Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka nykyisillä kirppishinnoilla ostaa yhtään mitään?

Vierailija
29.01.2012 |

5e käytetystä näppäimistöstä, kun uuden saat kaupasta 12€:llä.

Ei tyhmä se, joka pyytää vaan joka maksaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavara on hyväkuntoinen, lähes uutta vastaava, niin ei sitä tarvitse ilmaiseksi ostaa. Aina löytyy joku, joka sen haluaa sitten kuitenkin ostaa.

Kerro ap, miksi sua nyppii niin kovasti nämä kirpparihinnat? Mä en ole ikinä tajunnut tätä hinnoista vinkumista. Hyvin harvassa on ne, joilla ei oikeasti olisi varaa maksaa käytetystä pyydettyä hintaa. Enemmän vinkuvat ne, jotka kuvittelevat menevänsä kirppikselle tekemään "löytöjä" eli saamaan tavarat lähes ilmaiseksi. Jos jotain oikeast haluaa, on valmis maksamaan siitä ihan vaikka sen huimat viisi euroa.

Vierailija
2/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömät hintapyynnöt vesittävät koko kierrätysajatuksen kirppiksellä. Muutenkin suurin osa myy siellä ennemminkin tienausmielessä. Esimerkkinä muumimuki, jossa hinta 12 euroa. Mukin pohjasta vaan löytyi toisen kirppiksen hintalappu, jossa 8 euroa, eli kauppa se on joka kannattaa.

Olen viime aikoin kierrellyt paljonkin kirppiksiä, mutta en ole ostanut mitään, koska kaiken kelvollisen hinnat on nostettu pilviin. Etsin luistimia pojalle: käytetyt perushokkarit 18 euroa. Ei kiitos.

Jos itse myyn kirppiksellä, tarkoitukseni on päästä turhasta roinasta eroon ja samalla muutama kymppi ehkä kouraan. Pistän kaikki vaatteet muutamalla kymmenellä sentillä kappale, kenkäparista euro tai pari, hyväkuntoinen lasten talvihaalari max 20 e.

Jos haluaa tienata tavaroillaan, lienee nettihuutokauppa parempi osoite. Kirpparit ovat kestävää kulutusta ja kierrätystä varten!

Jos itse muun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömät hintapyynnöt vesittävät koko kierrätysajatuksen kirppiksellä.

Mä ajattelin ennen vauvan syntymää, että ostan sitten kaikki vauvanvaatteet kirpulta, mutta oon kyllä joutunut ostamaan uuttakin, koska kirpparilla on niin paljon paskaa kalliilla. Itse oon ajatellut panna kaikki vauvanvaatteet myyntiin halvalla sitten kun niitä ei enää tarvita. Tai antaa eteenpäin.

Vierailija
4/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maksat pöytävuokraa 50 eur niin ei niitä tuotteita voi hinnoitella senteissä.

Jos perushokkarit maksaa uutena 36 eur ja lapsi niitä käyttää 5 kertaa talvessa niin pyydän kyllä niistä 18 eur eli puolet, uusille ne eivät häpeä. Toinen juttu on se että jostain kirpparilta on luistimet ostettu ja 3 lapsella käytetyt ja vielä hintapyyntö 10 eur.

Vierailija
5/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppispöydät maksavat sikana jos maksat pöytävuokraa 50 eur niin ei niitä tuotteita voi hinnoitella senteissä.

mutta toisaalta kama voi jäädä pöytään, kun hinnat on korkeat. Esim. jos pyytää lurahtaneesta bodystä 4 e, se tuskin menee kaupaksi, vaikka niskalapussa lukeekin Me&I. Hyväkuntoiset hokkarit onkin sitten eri asia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän