Äkkiä, mitä vastaan miehen viestiin??
Mies laittoi:
"Joo-o... Niin että semmoista. Anteeksi ne viestit ja silleen. Olin silloin aamuyöllä kovasti tulossa sinne... Sanoin Pirjolle, että minä lahden Suonenjoelle. Mutta se sano, että ei sulla kuule ole edes taksirahaa. Ei vissiin suostunut lainaamaan rahaa siihen tarkoitukseen. Tiedän, olen idiootti."
Siis mies on mun eksä ja Pirjo on sen nykyinen...
Mun niin tekis mieli vaan todeta lakonisesti että "Oletpas köyhä." vaikka pitäisi varmaan vaan vastata "Jaa".
Pakko olla tekemisissä, yhteinen lapsi löytyy (eikä ole aikomusta ruveta paneskelemaan ko. miehen kanssa enää.)
Kommentit (11)
"Jaa. On se hyvä ettei ollut rahaa, eipä sua olis täällä mikään odottanut."
tuhlattavaks :D
ap
Ole tekemisissä vaan lapsen asioissa.
Teksti kertoo äijän älykkyystasosta. Imbesilli. Miksi tuhlaat energiaasi johonkin exään? Anna olla. Pirjo hoitakoon. ;)
Tyhmältä kuulostaa koko juttu. Jos sulla ei ole mitään indressejä sitä kohtaan niin mitä sitä lirkuttelemaan
mitä olet vastannut silloin aamuyöllä kun se oli kovasti tulossa luoksesi.
Pikkuisen enemmän taustaa pitäisi tietää kun on näin tärkeästä asiasta kysymys.
Vitun urpot, jos sulla on jotain asiaa sille, niin kerro se asia viestissä! JOs taas ei asiaa, niin ei viestiä. Vitustako meidän pitäis tietää mitä sun pitäis vastata sille idiootille.
"oletpas köyhä". ei oo vastannu :D
No olipa kiva kun pääsit noinkin älykkäästi näpäyttämään. Onko nyt voittajan olo?
Siis ok,miehesi lienee idiootti. Mutta kun teillä nyt kuitenkin on se yhteinen lapsi, niin yritä nyt edes pysyttäytyä asialinjalla. Lapsen edun vuoksi. Vaikka onkin niiiiin ihanaa päästä kuittailemaan. Ota ilo siitä, että olet teistä kahdesta se joka osaa käyttäytyä aikuisesti (jos se ylemmyydentunteen saanti siis noin tärkeää on)
"Jaa. On se hyvä ettei ollut rahaa, eipä sua olis täällä mikään odottanut."