Nyt en ymmärrä!! Mainoksessa oleva saippuapumppu...
Oletteko nähneet sen mainoksen jossa sanotaan että saippuapumpussa (käsisaippua) on paljon bakteereja, siis siinä mistä sitä saippuaa pumpataan?
Mainoksessa mainostetaan sellaista annostelija joka koskematta pulloon annostelee saippuan käteen..
Se mitä en ymmärrä niin eikö ne kädet pestä juuri sen jälkeen kun se saippua on otettu siitä pullosta?!?! Mitä väliä koskeeko siihen missä on bakteereja kun heti sen jälkeen kädet pestään?
Ymmärrän tämän ehkä vielä jossain yleisissa vessoissa mutta sielläkin sitä saippuaa otetaan sikis että pestään ne kädet.
onko nyt joku mikä menee mulla ohi?
Kommentit (11)
Oon miettinyt ihan samaa :D Ja siis tuo pumppuhan ei auta sellaisiin ongelmiin, että miten vessan ovi avataan koskematta ovenkahvaan jne. :)
Höpönlöpöä koko juttu. Niinkuin "antibakteeriset tiskiaineet" jne.
Että ihmisille tavataan kaupata kaikkea, missä ei ole mitään järkeä, mutta josta saa tuloja :D
Kenen kotona on oikeasti niin tautista, että tarvitaan saippua-annostelija? Samallahan pitäisi sitten olla hana, joka toimii koskettamatta. Ja mihin sen jälkeen voi koskea kun kaikkialla on kuitenkin niitä samoja bakteereita. Koko mainos on taas turhaa bakteerikammonlietsontaa. Hohhoijaa. Sairaalat ym. on sitten asia erikseen tuonkaltaisten tuotteiden käyttäjinä.
Mainos on aina mainos ;) En minäkään käytä ylimääräistä pyykinkirkastetta, taskuparkkeerausavustinta, kapselikahvinkeittimiä tai ostos-tv:n vatsalihaslaitteita, vaikka mainostajat ne kuluttujalle välttämättömiksi kokevatkin.
enkä oo päässyt mihinkään lopputulokseen, en siis ymmärrä minkäänlaista tilannetta milloin tuollainen olisi järkevä hankinta. :D
samat tavat, kädet pestään ja kuivataan kunnolla, mutta nämä annostelijat on varmaan hyviä niille "huuhataisijoille". Heillehän jää ne bakteerit käsiin, tai lisääntyy vaan bakteerimäärä käsiä muka pestessä, jos tavallisesta saippuapullosta ottavat saippuaa.
no hyvä että muutkin on miettineet, ajattelin tosiaan että olenko mä nyt vaan vähän tyhmä kun en tajua ideaa :D
Kohta varmaan kaupataan jokaiselle sellaista kuplamuovipalloa jokaiselle perheenjäsenelle ettei vaan bakteerit tartu toisiinsa... voi apua :D !!
Jos kerran sairaaloissa ymmärrätte.. Hyh, av- mamman pimpulieritteitä saippuat täynnään. Sinne tavalliseen pumppupulloon voi mennä sitä vettäkin jos märillä käsillä otetaan, ja sitten pumpataan siitä kauluksesta basillit sisään pulloon.
mennä vettä siitä kauluksesta, kyllä sen verran tiukassa ovat. Ymmärrän että bakteereja on siitä pumpussa mutta että sen jälkeen otetaan saippua ja pestään ne kädet niin kyllä ne on puhtaat.
Sehän se käsienpesun tarkoitus on.
Ja yleisissä tiloissa ymmärrän siinä mielin että kun ei yhtään tiedä kuka siinä on käynyt pulloa painelemassa, its olen mielenterveyshoitaja ja tällöin näkee kaikenlaista tehtävän noillekkin pulloille ja sen vuoksi on kiva ettei ylisillä paikoilla tarvitse pelätä että joku on tunkenut paskaa sinne.
Mutta ei meillä kotona kukaan niin tee tai minun vieraani.
Jos kerran sairaaloissa ymmärrätte.. Hyh, av- mamman pimpulieritteitä saippuat täynnään.
Mä en vaan ymmärrä miten ne pimpulieritteet voi mennä saippuapulloon... Sulla taitaa olla vähintäänkin erikoinen tapa pestä värkki.
Ja mietin että olenko vaan ykisnkertainen kun en tajua....