Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko todella noin kateellisia ihmisiä minkälaisen kuvan näiden juttujen perusteella saa?

Vierailija
14.11.2005 |

Vähän väliä täällä puidaan sen ja sen tuttavan omaisuutta tai rahankäyttöä tai pukeutumista tai sisustusta tai sitä kuinka paljon hän saa lahjoja... Ja aina suuresta osasta kirjoituksia paistaa läpi kateus. Oletteko oikeasti niin kateellisia, ja miksi? Ihmettelen ihan vilpittömästi. Minä en ole koskaan ollut kateellinen luonne, eikä mulle tulis mieleenkään puida täällä jonkun tuttavan asioita... Olen tyytyväinen ja onnellinen omaan elämääni, en vaihtais osia kenenkään kanssa, vaikka jollain toisella joku yksittäinen asia paremmin näyttäisikin olevan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen takia ettei tarvi lukea jos aihe ei kiinnosta!

Vierailija
2/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ostaa jotain sika-kallista kun halvemmallakin pärjää. ei ole mun kohdalla kyse kateudesta vaan siitä oikeesti että ihmettelen miks pitää olla just se 170e haalari vaan ku se on ihanan värinen?? mulla olis myös vara ostaa se ihanan värinen haalari, mutta ihmettelen. ei ole omassa mielessä käynyt että tuolla tavalla heittäisin rahaa hukkaan, saattaa se päivä vielä tulla ettei se haalarin väri lämmitä yhtään.. voihan sen kateudeksikin sitten tulkita jos haluaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen huomannut, että rahasta yms. jutuista ei kannata ketään kadehtia. Olen tosi läheltä nähnyt siskoni elämää miljonäärimiehensä rinnalla (eivät asu Suomessa) ja saanut aina käydessäni nauttia makeasta elämästä. Sitten sieltä pinnan alta paljastuu kaikkia kamalia asioita ja arvot on ihan hukassa. Omat arvoni ovat tulleet entistä maanläheisimmiksi ja arvostan henkistä hyvinvointia yli kaikean. Toki rahaakin pitää olla, että pärjää, mutta se ei todellakaan tuo onnea. Mutta ainahan se niin on, että sitä haluaa, mitä itsellä ei ole. Ei tietysti päde kaikkiin, mutta aika usein olen tämän huomannut.

Oikeasti rahasta yms. pinnallisista asioista ei kannata ketään kadehtia, jokaisella on omat murheensa ja ristinsä. Kuulin eräältä vanhalta naiselta hyvän kommentin. Hänen mukaansa ketään ei kannata kadehtia, kun ei sitä toisen elämää tiedä ja tunne.

Vierailija
4/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänmenoa olematta silti kateellinen.

Monta kertaa olen näyttänyt miehelle näitä juttuja ja ollaan naurettu niitä vastaajia jotka muka lukee asioita rivien välistä. Monesti on ne johtopäätökset aivan hakoteillä kun on tehty omia johtopäätöksiä eli keksitty tarinaan omia asioita.

Vierailija
5/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit puhua itsesi pussiin!

Eikä siinä tarvi paljo rivien välistä lukea, kun tosi monethan täällä sanovat olevansa kateellisia milloin kenellekin ja milloin mistäkin asiasta.

Vierailija
6/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää just niin kuin elää, mua ei vois vähempää kiinnostaa jos joku mamma narisee mun rahankäytöstä tai sen käyttämättä jättämisestä.

Kerran täällä vaan ollaan!!