Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkoti ei ole sitä varten että te käytte Ikeassa ilman lapsia! :)

Vierailija
29.01.2012 |

Se on sitä varten, että voitte käydä TÖISSÄ tai OPISKELEMASSA. Tai sitten lastensuojelua tai maahanmuuttajien kotouttamista.

Teidät jotka käytätte päiväkotia lomailuun omista lapsistanne mä sijoitan tuohon jälkimmäisen kastiin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä välin kun perhetyöntekijä hoitaa lapsiani.

Vierailija
22/29 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä varten, että voitte käydä TÖISSÄ tai OPISKELEMASSA. Tai sitten lastensuojelua tai maahanmuuttajien kotouttamista.

Teidät jotka käytätte päiväkotia lomailuun omista lapsistanne mä sijoitan tuohon jälkimmäisen kastiin.

Kun hoitopaikan on saanut ja siitä maksanut varojensa mukaan - kaikkien ei onneksi tarvitse maksaa, Suomi on hyvä maa - niin ihan voi reissata mielensä mukaan kun lapsi on hoidossa.

Voi että jollekin asiat on hankalia! :=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no saako lapsen tuoda päiväkotiin, jos on pakottava meno vaikka notaarin luona. Tai jos on menossa hammaslääkäriin viisaudenhampaita poistattamaan?

Vierailija
24/29 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä käyn ruokatunnilla Ikeassa/kaupassa/kirppiksellä, en TODELLAKAAN hae lasta päiväkodista mukaan.

Vierailija
25/29 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet pelle. Kohdista tarmosi tärkeämpiinnasioihin. Tai voithan vaikka sivistellä itseäsi, olet nimittäin ns. Tiukkapipo;)

Vierailija
26/29 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähoidosta maksan 320€ kuussa, kolme lasta vajaa tonni kuussa. Käyn hoitoaikana missä haluan. Jos sattuu olemaan tilaisuus järjestellä itselleen pidempi lounas, päivän vapaa tms niin ap:n mouruaminen ei vaikuta siihen mitenkään:)

Vierailija
27/29 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi on päiväkodissa 8pv/kk. Ja mä vietän päivät miten huvittaa, vaikka Ikeassa shopaillen. Lapsi 5v. itse haluaa päiväkotiin, ja tuo minimi oli se 8pv/kk. Ja täytyy sanoa että on tehnyt lapselle hyvää. Motoriikka mm. kehittynyt harppauksittais huimaa vautia yms. Äitin kanssa kotona kun ei viitsi yrittää, esim. oman nimen kirjoitusta ilman et kynät lentelee. Päiväkodissa oppi sen hetkessa kun muiden lasten esimerkki innosti. Kai sitä voi sitten sanoa lastensuojeluksikin. Ja äidille tekee hyvää muutamat lomapäivät niin jaksaa lapsen kanssa paremmin :).

Vierailija
28/29 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi viedään hoitoon on siihen aina varmasti joku syy. Ehkä hieman turhaa spekuloida mikä se syy kulloinkin on. Jos se nyt vaikka jollain sattuisi olemaan laiskuus niin eikö silloinkin ole ehkä hyvä idea olla siellä hoidossa kuin sen laiskan kanssa kotona?

Jos hoidon tarpeen syy pitäisi selittää päiväkotiin niin nostetaan vain sitä avunsaannin kynnystä. Uskoisin, että varsinkin pienellä paikkakunnalla asuvilla voisi olla kova paikka selittää työuupumisia tai masennuksia jne ja mielummin jättäisivät viemättä kuin pistäisivät juorut liikkeelle.

Vierailija
29/29 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni (alta 2v) aloittaa tänä keväänä päiväkodissa ja minä olen aloituskuussa 3 vko lomalla (jonka käytän kyllä jatko-opiskeluihin, mutta virallisesti vuosilomalla silti). Isä vie silti lapsen aamuisin pk:iin ja minä haen iltapäivällä unien ja välipalan jälkeen. Edelliskuussa käydään jo varsinaisesti pk:iin tutustumassa.

Näin siksi, että saadaan lapselle pehmeä aloitus ja joka päivä varhainen haku. Kun ollaan normaalisti töissä, pääsen hakemaan lapsen "vasta" 16-16.30.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi