Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olin aivan eri ihminen 19 veenä kuin reilu 30 veenä.

Vierailija
29.01.2012 |

Jos minä olisin alkanut tapailla itseäni 20 vuotta vanhempaa 19 veenä, olisin tehnyt sen luultavasti muusta syystä kuin rakkaudesta. Nyt reilu 30 veenä jos alkaisin seurustella 29 vuotta vanhemman kanssa, sitä ei ainakaan voitaisi pitää minkäänlaisena hyväksikäytönä vaan aikuisen ihmisen harkittuna tekona.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä kun on kyky, ja mahdollisuus, kasvaa läpi elämänsä. Jos vielä reilu 30:senä olisi kuten 19-vuotiaana oli, todennäköisesti olisi jäänyt aika keskenkasvuiseksi. Vaikka onhan noita pikkuvanhoja parikymppisiäkin toki olemassa.

Vierailija
2/3 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias on vasta lapsi, 30-vuotias jo aikuinen, mutta hyvin erilainen ihminen mitä on sitten 40-v tai 50-v tai vaikka 80-v.

Moni esim. villiintyy 50-v koska on siinä elämänvaiheessa että (usein omien vanhempin/ystävien kuolemien/sairastumisien takia) lapset on kotoa pois, parisuhde ehkä viilennyt ja alkaa ymmärtää että elettyä elämää on vähemmän edessä mitä takana.

Ihminen kasvaa koko ajan, ja vaikka 30-v pitää itseään aikuisena, ei hän välttämättä ole sitä. Usein noissa suhteissa nuori nainen&vanha mies on huomionarvoista myös se, että sillä miehellä on varallisuutta jne. Harvoin näkee tavallista duunaria jolla on 30-vuotta nuorempi puoliso, sitten taas rikkaalla Playboymogulilla on ikää "sata vuotta" ja kainalossa 10 kpl 20-v nättiä blondia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotias ei ole vielä aikuinen, mutta ei kyllä lapsikaan. Lapsi on 0-15 vuotias. 19 vuotias on pikkuhiljaa siirtymässä teini-iästä varhaisaikuisuuteen, varhaisaikuinen on mielestäni 20-25 vuotias. Eli siis on todella alentavaa kutsua 19 vuotiasta lapseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän