Teen risottoa päivälliseksi tänään, mitäs te muut?
Kommentit (46)
tuossa lohikeittoa lapsen kanssa. Minä en osaa käsitellä kalaa. Enkä ole muutenkaan mestari keittiössä. Ilman miestä eläisin todennäköisesti voileivillä, kanasalaatilla ja valkkarilla...
Anteeksi nyt, mut vastaako tämmösiin yleensä enimmäkseen vaan ne, jotka ylpeilee erikoisilla ruuillaan ja perheensä kultivoituneella maulla? Meidän muksut ei varmasti söis katkarapulimepastaa.. Vaikka ite söisin hyvällä halulla ja nuolisin lautasenkin (no en muiden nähden, mutta haluaisin ;D). Niihin uppoo perussafkat (makaronilaatikko, nakkikastike+pottumuusi, makkarakeitto yms) parhaiten. Eipä ois kyl varaakaan muuhun. Onneksi rikkaat isovanhemmat välillä sivistävät meitä köyhimyksiä ja vievät ravintolaan ;D Kiitos heille siitä!
Meillä on kananpaloja, currykastiketta ja riisiä illalla. Punasella lapulla Prismasta :)
Tehdään siis kotona, tosin valmiista aineksista.
kanakastiketta ja perunoita. Peesiin kurkunpaloja ja kaupasta ostettua italiansalaattia. Hyvää oli!
Perunoita niitten kanssa, ja vihreitä papuja. En tiedä vielä miten laittaisin.
Anteeksi nyt, mut vastaako tämmösiin yleensä enimmäkseen vaan ne, jotka ylpeilee erikoisilla ruuillaan ja perheensä kultivoituneella maulla? Meidän muksut ei varmasti söis katkarapulimepastaa.. Vaikka ite söisin hyvällä halulla ja nuolisin lautasenkin (no en muiden nähden, mutta haluaisin ;D). Niihin uppoo perussafkat (makaronilaatikko, nakkikastike+pottumuusi, makkarakeitto yms) parhaiten. Eipä ois kyl varaakaan muuhun. Onneksi rikkaat isovanhemmat välillä sivistävät meitä köyhimyksiä ja vievät ravintolaan ;D Kiitos heille siitä! Meillä on kananpaloja, currykastiketta ja riisiä illalla. Punasella lapulla Prismasta :)
jos teidän lapset on kranttuja eikä kelpaa kuin nakit ja makarooni. Eikä katkarapu-limepasta sen erikoisempaa ruokaa ole kuin kana + currykastike.
Mmmm, olivat tosi hyviä nam! Ja meillä ainakin taapero söi onnessaan myös, mutta eipä tuossa mitään eksoottisia aineksia ollutkaan, punaisia linssejä kyllä jne.
Alusta loppuun asti itse tehtyä, ei mitään pussikeittoa.
Mitä juustoa päälle? Sluurp..
Alusta loppuun asti itse tehtyä, ei mitään pussikeittoa.
Lisukkeeksi riisiä ja paistoliemestä tehtyä curry- tms. kastiketta.
hunajamarinoituja broilerinfileitä kera aurinkokuivattujen tomaattisuikaleiden.
eilen keitetyistä perunoista, lenkistä, kananmunasta ja sipulista.
Mitä juustoa päälle?
Ei ole mitään yhtä reseptiä mulla, sovellan vähän maun mukaan miten milloinkin. Joskus on valkoviiniä liemessä, joskus punaviiniä, joskus brandya. Joskus on valkosipulia, toisen kerran ei, jne.
Varmaan lykkään lapselle eilistä leipää ja halvinta mahdollista meetwurstia sen kaveriksi, mies syökööt eilisen lounaan rippeitä. ;D
t. täydellisyyteen kyllästynyt lähiömamma
Meillä syödään ehkä tänään ihan vain lihapullakastike ja muusi.
Sehän tehdään siniseen tai jopa punaiseen maitoon, usein kermaa sekaan ja voitakin.
Jos rasvattomaan maitoon tai veteen teet niin oksennus!!!
Riisipuuroa, ollaan syöty vkloppuna liikaa ja hyvin, nyt kevyempää
Steriili kysymys mitä ihmiset tekee ruoaksi tänään ja aivan ihmekommentteja osalla...
ap
juureksia, paprikaa ja tofua. Nam!
bataatti-perunamuusia ja salaattia.
En tee mitään, olen flunssassa ja olo on surkea, räkä vuotaa ja aivastelen vaan... Mies otti jotain lihaa pakkasesta, olisko ihan pihviä...en tiedä mitä saamme sen kans.