Pamela Tola: "Oikeudenmukaisuus elämässä on minulle erittäin tärkeä arvo."
Justiin, ja sitähän hän toteuttaa omassaankin: iski vastanäyttelijänsä leffakuvauksissa viime kesänä, jolloin ymmärrettävästi miehensä haki eroa. 3- ja 5-v pojat sitten pyörivät kuviossa mukana.
http://www.iltalehti.fi/leffat/2012012815137931_le.shtml
Kommentit (14)
kun alkaa lantionpohjassa väreillä.
Jo uhuu Pamela potaskaa! Pettää ukkoansa ja kehtaa puhua "oikeudenmukaisuudesta" ja kuinka se on muka hänelle tärkeää! Pisteet meni kyllä.
että jossain vanhassa haastattelussa Pamela kertoi, kuinka hienoa on, kun voi olla pitkään hoitovapaalla kotona kun mies pystyy elättämään...
sellaisen joka todella huolehtii lapsistaan. onko tuosta Lauri-pikkupojasta isäpuoleksi? Hölmö ja ruma kakara koko Pamela, perhesuhteilla pääsi uralla eteenpäin. Ei hänessä ei ole oikeasti yhtään mitään. Livenä ja meikkaamattomana täysin säälittävä. Toivottavasti poikien isä saa täyden huoltajuuden.
sitten millainen pamelan eksä on? Vähän vaikea uskoa, että 24-vuotias komea naisten piirittämä näyttelijä olisi loppuikäänsä 6 v vanhemman yh-äidin kanssa mutta ehkei pamela sellaista etsikään (enkä väitä olevani sen parempi saalis, tarkoitan vaan että toiv pamela ei ihan hetken huumassa tehnyt ratkaisuaan, parikymppiset miehet on aika arvaamattomia)
Itse uskon, ettei hyvään suhteeseen kolmas mahdu. Kaikki ei ongelmiaan repostele lehdissä.
Seksitön, väkivaltainen tai vaikka henkistä väkivaltaa koko liitto. Silloin AV-mamma kyllä ehdottaa syrjähyppyä ja eroa.
Mutta meistä ei kukaan tiedä taustoja.
Kyl minäki panisin Pamelaa ja paljon upee muija...
Ei oikeudenmukaisuus tarkoita kulissisuhdetta.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2012 klo 11:16"]
Justiin, ja sitähän hän toteuttaa omassaankin: iski vastanäyttelijänsä leffakuvauksissa viime kesänä, jolloin ymmärrettävästi miehensä haki eroa. 3- ja 5-v pojat sitten pyörivät kuviossa mukana.
http://www.iltalehti.fi/leffat/2012012815137931_le.shtml
[/quote]
Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan miten minä ajattelen lehtien palstoilla, että kanttis tehdä.
Toki varattuna Pamela iski varatun miehenkin. No, ansaitsevat toisensa.
Koittakaa elää vähän itsekin...tuo mammojen mustavalkoisuus on jotenkin niin...
Typerä mies pilasi elämänsä, eikös niillä ole jo yhteinenkin penikka. Tuskin menee kuin vuosi pari ja akka on paksuna seuraavalle. Samaa roskaväkeä kuin ympäriinsä poikiva Mira Luoti.
Nostetaanpa tämä ketju ylös nyt kun aikaakin on jo kulunut. Eikös se Pamela ole yh puumana edelleenkin nuoremman Lauri Tilkasen kanssa. Onko heillä jo kaksi yhteistä lasta?
Pamela on opiskellut teatterikorkean lisäksi myös vyöhyketerapeutiksi. Lapsuus Pohjois-Karjalassa ei ollut helppo. Suuri lapsuudenperhe, alkoholismia, vanhempien kuolema, orpous, huostaanotto jne.
En usko että ihan pilvilinnoissa kulkee.
ihan samaa kuin sinä lukiessani tuota juttua.