia, eli aktiivisuudesta ei homma ole ollut kiinni. Kierrot ovat olleet e-pillereiden lopettamisen jälkeen epäsäännöllisiä ja vasta nyt, vuoden jälkeen, raskaustestissä näkyi kaksi viivaa - viimeinkin!
eli olen sieltä " vaikeamman kautta" ryhmästä, ja sanoisinko " ei mitään loogisuutta" sakista=/...=).
Eli ensimmäinen plussa tuli kaikkien mahdollisten hoitojen saattelemana viimeinkin n.4:n ivf:n tuoresiirrosta, toinen plussa tuli HETI PERÄÄN SEURAAVASTA ivf:tuoresiirrosta, kolmas plussa tuli LUOMUNA täytenä yllätyksenä ja suunnittelematta Pillereistä huolimatta=)... eli Ihmeitä ja yllätysonnistumisia olleet kaikki kolme mun kohdalla=D.
Pillerit oli käytössä vain jotta kierto pelaisi jotenkin, ei ehkäisyn takia, ja siinä luulossa oltiin etten luomusti tai " lievillä" hoidoilla voisi edes raskautua. Että näin minun kohdallani