Ei ihme että meillä on ollut kylmä! Olin unohtanut
viime ikkunanpesun jälkeen laittaa olohuoneesta yhdet ikkunat lukkoon. Menin patteria kokeilemaan ja hirveä huju kävi ikkunasta vaikka ei rakoa näkynytkään. Hittolainen!
Kommentit (12)
Tai ainakin tsekata tiivisteitä?
Ikkunoita pestessä jos huomaan jotain niin sanon ukolle, mutta ei niitä sen kummemmin syksyisin tarkistella!
ei siis ole tarvinnut tiivisteitä kummemmin katsella. Mitä tarkoittaa tilkitseminen/tilkkiminen?
ap *blönd*
miten meillä on niin kylmä, ja totesin, että oon jättänyt sivukkaan oven auki. KOLMESTI!
Takka olohuoneessa, sitä lämmitellään kun tarve on. Nyt tosin ollutkin kun jostain syystä ollut kylmä... :)
ap
miten meillä on niin kylmä, ja totesin, että oon jättänyt sivukkaan oven auki. KOLMESTI!
ap
Vahingosta viisastunee, kohtalotoveri... ap
Tuolla sivukkaassa on rampattava päivittäin, ja se ovi menee huonosti kiinni, eikä aina ehdi tarkistaa. Viimeksi kuitenkin tarkistin!
meillä kävi viime talvena samoin, huomattiin vasta kun ikkunan alalaidassa oli sentin jääkerros!
että käy näitä muillekin...
on 1,5-kerroksisen talon - esim. rintamamiestalon - usein kylmä säilytysila, joka sijaitsee katon matalalla sivulla.
Eikö ole tapana tilkitä ikkunoita syksyisin? Tai ainakin tsekata tiivisteitä?
No ehkä jossain ikivanhassa rotiskossa muttei nykyaikaisessa talossa ainakaan.
Takka olohuoneessa, sitä lämmitellään kun tarve on. Nyt tosin ollutkin kun jostain syystä ollut kylmä... :)
ap
Tai ainakin tsekata tiivisteitä?