Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ei solmi roskapussia ennen heittoa jäteastiaan

Vierailija
29.01.2012 |

ja näin kaikki roskat leviää sinne tänne tonne jäteastiassa ja houkuttelee hiiriä ja rottia...miten sanoa asiasta korrektisti?

Lapulla postilaatikkoon? Lappu kiinni roskisastian kanteen "solmithan jätepussisi ennen jäteastiaan heittämistä"?

Pihalla en voi sanoa, sillä en naapuria koskaan samaan aikaan tapaa, näen ikkunasta joskus kun menee tai tulee. Hän on ns. erakko, eli ei tule pihalle, jos näkee/kuulee että joku on pihalla. Esim. eilen oli tulossa ulos, ulko-ovi avautui; kun näki että olemme mieheni kanssa lumitöissä, veti oven kiinni ja odotti että tulemme sisälle. Mieheni huomasi sitten ikkunasta, että sitten naapuri meni vasta autolleen...outoa...

Ihan helvetin naurettavaa, ettei uusavuton naapuri osaa edes jätepussia solmia kiinni...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pienessä päässäsi.

minä en solmi pusseja.

Vierailija
2/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapulla postiluukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roska-astiaan tai -katokseen vaan pahvinen lappu, johon kirjoitatte:

"Sidothan roskapussin ennen roska-astiaan laittamista, kiitos"

Jos ei tuolla tokene, niin kannattanee etsiä muuta ajateltavaa, kuin naapurin roskapussit.

Vierailija
4/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin naurettavaa, ettei uusavuton naapuri osaa edes jätepussia solmia kiinni...

tai mieti,jos se vaikka tekee sen tahallaan jos se arvaa tai toivoo että teitä ärsyttää?:)

Vierailija
5/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen voit alkaa vaikka leipomaan. ja lopettaa kyttäämisen

Vierailija
6/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ajatellut, että se jotakuta voisi häiritä. Kyllä ne eläimet haistavat ne jätteet, oli pussi kiinni tai auki. Ja roskaauton tehtävänä on tyhjentää säiliö ja katsoa, ettei pohjalle jää mitään.

Vierailija
7/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä solmimisella estyy? :D

Vierailija
8/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että roskat tiivistyvät

Vierailija
9/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

p.s. Emme kyttää naapureita, asutaan vaan vikassa talossa tässä rivitalon päädyssä, ja työhuoneessa ollessani näen pakostakin, ketkä menevät ohi ja avoinainen pussi on aina rouvalla kädessä. Roskiskatoksessa useampi naapuri on ääneen minulle ihmetellyt, kuka kehtaa heittää avonaisen pussin roskiin, että se siitä "kyttäämisestä"... ;)

Vierailija
10/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne pönttöön?

Vierailija
11/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pussi on niille repiä rikki. Ja hajuaistikin niillä on sen verran hyvä että kyllä ne ne roskat haistaa vaikka pussi olis miten hyvin solmittu. Ja eiköhän niillä se mustikin pelaa sen verran hyvin, että kun kerran ovat roskiskatoksenne löytäneet niin käyvät siellä sitten hamaan tulevaisuuteen.

Joten te tässä niitä uusavuttomia olette pussin solmujenne kanssa. Rotatkin nauraa sulle :)

Vierailija
12/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

p.s. Emme kyttää naapureita, asutaan vaan vikassa talossa tässä rivitalon päädyssä, ja työhuoneessa ollessani näen pakostakin, ketkä menevät ohi ja avoinainen pussi on aina rouvalla kädessä. Roskiskatoksessa useampi naapuri on ääneen minulle ihmetellyt, kuka kehtaa heittää avonaisen pussin roskiin, että se siitä "kyttäämisestä"... ;)

Vierailija
13/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pääse roskapönttöön mitenkään. Oletteko te ihan tolloja, miten ihmneessä se voisi kiivetä 1,5metriä korkealle sileää pintaa vasten.

Vierailija
14/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämään puuttumisen ja sen hallinnoimisen mitä mielikuvituksellisimmilla syillä. Joo, rotat haistavat jätteet. Kyllä. Samaan törmää kyyläävissä ex-vaimoissa sun muissa. Ihmeellinen teoria otetaan välikappaleeksi jonka varjolla voi hallita ja jankuttaa.

Vierailija
15/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässä haukutaan ap:ta ja hänen aivojaan tai kummastellaan rottien kiipeävyyttä (rotat pystyvät kiipeämään jopa 3 m korkeaa täyskiiltävää pintaa vasten,sitäpaitsi...), kun selkeästi vika on naapurissa, joka ei solmi roskapussejaan. Onhan se nyt helvetin epähygienistä ja erikoista, vaikkei rottia olisikaan.

Miksi siis haukkua ap:ta, onko naapuri nyt se hyvä ihminen ja oikeassa, kun ei osaa roskapussia kiinni solmia...? Uskomatonta...just av-mamma meininkiä...

...ohis...

Vierailija
16/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elämänpiirinne on tosi ahdas. kyllähän sitä ikkunasta näkee yhtä ja toista, kun paljon on kotona, ja meidänkin talossa asuu näitä kerrostalokyttääjiä, jotka kommentoivat toisten meneisiä ja tekemisiä...he ovat enimmäkseen eläkeläisiä, mistäköhän johtuu ?

Vierailija
17/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen työssäkäyvä nainen, olen kotona iltaisin klo 18-22 (jolloin siis kotona mut nukkumaan...) ja viikonloput. Että ihan perusajan oon kotosalla. En kyttää, mut miksen saisi sanoa, mitä näen? Se on heti kyttäämistä? :D

Miksi ei saisi kritisoida, jos joku heittää haisevat jätteensä sikin sokin? Se on oikein?

Minä väärässä? Kummallista. En ymmärrä ajatuksenjuoksuanne. :D

Vierailija
18/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä aina välttämättä solmi roskapussia, en ole ajatellut että tarvitsisi. Pitääkin ruveta, jos se kerran on ongelma.

Vierailija
19/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässä haukutaan ap:ta ja hänen aivojaan tai kummastellaan rottien kiipeävyyttä (rotat pystyvät kiipeämään jopa 3 m korkeaa täyskiiltävää pintaa vasten,sitäpaitsi...), kun selkeästi vika on naapurissa, joka ei solmi roskapussejaan. Onhan se nyt helvetin epähygienistä ja erikoista, vaikkei rottia olisikaan.

Miksi siis haukkua ap:ta, onko naapuri nyt se hyvä ihminen ja oikeassa, kun ei osaa roskapussia kiinni solmia...? Uskomatonta...just av-mamma meininkiä...

...ohis...

sille että meinaa ruveta lappuja laittelemaan postilaatikkoon. Joskus kannattais oikeesti miettiä vielä toinenkin kerta että miksi se solmimaton roskapussi häiritsee noin paljon, siksikö kun naapuri ei toimi kaikessa kuten ap? Rotat ei ole se syy, eikä epähygieenisyys, sillä kyllä ne rotat ne pussit repii auki siellä roskiksessa. Ihan sama jos joku sinne heittää solmimattoman pussin. Lopputulos on ihan sama.

Vierailija
20/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen työssäkäyvä nainen, olen kotona iltaisin klo 18-22 (jolloin siis kotona mut nukkumaan...) ja viikonloput. Että ihan perusajan oon kotosalla. En kyttää, mut miksen saisi sanoa, mitä näen? Se on heti kyttäämistä? :D

Miksi ei saisi kritisoida, jos joku heittää haisevat jätteensä sikin sokin? Se on oikein?

Minä väärässä? Kummallista. En ymmärrä ajatuksenjuoksuanne. :D

sikin sokin siellä roskiksessa. Ne rotat katsos repii ne pussit rikki ja sitten ne on siellä ihan samalla tavalla kuin sen naapurinkin roskat. Etkö tajua?

Joku muu sua tuossa naapurissa nyt ilmiselvästi haittaa, sekö ettei se halua kaveerata sun kanssa?