Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtaaminen jehovan todistajien kanssa - yritin käännyttää!

Vierailija
30.01.2012 |

Vau mikä kokemus. Vieläkin ihan tärisen.

Eli kaksi vanhempaa ihmistä raamatun kanssa oveni takana. Minä olen kristitty. Ja päätin tällä kertaa avata oven.

Mies alkaa selittää raamattu kädessä. Kunnes kysyn oletteko kristittyjä? (toki tiesin että ovat jehovan todistajia) He sanovat ei, me olemme jehovan todistajia.

Kysyn onko Jeesus Herra? He myöntävät että kyllä on, siitä raamattukin kertoo. Sitten kysyn onko Jeesus ylösnoussut? He myöntävät senkin. Kolmas kysymykseni on: uskotteko Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen? Kolmiyhteiseen Jumalaan?

-Ei.

Sitten kysyn mieheltä saanko rukoilla puolestasi? Hän kieltää, en saa!

Sanon Jumala siunatkoon teitä. Nainen kysyy voimmeko tulla sisälle juttelemaan. Sanon vielä toisen kerran Jumala siunatkoon teitä ja suljen oven.

Tilanteessa oli läsnä suuret voimat. Minä ihan vapisin Pyhästä Hengestä. Tunsin miehen pelon, hänen kätensä vapisivat myös. Tunsin myös eksytyksen painostavan hengen, mutta Jeesus on monin verroin voimakkaampi, joten ei ollut hätää.

----------------------------------------

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen ja hymyillä:)

Pyydä toki ensi kerralla heidät sisään ja ota se Raamattu esille. Siinä tilanteessa voit testata oman Raamatun tuntemuksesi:)

Muista myös, että kirkko on keksinyt tämän sloganin ettei J-todistajat ole kristittyjä ja miksiköhän?? SIKSI ettei todistajat usko kolminaisuusoppiin ja ovat myös todistaneet sen pakanalliseksi jumalkolmikoksi EI Raamatun Jumalaksi. Tämä on se syy! Kuka tahansa voi ottaa tämän asian selville ihan itse!

Toisin sanoen Jeesuksella oli vain yksi isä, jolle hän luovuttaa vallan tuhatvuotiskauden päättyessä. Tiesithän sen?

Ja toisekseen todistajat eivät pelkää muita uskovaisia eivätkä tärise siitä syystä, usko pois! Tärinä johtuu kyllä ihan sitten sairaudesta jos sitä oli!

Vierailija
22/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen arvoista!

Kun juot sitä kahvia kato netistä triojumalten alkuperä!! Saatat yllättyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienosti tehty, olen myös uskova ja juttu on juuri noin. hauskaa kun muita muka johdattavat, eivätkä itsekään tiedä kuuluvatko 144000 joukkoon! kyseessä siis eksytys, Jeesus sanoo että Minun lampaani tuntevat ääneni.

Vierailija
24/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on musta , toinen valkonen,näin on !

Vierailija
25/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisiin kyllä varmaan aika hassut keskustelut vauhtiin :D Siinä olisikin kyllä käännyttämistä.

T:ateisti

Vierailija
26/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi hourailla täällä kun kerran tuonpuoleisessa ja väärässä paikassa!

Vierailija
27/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä toki ensi kerralla heidät sisään ja ota se Raamattu esille. Siinä tilanteessa voit testata oman Raamatun tuntemuksesi:)

Muista myös, että kirkko on keksinyt tämän sloganin ettei J-todistajat ole kristittyjä ja miksiköhän?? SIKSI ettei todistajat usko kolminaisuusoppiin ja ovat myös todistaneet sen pakanalliseksi jumalkolmikoksi EI Raamatun Jumalaksi. Tämä on se syy! Kuka tahansa voi ottaa tämän asian selville ihan itse!

Toisin sanoen Jeesuksella oli vain yksi isä, jolle hän luovuttaa vallan tuhatvuotiskauden päättyessä. Tiesithän sen?

Ja toisekseen todistajat eivät pelkää muita uskovaisia eivätkä tärise siitä syystä, usko pois! Tärinä johtuu kyllä ihan sitten sairaudesta jos sitä oli!

jotta löytäisit Jeesuksen Kristuksen luo taivaan kotiin?

Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä. He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

--Mark.16: 15-18

Vierailija
28/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joh. 14: 15-21 Jeesus sanoi: “Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni. Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti. Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä. En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne. Vielä vähän aikaa, eikä maailma enää näe minua, mutta te näette, sillä minä elän ja tekin tulette elämään. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja että te olette minussa ja minä teissä. Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni.”

Vierailija
29/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajat eivät ole kristittyjä koska eivät täytä kristittyjen määritelmää. Lahkon määritelmän tämä uskonto kyllä täyttää.

Vierailija
30/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten koitti helluntaipäivä*, he olivat kaikki yhdessä koolla. 2 Yhtäkkiä kuului taivaalta kohahdus, kuin olisi käynyt raju tuulenpuuska, ja se täytti koko sen talon, jossa he olivat. 3 He näkivät tulenlieskoja, kuin kieliä, jotka jakautuivat ja laskeutuivat itse kunkin päälle. 4 He tulivat täyteen Pyhää Henkeä ja alkoivat puhua eri kielillä sitä mitä Henki antoi heille puhuttavaksi.

--Apt.2: 1-4

Vierailija
31/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 Silloin Pietari astui esiin, ja muut yksitoista hänen kanssaan. Hän alkoi puhua kuuluvalla äänellä:

"Kuulkaa minua, juutalaiset, te kaikki, jotka asutte Jerusalemissa! Tietäkää tämä: 15

Eivät nämä miehet ole juovuksissa, niin kuin te luulette -- nythän on vasta aamu, päivän kolmas tunti*. 16 Tämä on sitä, mikä profeetta Joelin suulla on ilmoitettu:

17 -- Viimeisinä päivinä, sanoo Jumala,

minä vuodatan Henkeni kaikkiin ihmisiin.

Teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat,

nuorukaiset näkevät näkyjä ja vanhukset ennusunia.

18 Näin teen: palvelijoihini ja palvelijattariini

minä vuodatan Henkeni niinä päivinä,

ja he profetoivat.

19 Minä näytän ihmeitä ylhäällä taivaalla,

merkkejä alhaalla maan päällä:

verta, tulta ja suitsevaa savua.

20 Aurinko pimenee, kuu värjäytyy vereen,

ennen kuin koittaa Herran päivä,

suuri ja häikäisevä.

21 Mutta joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu.

Vierailija
32/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienosti tehty, olen myös uskova ja juttu on juuri noin. hauskaa kun muita muka johdattavat, eivätkä itsekään tiedä kuuluvatko 144000 joukkoon! kyseessä siis eksytys, Jeesus sanoo että Minun lampaani tuntevat ääneni.

Vierailija
33/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen arvoista!

Kun juot sitä kahvia kato netistä triojumalten alkuperä!! Saatat yllättyä!

Tuo kolminaisuusoppi kopioitu? Muistelisin jotain sellaista?

Vierailija
34/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 "Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta. 27 Myös te olette minun todistajiani, olettehan olleet kanssani alusta asti.

-- Joh.15: 26-27

13 Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva. 14 Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta. 15 Kaikki, mikä on Isän, on myös minun. Siksi sanoin, että hän saa minulta sen, minkä hän teille ilmoittaa.

-- Joh.16: 13-15

Johannes Kastaja:

11 "Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta minun jälkeeni tulee toinen, joka on minua väkevämpi. Minä en kelpaa edes riisumaan kenkiä hänen jalastaan. Hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

-- Matt.3: 11

Jeesuksen kaste:

13 Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen kastettavaksi. 14 Johannes esteli ja sanoi: "Sinäkö tulet minun luokseni? Minunhan pitäisi saada sinulta kaste!" 15 Mutta Jeesus vastasi hänelle: "Älä nyt vastustele. Näin meidän on tehtävä, jotta täyttäisimme Jumalan vanhurskaan tahdon." Silloin Johannes suostui hänen pyyntöönsä.

16 Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Samassa taivaat aukenivat, ja Jeesus näki Jumalan Hengen laskeutuvan kyyhkysen tavoin ja asettuvan hänen päälleen. 17 Ja taivaista kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt."

--Matt.3: 13-17

Vierailija
35/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 Mutta nyt minä menen hänen luokseen, joka on minut lähettänyt. Kukaan teistä ei kysy minulta, minne minä menen, 6 vaan sydämenne on täynnä murhetta sen johdosta, mitä teille sanoin. 7 Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyödyksi, että minä menen pois. Ellen mene, ei Puolustaja voi tulla luoksenne. Mutta mentyäni pois minä lähetän hänet luoksenne, 8 ja hän tulee ja paljastaa, että maailma on väärässä, hän paljastaa, mitä on synti, mitä vanhurskaus ja mitä tuomio. 9 Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun, 10 vanhurskaus tulee julki siinä, että minä menen Isän luo ettekä te enää näe minua, 11 ja tuomio on siinä, että tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

--Joh.16: 5-11

Vierailija
36/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä soopaa. käännytys puoli ja toisin, siis.

kukaan ei voi käännyttää ketään, sen tekee yksin Jeesus jos ihminen itse suostuu siihen , eli eipä ole pelkoa ns. käännytyksestä. minä ainakin olen iloinen kun tunnen Jeesuksen, haluan mennä taivaaseen. olen iloinen että olen saanut kuulla Hänestä ja tehdä valinnan.

Vierailija
37/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä. He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

--Mark.16: 15-18

Meinaan en ymmärrä miten se palvelee uskontoa, että Afrikassakin opetettiin paikallisia nussimaan oikein. Kun oli syntyä vetää takaapäin.

Minun mielestä kukin saa uskoa mihin lystää, mutta tuo uskonnon pakkotyrkyttäminen on idiottimaista.

Vierailija
38/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään eihän me kasteta omia lapsiammekaan pikkuisina! Joutuvat ite tekemään sen päätöksen isompina.

Mutta on sanottava, että ateistin kanssa on tosi mielenkiintoista keskustella, koska he ajattelevat ja yleensä he tietävätkin mitä nämä trijumalten palvojat ovat historiansa aikana tehneet!

Vierailija
39/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne jehovat kertovat seuraavassa kokouksessaan......kuinka kohtasivat itse perkeleen lähettilään, mutta uskonsa voimalla he pysyivät vahvoina. Tai muuta shaissea. Kumpikin osapuoli pysyy vakaasti omassa kannassaan ja uskoo sydämestään juuri hänen tapansa uskoa olevan Se Oikea.

Voi tätä ihmiskuntaa ja sen uskomatonta puusilmäisyyttä.

Ei hitto, nyt on saatava kahvia ja pullaa, etten ihan masennu.

joko masentua tai nauraa makeasti hihhulien tyhmyydelle. Valinta on sinun.

Minusta moiset kertomukset ovat yksinomaan hassuja!

Vierailija
40/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikeasti hän olisi vastannut sinulle: kyllä, olemme kristittyjä.

Sitäpaitsi olit töykeä. Et vastannut kysymykseen, kun kysyivät, saako sisään tulla. Sanoit: hyvää päivän jatkoa ja suljit oven. Mikset sanonut, että et voi ottaa heitä sisälle, mutta hyvää päivän jatkoa teille.

vaan rukoilla heidän sielujensa pelastumisen puolesta. Kun he eivät sitä halunneet ei ollut enää pointtia kutsua sisään.

niin ahdasmielinen kysyn vaan???

Miksi hän vihaa niin että tuomitsee ihmiset helvettiin uskon tähden. Mihin Jumalasi niin kiivaasti uskoa tarvitsee että pitää heittäytyä häijyksi???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä