Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Haavisto sivarina voi hakea puolustusvoimien johtajaksi?

Vierailija
30.01.2012 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole käynyt armeijaa. Ja ajattele, USA:n pressa voi aloittaa vaikka sodan, vaikkei ole käynyt armeijaa!!!!!

Vierailija
2/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeijaa käymättömänä voi olla puolustusvoimain ylipäällikkö?

Tiesitkö muuten, että Haavisto on ilmeisesti ainoa suomalainen siviili, joka on saanut sotilaallisen kunniamerkin?

Eikö sua muuten väsytä hokea näitä samoja juttuja joka päivä? Onko sulla joku lista, josta valitset näitä aiheita: "Hmm, enpäs ookaan tehnyt pitkään aikaan aloitusta Haaviston sivariudesta, pitäiskö valita nyt se..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on vastattu jo moneen kertaan.

Puolustusvoimien ylipäällikkönä on ollut nainen ja monta presidenttiä ajalta jolloin ei ollut yleistä asevelvollisuutta. Hyvin on mennyt. Jos sotilaallinen kriisi tulisi, presidentti luovuttaa päällikköyden todelliselle sotilaskomentajalle.

Ei presidentin tarvitse oikeasti "johtaa" armeijaa (ja jos tarvitsisi niin ei siihen yhtään pätevämpi olisi joku reservin vänrikkikään).

Pitäisi myös muistaa, että maan puolustamista on monenlaista ja hyvä että sitä on monenlaista! Diplomatia ja paremman maailman rakentaminen ovat myös hyviä keinoja.

Vierailija
4/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja naissivari kun jo otsikko meni reisille, tirsk.

Vierailija
5/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pressa vaaleista yhtään mitään. Kunhan ihmettelin ääneen. Minä en vertaa Suomen tilannetta tässä asiassa siihen miten muissa maissa on, minulle on tärkeintä se, miten Suomessa toimitaan. Ihmettelen Haavistoa hakeutua tehtävään, mitä ei itse ole suorittanut edes...

Ap

Vierailija
6/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen Haavistoa hakeutua tehtävään, mitä ei itse ole suorittanut edes...

Ap

Vierailija
7/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

presidenttejä on monia meillä ollut joten Haavisto ei tee todellakaan poikkeusta asiassa.

Itse puolustusvoimien puolelta on myös tullut julkilausuma jossa on kerrottu ettei se vaikuta millään tavalla... Hoh... miten jaksatte?

Vierailija
8/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luistan itse armeijan, koska minusta ei ole siihen, mutta haen puolustusvoimien ylipäälliköksi." Hoh!

Vierailija
9/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puolustusvoimien puolelta on myös tullut julkilausuma jossa on kerrottu ettei se vaikuta millään tavalla... Hoh... miten jaksatte?

tietää enemmän, KAIKESTA Haavistoon liittyvästä. Tekeillä ehkä Haavisto-elämäkerta?

Vierailija
10/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luistan itse armeijan, koska minusta ei ole siihen, mutta haen puolustusvoimien ylipäälliköksi." Hoh!

Hmm... aika vaikean kautta on luistanut!

Vierailija
11/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
12/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sodan aikana. Armeijaa käymättömiä miehiä hekin (asevelvollisuushaan alkoivasta 1918)

Vierailija
13/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Eikä siinä ole mitään järkeä, että sivari hakeutuu puolustusvoimien ylipäälliköksi.

puolustusvoimien mielestä asia on ok, mutta mistäs ne mitään tietävät! Kyllä palstapersu tietää enemmän.

Vierailija
14/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi samana päivänä puhuakaan näistä kahdesta!

Vierailija
15/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä on olla vuosi intissä tai 13kk siviilipalveluksessa? Ei voi samana päivänä puhuakaan näistä kahdesta!

No, alahan vertailla!

Vierailija
16/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto kun kuitenkin on aseistakieltäytyjä. Siinä on ihan selkeä ero. Halonen ei olisi aikanaan edes voinut käydä armeijaa. Onhan meillä ollut nainen puolustusministerinäkin!

Mielestäni tuolla sinänsä ei kuitenkaan ole varsinaisesti väliä tässä kohti...

Vierailija
17/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-sanomia lainaten Haavisto on sivariudellaan "kovassa seurassa". Kukaan ei kyseenalaistanut näiden ym. herrojen kykyä toimia ylipäällikkönä.

Vierailija
18/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ontuva tuo Haloseen vertailu. Haavisto kun kuitenkin on aseistakieltäytyjä. Siinä on ihan selkeä ero. Halonen ei olisi aikanaan edes voinut käydä armeijaa. Onhan meillä ollut nainen puolustusministerinäkin!

Mielestäni tuolla sinänsä ei kuitenkaan ole varsinaisesti väliä tässä kohti...

presidentin virka ei edellytä armeijan käymistä. Puolustusvoimat ovat kannanottonsa antaneet, heillä ei ole ongelmaa siviilipalveluksen suorittaneesta presidentistä. Ja tosiaan, Haavisto on saanut sotilasansiomitalinkin.

Vierailija
19/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medvedev ei myöskäán ole käynyt armeijaa ja johtaa Venäjää.

Vierailija
20/20 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että presidentin pitäisi olla armeijan käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän