Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++Enskat maanantaihin+++++

14.11.2005 |

Huomenta tyttöset :)

Viikonloppu oli täyttä kiirettä, eipä paljoa ole levätty ajatellen alkanutta työviikkoa.

Itsellä nyt menossa kp 11/28 aika rientää tosi nopeaa. Mulla on niin varma olo tästä kierrosta, taidan itse jänistää.

Kuinkas teillä plussia montaki saatu kasaan? :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ONNEA TARASTELLA!!

Siivouskeskusteluun: Meillä mies ollu aina aika siisti. Tottakai välillä joistakin asioista pitää huomautella (kai se on jonkun verran meillä naisilla geeneissä...) Ja jotkut asiat esim. kylppärin likaisuus näyttää olevan semmosia asioita, joita miesten on mahdotonta havaita.. Itse en missään nimessä oo mikään himosiivooja, mutta jos kotona on kovin sekasta ja likasta niin se kyllä ahistaa.. Minä teen meillä enemmän kotitöitä, mutta koska välillä teen myös lyhyempiä työpäiviä se on ihan ok.

Kaikista eniten vihaan ylimääräistä tavaraa, jota tuntuu pursuavan kaikista kaapeista. Välillä aina miettii, että onko täsäs mitään järkeä, ostaa MITÄÄN uutta kun entisiäkin on. Ja silti vaan uusi paita tai vaikka pyyhkeet piristää, pitäs vaan sitä mukaa raaskia heittää yks vanha pois. Tsemppiä moolille, jospa ne asiat jollakin tavalla " lutviutuu" Ja eihän sitä tiedä vaikka ne simpatkin olis vielä ehtiny kyytiin...

Meillä oli lauantaina juhlat, minäkin innostuin päätöksestäni huolimatta ottamaan jokusen lasin boolia (jospa se sit olisikin piiiitkäään aikaan vika kerta). Eilen selvitin " pakolliset" isänpäivä vierailut ja sit kaaduin pääkipeenä petiin. :(

Kuulostaa mukavilta nuo teidän viikonlopun treffailut ja minilomat - pitää itsekin rueta järkkääämään jotakin kivaa.. :)

Pepsille halauskia, häädät tädin ja sit paljon peukkuja seuraavaan kiertoon!

Hyvä kun se täti löysi Q:n!! Nyt vaan sit innolla sitä nyytiä puuhaamaan!! :)

Mulla kp (itestä tuntuu tyhmältä tätä toitottaa, mutta kun meitä on niin monta niin en ainaskaa itse muiden päiviä muista..) 17/28-30. Onneksi tämä aika menee nopsaan.. Viime kierron jälkeen olin ihan maassa, täti tuli yli viikon myöhässä. Mutta kummasti sielä vaan noustaan, ja aika nopsasti.

Mukavaa uutta viikkoa enskoille! Nyt kun plussa-aalto on saatu aluilleen, niin meitä ei pysäytä mikään...

Vierailija
2/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vähän palvelinongelmia tietokoneella, niin en ole päässyt koneella juuri minnekään ainakaan viikkoon! Kauhea painajainen ; )

Sen verran pääsin nyt kärryille näistä viimeaikaisista tapahtumista, että lisää PLUSSIA on ilmaantunut (onnea Tarastella! - muistinhan oikein?).

Ja ihanaa että jollain riittää käsityötaitoja, itselläni kudontaviritelmät tyssää aina jo sukan resorin kohdalla!

Gallupia oli noista kummilapsista; itselläni vain yksi, ja hänkin ihan tuore tapaus, ja alkaa olla aika hemmoteltu tytteli (kummitädin toimesta siis).

Itse elelen kp 17/28-38, joten pikkuhiljaa voi taas alkaa jännitellä tämän kierron lopputulosta. Ainakin ollaan oltu miehen kanssa aika aktiivisia yrityksen suhteen, joten sillä saralla ei valittamista. Ja tunnelmat pysyneet silti ihan romanttisina...

Mukavaa maanantaita kaikille Enskiksille, ja toivotaan että plussa-aalto jatkuu edelleen! bdbdbdbdbd

Terkuin

Jessica

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA TARASTELLA!!! Kyllä se plussa-aalto vaan paisuu!

Olittepa taas ahkerasti kirjoitelleet, ite olin täydellisessä nettipimennossa viikonlopun, kun mies lähti töihin ja vei tietokoneen (siis kannettavan) mukanaan! Treffit perjantaina menivät kyllä mukavasti, kiitos kysymästä, mutta la ja su olikin sitten rauhallista, kun mies oli töissä. Isänpäivä onnittelut kävin viemässä isälleni, joka tivaili lasten hankkimisesta. En kertonut, vaikka suoraan kysyi. Sanoin vaan, että katotaan myöhemmin, kun mies saa työnsä siihen malliin, että tilanne vähän rauhoittuisi...

Mutta eiköhän tytöt pidetä nyt huoli siitä, että ensi isänpäivänä saadaan sit onnitella omia ukkojamme?! Lupailin jo miehelle aamiaista sänkyyn ensi marraskuun tokana sunnuntaina... ;)

Meillä on sama tilanne, kuin Moolilla ja näköjään monella muullakin. Mies kommentoikin, kun katottiin " Täydellisiä naisia" , että mä oon päässyt telkkariin (vrt. se punapää, Breekö sen nimi oli)! Olen luopunut toivosta kouluttaa miestä, vaan täytyy tunnustaa: siivoan sen jäljet usein vain, koska en jaksa AINA joka asiasta sanoa sata kertaa! Sitä paitsi kyllä tykkään siivota, vaikkakin toisten sotkujen siivoaminen usein harmittaa. Miehen asuessa vielä omassa kämpässä siivosin sielläkin! Ja joskus olen kokeillut jättää siivoamatta, mutta kun miestä ei kertakaikkiaan häiritse siivottumuus, niin ei ollut mitään hyötyä siitä.

Quiero " onnittelut" tädistä! (Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan) Mä olen kanssa kuullut, että kp 1 lasketaan seuraavasta päivästä, jos menkat alkaa illalla klo 18 jälkeen.

Fiorella: koska saat tulokset lab.kokeista? Sit heti kertomaan meille vastaukset!!

Pahoittelut tädin vainoamille ja negan testanneille! Kiva, että Pepsis on jo pirteämpi! Uutta yritystä vaan kehiin! *Tsemppaa*

D.

Vierailija
4/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas töissä istuskellaan sateisena syyspäivänä vai pitäiskö sanoa talvipäivänä?

Joku täällä siivouksesta keskusteli; Mä taidan olla aika " aktiivinen" sillä saralla, eli imuroitua ja pölyt pyyhittyä tulee noin 5 päivän välein ja muutenkin olen koko ajan järjestelemässä paikkoja ja siivoilemassa. Olenkin miettinyt että miten saan itseni totutettua siihen että leluja ym pitkin lattioita, eikä kaikki aina tiptop. No, ehkä se tapahtuu ihan luonnostaan, kun on muitakin seuralaisia kuin imuri kotona:)

Oma napa: kp 4/?? Eli ensimmäinen yrityskiekka alkakoon!

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

ja ++++++++++++++

Vierailija
5/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tämäki! Niinhän siinä Dio kävi kun kävin siel lääkärissä verikokeissa niin tulokset tulee vasta 2-3 viikon kuluttua!! Onko se nyt oikein että tuommosia asioita pitää niin kauan aikaa odottaa?? Siihen mennessä olen kyllä jo tietonen että onnistuko tämä homma tässäkään kierrossa.. (huomenna otan viimeisen tero-pillerin..)

Niinpä Q luuletko että mullakin täti tulee jo tämän viikon lopulla jos mitään ei tapahtunu??? Olenko mie jo piinailemassa?? Onpas tänään aika epävarma olo tämän jutun suhteen...

Onnittelut muuten sulle tädin visiitistä (onpa outoa sanoa noin :))!!

Taas toisaalta en kyllä aio edelleenkään hoppuilla testaamisen kanssa, kun täti on myöhässä viikon niin sitten vasta testaan. Ettei turhaan pahoita mieltä...

Ull-Maj ja Marinda tuntuikin olevan ihanan iloisella mielellä näin alkuviikosta :) toivottavasti muillakin on hyvä vaihe menossa!

Kiva että Jessica pääsi takas meidän keskuuteen :)

missäs muut enskat piileskelee?

fio, kp 23

Vierailija
6/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt ainakin sen verran kiirettä täällä töissä, että en ehdi etsiä viikonlopun pinoa. Mutta Tarastella on ilmeisesti plussannut, ONNITTELUT!

Ja sitten on ilmeisesti keskusteltu siivoamisesta. Nyt hävettää tunnustaa, mutta meistä mies on melkeinpä siistimpi kuin minä. Hän se yleensä alkaa ehdotella, että jokos pitäisi siivota. Yleensä siivotaan yhdessä, mutta jos jommalla kummalla on enemmän muita kiireitä niin silloin toinen saattaa siivota yksinkin.

Me kun asutaan maalla ja on noita lemmikkieläimiä, ja molemmilla vähän " likaisia" harrastuksiakin, niin kyllähän sitä kuraa ja likaa ja roskaa kulkeutuu sisälle, varsinkin näin syksyisin.

No sitten omaa napaa koskevia tiedotuksia: kp 6, täti poistunut ja ovista odotellaan! Toivottavasti se ehtisi tulla ennen ensi viikon loppupuolta, sillä sitten olemme melkein 2 viikkoa erossa. Yhtään ei tiedä, miten tuon oviksen kanssa käy kun kierrot heittelee välillä 30-53.

Keskiviikkona olen menossa verikokeeseen. Kestääköhän ne tulokset mullakin pari viikkoa? Hermothan siinä menee jo odotellessa!

Vierailija
7/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät maanantait täältä sateisesta Keski-Suomesta! Ihan nuutunut olo viikonlopun jälkeen, vaikka juuri mitään ei tehty - voisi nukkua vaikka viisi päivää putkeen.

Olen sitä mieltä, että pitäisi ehkä ensi kuussa kokeilla ovistestiä, koska en tunnista itsessäni mitään oireita. Vähän ärsyttää... Tiedän joskus bonganneeni erittäin potentiaaliset limat, mutta se oli silloin joskus kesällä, kun ei tätä yritystäkään vielä ollut aloitettu. Voihan se toki olla, että ovis tapahtuu mulla vain muutaman kerran vuodessa.

Täällä on puheltu siivoamisesta. Heh.. mä katson kauhuissani Nelosen Vaimot vaihtoon -ohjelman kotimaista versiota. Siinä kun on lähes aina ainakin toinen vaimoista sellainen, että imuroi tyyliin joka päivä ja kuluttaa kaiken vapaa-aikansa keittiön jynssäämiseen, jos ei muuta keksi. En vaan pysty ymmärtämään, miten voi jaksaa huhkia joka aamu saman, minkä useimmat meistä tekevät kerran viikossa. Jos on siis vielä 2-3 pikkulasta ympärillä pyörimässä koko ajan! Ja ne talot ei ole mitään pieniä vaan sellaisia ihan hyvän kokoisia omakotitaloja, missä ne sitten onnellisina imurinsa ja pölyrättinsä kanssa " puuhastelee" :-/ Toki jokainen saa harrastaa sitä, minkä kokee itsensä onnelliseksi tekevän, mutta jonkinlaisesta pahanlaatuisesta riippuvuudesta tuntuisi olevan kyse monenkin siivouskiihkoilijan kohdalla. Oma siivousintoni on aivan onneton, jos noihin esimerkkeihin vertaa. Ei sillä, että jotenkin kannattaisin älyttömän rentoa hälläväliä-elämäntapaa... kyllä siitä sotkusta lopulta aina huono omatunto tulee. Kiireessä ja stressissä ei ehdi tai jaksa siivota, sotku taas ruokkii lisää sitä stressiä, kun tulee paha mieli ajatellessä, että kyllä vähän edes olisi siivoiltava ja pidettävä kotia kunnossa... mutta kun ei vaan mitenkään jaksa tai kun se vaan ei onnistu. Joskus tekee mieli heitellä tavarat mihin sattuu sen jälkeen, kun ne ovat kaatuilleet ja putoilleet sopivasti kiireisen siivousyrityksen tuoksinassa. Ne päivät, kun mikään ei onnistu. Parin päivän jälkeen sitten uusi yritys...

Meillä avomies on kai ihan periaatteessa siisti ihminen, mutta valitsee ehkä mieluummin mukavan ja rennon elämän kuin nurkkien putsailun. Rajat toki on hänelläkin, eli ei se kylppäri koskaan ehkä siihen kuntoon pääse kuin joissakin poikamies-soluissa... vaikka minä en siivoaisikaan. Eikä hän edes koe mitään huonoa omaatuntoa, jos kämppä on kuin räjähdyksen jäljiltä arkena. Sitten kun tulee vieraita, siivotaankin kunnolla. Olen monta kertaa naureskellut sille pikkutarkkuudelle, jota miehet noudattavat siivouksessaan silloin harvoin, kun siihen ryhtyvät. Ja miehillä tuntuu olevan omia lempialueitaan kämpän siivouksessa. Sitä he sitten yksikseen jynssäävät sen ajan, kun vaimo käy kiireessä läpi koko kämpän.

Vierailija
8/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tylsä iltapäivä, eikä kukaan laittele viestiä piristääkseen sitä! ;) No, eipähän täälläkään mitään mullistavaa kuulu. Kovin on sateista ja pimeää. Kohta pitäisi lähteä hammaslääkäriin, joka on gynekologin ohella mun inhokkipaikkoja!

Joo, Fiorella, onpas kestämistä noissa tuloksissa. Ei kuulosta ihan reilulta, että joudut niitä nois kauan odottelemaan! Toivotaan, että sulle napsahtaa plussa testiin ennen sitä! :) Jännätään miten käy vikan teron jälkeen. Olikos muuten muita piinailijoita tällä viikolla, unohdin jo?!

Niin, omaan napaan palatakseni: kp 15/29-46 meneillään, unohdin tänään aloittaa tikuttamisen, joten huomenna ovistestit kaivetaan taas esiin!

Vierailija
9/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te kaikki ootte?? onko teillä alkanut elämä :)

Vierailija
10/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehditkin tuohon väliin :)

kyllä odotukset ainaki on hirmuiset sen plussan suhteen :) mieki olen koko päivän kytänny täällä että piristäisittä minun päivää mutta hiljaista tuntuu olevan...:(

kuulumisia!

Vierailija
11/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos ketään piinailemassa tällä viikolla?

Itsellä kp 30 ( 28-32 ). Yhden negan kerkesin testata jo kp 28. Ei mitään huomattavia oireita, paitsi tänään päänsärky joka enteilis tädin vierailua 1-2 vrk kuluessa. Ei auta ku ootella....

Tsemppiä kaikille tähän pimeään syksyyn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
12/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, nytte on kotiuduttu. Väsyttää.. Tosiaan hiljaista näyttäis nyt enskojen pinossa olevan.. Misä työ ootta???

Vierailija
13/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiorella:

Missä te kaikki ootte?? onko teillä alkanut elämä :)

Hihii :) No mulla ei ainakaan oo alkanut elämä, vaan just päin vastoin. Jouduin tänään hautautumaan elämääkin vanhempien kirjojen alle yliopiston pääkirjastoon, kun metsästin muutamia artikkeleita gradua varten. Hieno paikka muuten, todella " arvokas" tunnelma, mutta ei se silti saanut mussa mitään tutkijansiementä itämään...

Kiitos kaikille " tätionnitteluista" , meillä onkin ollut oikein mukavaa yhdessä tänään... :/

Jaa-a fio-kultaseni, enpäs osaa sanoa, että miten noi Terolutit pitäis sulla vaikuttaa. Jos sulla on nyt kp 23, huomenna kp24...hmm ja jos menis samalla tavalla kun mulla, niin sun kierto olis vaan 26 päivää ja piinailuhetket olis parhaimmillaan just nyt! Parasta piinailla ihan jo varmuudenkin vuoksi, se on niin kivaa! :D +++++++onnea! Aika jännä, jos saisit dopaamalla noin lyhyen kierron, mäkin haluun!!!

Mä varasin tänään sen ekan seurantaultran kp 10 kohdalle eli ens keskiviikoksi. Jännittää jo nyt ihan pirusti, kun voin vakuuttaa teille Enskarit, että jos yhtään munista ei ole alkanut kasvaa Clomienkaan avulla, niin pettymys on melkoinen!

Toivottavasti Dion hammaslääkärireissu meni hyvin ja hammaslääkäritäti oli lempeällä tuulella! Mäkin olin just hammaslääkärissä toissa viikolla, ekaa kertaa porattiin ja huh huh kun se sattui! Kyllä mua nyt koetellaa, tuntuu että olen noiden Dion inhokkipaikkojen vakioasiakas, hammaslääkärin ja gynen...

Mikäs on Tarastellan laskettuaika? Päivitän sut ja laralein plussanneisiin vielä tänään. Mikä on vointi PauliNealla, laraleilla ja Tarastellalla? (Wau kolme tuoretta plussaa Ensikoilla!) Toivottavasti olette säästyneet inhottavimmalta pahoinvoinnilta!

Mäkin peukutan moolille, että jospa simpat olis uinut vikkelään ja saaneet munasolun vielä kiinni :) Kuulostaapa hassulta toivotukselta, tää on mahdollista vaan Vauva-palstalla! :)

-Q-

Vierailija
14/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kotiuduttu ja luettu huolella päivän posti; kerrankaan ei tullu laskuja luukusta, vaan ihka oikea KIRJE, ihan sellanen käsin kirjoitettu! On muuten harvinaista herkkua näinä aikoina, mutta kummasti piristi ainakin meikäläisen mieltä :o)

Mä en tainnu vastata siivouskeskusteluun meikäläisten osalta, mut meillä on kans vähän sama tilanne kun Brookella. En edes muista koska oisin imuroinu viimeks kotona, aviomieheni hoitaa kiltisti sen puolen kerran viikossa. Mulle taas jää nää pölyjen pyyhkimiset ja sitten se vessan siivous, kuten Marindallakin. Kumma juttu et se vessan siivous tai viemärin putsaus voi isoja äijiä niin yököttää.. Hassuja ovat. Tosin täytyy sanoo et tää tilanne ei TODELLAKAAN ollu tää, kun me tavattin 7 vuotta sitte; miehellä oli käsitys että uusia astioita otetaan käyttöön niin kauan, että ne loppuu ja sitten tiskataan kaikki yhdellä kertaa. Varsinkin kun ne oli ollu tiskialtaassa niin kauan, että ilman päivän liotusta ei lika ois lähteny mihinkään!

Älkää siis antako periks näissä huusholli-jutuissa, kyllä ne miehet voivat teidät vielä jonain päivänä yllättää ;o)

Mäkään en oo hammasläkärikäynnistä yhtään nauttiva yksilö! Se gynekin on parempi, kun tietää suurin piirtein mitä silleä tapahtuu, mut hampulääkärin toimintaa ei voi ennustaa... *vilunväreitä pelkästä ajatuksesta*

Ymmärrän kyllä jos lähtee Brookella ja Fiorellalla hermot testituloksien odotteluun... nou kiva. Toivotaan että aika menee nopeeta.

Toivotaan myös et quiero on saanu apua clomeista. Koska sulla se ultra olikaan?

TAAS mä kirjotan papupadan lailla.. koittakaa kestää ;o)

terveisin

wäiski

Vierailija
15/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tarastella :)

Nyt alkoi sitten piinailu.. kp 18/24-28. kierto ollut nyt jo jonkin aikaa sen 24päivää, että tuskin kovin paljoa heittää tässäkään kuussa :)

Voi kun tulis se kaivattu plussa..

Tulin kesken töistä kotiin:( Masu sanoi sopimuksen irti ja olen muuttamassa veskiin.. jokin pöpön paholainen piinaa minua!

Siivouksesta oli juttua.. Ammatiltani siivooja;) Kotona tulee siivottua kerran viikossa paremmin! Ei jaksa puunata koko ajan kun töissä sitä saa tehdä senkin edestä:) Mies ei niin välitä siivoamisesta.. pesee kyllä pyykit ja likaiset astiat, mutta siihen se meinaa jäädä! Anoppikin on siivooja, että on tieten siivonnut aina poikansa jäljet..

Vierailija
16/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei kukaan plussaa lisää?? *haluu plussia* tai edes ovisplussa??

menee tämä minun elämä vähä odotteluksi niin pitää teitä rakkaat siskot piinata tällä minun hermoilemisella :)

kyllä Q mieki ootan hirmuisasti että kierto olisikin vain 26 päivää! olisi se ihanaa vaihtelua nuihin pitkiin kiertoihin.. mutta enemmän kuitenkin toivon plussaa omaan testiin :) mieski on alkanu olemaan enemmän innoissaan (aikoinaan vähä jarrutti sen meidän rakennusprojektin takia) ja eilen isänpäivänä jo oikein kertoili mitä haluaa ensi vuonna lahjaksi :) tulin niin hyvälle mielelle :) voi voi kun saisi mahaan pienen otuksen :)

mitäs kuuluu pepsille ja moolille?

ja meidän tuoreille mammoille? onko paulinealla ja laraleilla ollut muutoksia olossa? onko tarastellalla muuten ollut minkälaisia oireita raskautumisesta? (vai oletko jo kertonut niistä=O??)

jj31: luultavasti olen nyt piinailemassa kun olen syönyt terolutia ja huomenna otan viimeisen pillerin.. Q:lla oli alkanut kaksi päivää viimeisestä pilleristä menkat. eli mullakin pitäisi alkaa menkat tämän logiikan mukaan perjantaina menkat jos hedelmöittymistä ei tapahtunu. mutta eihän vaikuta niin aikaisin kuiten ruveta testaamaan, ei testi kuitenkaan vielä näyttäisi plussaa vaikka sitä oikeasti olisikin??? eli siis luultavasti piinailen :)

olen kyllä wäiskin kans ihan samaa mieltä, gynellä ainaki tietää mitä tapahtuu vaikka AINA se vähän sattuu (mulla ahtaat paikat ja jännitän vielä sen vuoksi..) mutta hammaslekuri voi tehdä ihan mitä vain! ja mulla alkaa aina ahistamaan kun joutuu pitää suuta niin isolla että posket kramppaa ja huulet repeää :( mielenkiintoisen tarkkaan kyllä selitin :)

alkutalvi-illan jatkoa :)

fio, kp23

Vierailija
17/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy oikein tulla teille kertomaan, kun on niin hyvä mieli.

Sovittiin viime perjantaina kaverin kanssa, että aletaan lenkkeillä yhdessä kaks kertaa viikossa, säällä kuin säällä (paitsi -20 asteen pakkasessa). Ja niin vaan tänään sitten ensimmäistä kertaa lähdetiin lenkille, vaikka oli aivan kaamee koiranilma! Ihan hullu vastatuuli takasinpäin ja olin alusvaatteita myöden aivan litimärkä kun pääsin kotiin. Taskussa ollut nenäliinakin oli niin märkä, että siitä voi puristaa vettä :)

Mutta nyt on niiiiiiiiiiiiiiiin hyvä olo! Ja oon tosi tyytyväinen itseeni! Me lähdetään helmikuussa etelään ja olis kiva olla hyvässä bikinikunnossa siellä, hihii! :) Niin, ja sitten toukokuussa osallistun jo kolmatta kertaa Helsinki City Runiin eli meen juoksemaan puolimaratonin. Se on ihan hullu matka mulle, mutta kaks kertaa mä oon jo sen jaksanu läpi rämpiä.

Hyvä vaan, kun pääsee tuulettamaan näitä vauvanhuuruisia ajatuksia!

-Q-

Vierailija
18/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pelotelko sillä hammaslekurilla mua. Huomenna onpi aika ja reikiä on. Eka kerralla, kun porattiin mut piti nukuttaa, huh.. onneksi meen yksityiselle ja pelko potilaana :/

Vierailija
19/19 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää mun kirjottelu on taas vähän jäänynnä vähiin, mutta lukenut oon kuulumisianne ahkerasti.

Pepsi pahoittelut tädistä,kuten Naksukin(vai tuliks sulle tätiä?).

Joku oli plussannu(en muista nikkiäsi) joka tapauksessa oikein paljon onnea ja enkeliä matkaanne!

jj31(menikö oikein?) täälä on kanssa piinaava viikko meneillään kp26/25-30 (melkein tuo 26-28 ollu tässä jo jonkin aikaa) ja tänää tuli päivällä hitusen tuhrua, mutta vain sen kerran ja tosi vähän joten kattellaan, mutta yleensä se tietää tädin tuloa muutaman päivän sisään..muita oireita ei voi sitten sanoa olevan ei eis vaikka kuinka koittas pinnistää..

Q sinullekko se täti sai tulla oikein mielellään ja löysikin? noh josko nyt uusi kierto toisi onnen ja ilon!

Muillekkin heipat ja moikat ja paljon niitä kuuluisia plussatuulia!