Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Suomessa olisi hylättyjen vauvojen laatikoita

Vierailija
29.01.2012 |

niin saisiko se sinut jättämään abortin tekemättä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut lapsen adoptioon enkä todellakaan halua kokea samaa uudestaan.

Jos tässä nyt vahinko kävisi, tekisin abortin.

Vierailija
2/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätty lapsi on usein sellaisen pelokkaan äidin, joka ei ole uskaltanut ottaa yhteyttä terveysviranomaisiin jostakin syystä. Esim. niin nuori, että pelkkää omien vanhempiensa sanomisia, jonkin rikoksen uhri ja pelkää rikollisia jne.

Aborttia tehdessä vaatii aika kovaa kanttia mennä pyytämään sitä terveyskeskuksesta ja se kynnys on niin korkea, että varmasti silloin on pakottava tarve aborttiin. Tai joissakin maissa siihen tarvitaan rahaa, jota ei ehkä ole.

Ero boksilla ja abortilla on oikeastaa siinä haluaako raskaudesta rekisteröinnin ja "julkistuksen" vai ei. Ei sillä ollenkaan tämän asian kanssa tekemistä, että jatkuuko raskaus ja kuinka pitkään.

Ainoastaan boksia voi verrata abortin osalta johonkin laittomien puoskareiden abortteihin tai epätoivoisten odottajien omatekoisiin yritelmiin. Niillä on vastaavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut lapsen adoptioon enkä todellakaan halua kokea samaa uudestaan. Jos tässä nyt vahinko kävisi, tekisin abortin.

Vierailija
4/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut lapsen adoptioon enkä todellakaan halua kokea samaa uudestaan. Jos tässä nyt vahinko kävisi, tekisin abortin.

Vierailija
5/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori ja aivan hunningolla (oli alkoholiongelmaa jne.) sekä mielenterveysongelmia. Toki tukea olisin saanut, olisin aluksi asunut ensikodissa (tai miksi noita kutsutaankaan), mutta pelotti liikaa. Pelkäsin, että pilaan lapsen elämän jos minusta ei olisikaan kunnon äidiksi. Hyvä kun sain pidettyä itsestäni huolta.

Vierailija
6/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan 2 vaihtoehtoa.

A. Joko tekisin abortin

B. Pitäisin lapsen

Vierailija
7/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällä kun odottavat äidit käyvät neuvolassa ja raskaus tulee kirjoihin ja kansiin. Hylättyjen vauvojen laatikoilla on paikkansa siellä missä ihminen voi elää kokonaan terveydenhuollon ulkopuolella, eikä ehkäisyäkään ole saanut hoidettua. Tämähän voi johtua joko äärimmäisestä köyhyydestä tai päihteiden/mielenterveysongelman takia kaikesta syrjään jäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi