Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikotien asuntoilmoitus - onpas rasittavan oloinen yksityinen myymässä

Vierailija
30.01.2012 |

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6969619?dop=19

Vai olenko vaan vähän herkkä, mutta jotenkin tuntuu, että tuollaisen kanssa ei huvittaisi ruveta asuntokaupoille..?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikaa tuossa on?

Varmaan vaan saanut kyllikseen kiinteistönvälittäjistä. Sain minäkin kun viimeksi myin itse taloamme.

Vierailija
2/5 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tuossa nyt hiertää vastaan? Talohan nyt on mitä on mutta ei tuossa ilmoituksessa mitään vikaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen myynti-ilmoitus

Vierailija
4/5 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain kyllästynyt rasittaviin välittäjien puheluihin. Olen itsekin niitä saanut myydessäni itse, ja muttamat suorastaan valehtelivat välityssopimuksen saadakseen (myyneet juuri meidän yhtiöstä, vaikka yhtään asuntoa ei ollut myyty vuosikausiin).

Eniten minua hämää, että ullakon voi rakentaa, jos rakennuslupa heltiää. Kyseessä erillistalo eli asunto-osakeyhtiö. Ottaisin nyt ainakin isännöitsijältä ensin selvää, onko rakennusoikeutta edes mahdollista saada. TIedän yhtiön, jossa 3 neljästä oli laajentanut vintille ja neljäs ei enää voinut, koska yhtiö kokonaismaksimirakennusoikeus oli käytetty.

Vierailija
5/5 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakipykäliin viittaaminen yms. Itse juristinakaan en tekisi sitä tuossa vaiheessa vaan lukisin madonluvut suoraan niille välittäjille, jotka ottavat yhteyttä.

Samoin yhdellä tarjouksella ratsastaminen on vähän arveluttavaa, yleensähän tarjous mainitaan myynti-ilmossa vasta, kun sellainen on hyväksytty ts kohde ei ole enää myynnissä.

Kukin tyylillään, mutta multa toi tyyli saa niskavillat pystyyn.