Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin sairikset rasittavat,

Vierailija
29.01.2012 |

ja siitä huono omatunto. Eihän sairaudelle mitään voi, mutta.. Työkaveriani ei ole puoleen vuoteen juurikaan töissä näkynyt. Milloin hän on sairiksella, milloin lomalla tai jää ilmoittamatta pois töistä. Olen töissä paikassa, jossa meitä on vain 2. Olen joutunut nyt puoli vuotta tekemään tuplatyöt. Ahdistaa ihan kamalasti tuleva viikko.

Työkaverin sairikset on aina eri diagnoosilla. Pää on jo tutkittu, diabetes kaluttu loppuun, nyt vuorossa tenniskyynärpää, jonka vuoksi ollut sairiksella 4 vk, ja loppua ei näy. Sairikset on aina tyyliin "poissa loppuviikon", jonka jälkeen "poissa tämän viikon". Siksi emme saa sijaista.Joudun perumaan talvilomani (joka olis 2 vk:n kuluttua) tuon takia. Olen kurja paskiainen, mutta kyllä ärsyttää.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsottiin viime joulukuussa, kun vaati vapaapäiviksi niitä mitä kaikki muutkin halus, ei ollut koko vuonna 2011 kertaakaan 2vkoa putkeen töissä. Aina joku lapsista oli kipeä.

Meilläkin odotettiin tätä Kelan päätöstä tosi paljon ja yllättäen nyt on isä voinutkin olla kotona. Ekaa kertaa, ikinä aikaisemmin, ei kertaakaan, ei isä ole voinut olla kotona.

Yhtenä vuonna kyllä meni myös jotkut sairaslomapäivät loppuun ja sai pienemmän palkan. Ehkä sitä on sen jlkeen aina käynyt, sairasolopäivät eivät ole ainakaan vähentynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla