Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tainnu tästäkään suhteesta tulla yhtään mitään :(

Vierailija
29.01.2012 |

Perkele kun menin ihastuun taas. Pahasti.

Monta viikkoa oltiin tosi paljon yhteyksissä, käytiin leffassa kerran ja tää oli mun luona yötä. Seuraavana päivänä se sanoi, että edetään rauhassa. "Oot niin kiva, etten haluais pilata tätä sillä että edetään liian nopeasti ja vaikkei tästä mitään vakavaa tuliskaan niin haluan pysyä kavereina". Ok, ollaan tunnettu kuukausi joten ihan fiksua oli munkin mielestä. Tän jälkeenkin on paljon viestitelty ja hyvissä väleissä ollaan.

Mä vaan haluaisin enemmän... :( En tajua mikä mussa on vikana, tuntuu, että kaikki aina kyllästyy muhun. En ole kiinnostava ihminen ja jään yksin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti se suhun tulisesti ihastuva ja rakastuva ihminen vielä löytyy.

Ehkä ei kannata edetä suhteessa niin nopeasti, että ekan kuukauden aikana jo kutsut yökylään... Sillä erottuu ne aidosti kiinnostuneet ja pelkkää seksiseuraa etsivät?

Jokainen ihminen on kiinnostava!

Vierailija
2/4 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vähän aamulla kadutti. Oli siis tullut vaan mun luo katselemaan leffaa mutta ehkä punkun siivittämänä yksi asia johti toiseen. Puhuttiin kyllä, ettei kummallakaan ole tapana hypätä heti sänkyyn.

Ehkä tässä vielä ehtii... t: minä 21, poika 19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

identiteetin pohjaksi, turvallisuudeksi, voimaksi... katso avoimella mielellä, jos voit: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
4/4 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vähän aamulla kadutti. Oli siis tullut vaan mun luo katselemaan leffaa mutta ehkä punkun siivittämänä yksi asia johti toiseen. Puhuttiin kyllä, ettei kummallakaan ole tapana hypätä heti sänkyyn. Ehkä tässä vielä ehtii... t: minä 21, poika 19

Kylla te molemmat viela viisastutte, vastahan tuo kakara on koulusta paassyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi