------Pointsaajien punnituspino ma 14.11.---------------
Huomenta kaikille, aikaeron vuoksi taidan olla ensimmainen koneella, joten tasta se alkaa:
Aloituspaino 31.10 66kg
Nyt 14.10 63,9 kg
tavoite 60 kg
Eli pudotusta toisella viikolla tasan 1 kg. Jippii. Ihana tunne kun saa " palkinnon" kuuliaisuudesta. Pisteissa olen pysynyt paria lipsahdusta lukuunottamatta ja kavelylenkillekin olen paassyt lahes paivittain. Nyt on hyva tsemppi paalla, tuntuu etta paasen hyvinkin tavoitteeseeni jouluksi.
Hyvaa viikonalkua kaikille ja tsempataan yhdessa,
Kommentit (22)
lähtö 79,2
viime viikolla 72,4
tänään 70,4
eli -2 kg
jippii. loistavat fiilikset täällä......10% painonpudotus onnistunut ja matkalla alaspäin. nyt pisteitä enää 18 joten se hiukka pelottaa että miten pisteet riittäää.
,utta mukavaa viikonalkua kaikille!!!!
Ei tullu ihme kyllä plussaa! Koko viikko meni reilusti yli pisteiden sekä la ja su vain vähän ylitystä. Tulos on tässä:
Aloituspaino; 73,0kg (24.10.)
Nyt; 71,5kg
Pudotus; 100g!!!!
Joka tapauksessa miinusta ja se sai taas tsempin palaamaan. Nyt jo otin esimerkillisen puuroaamiaisen teen ja mansikoiden kera... ;o)
Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon!
lähtö 97,8
viime viikolla 88,1
tänään sama tilanne...mulla on näköjään tää joka toinen viikko pudotusta tullut tavaksi.
santtis
No niin mulla pieni plussa (400g), mutta NYT mulla tuli ne menkat joita odottelin jo viime kuussa. Eli yhdet jäi välistä tällä mamilla. Selitellään siis menkoilla plussaa...pisteissä pysyin kyllä ja niitä liiknutapisteitä en edes käyttänyt, vaikka liikuin viitenä päivänä viime viikolla kunnolla.
Mutta 17.12 oli mun pitkän ajan tavoite eli silloin tulee 4kk pointsaamista ja olin ajatellut sen 10kiloa miikkaavani ku se viisi lähti 2kk:ssa, mutta siihen olen jämähtänyt. Katotaan mihin viimeinen kuu vie. Mutta jatketaan joulun jälkeen varmaankin vielä.... onhan tässä pikkujouluja yms...
En lannistu...
Pitää vähän hehkuttaa, vaikka on pienenlaiset nää mun ilonaiheet tällä kevennysrintamalla, mutta siis -200g puntarin mukaan eli lukemat nyt 73,3 kg. Yes ! mulla ainakin tulee aina vähän lisäpotkua, jos on miinusta, vaikka vähänkin. Mähän olen pointsaillut jo jonkun aikaa ja kunnollista pudotusta oli kyllä 2 ekaa kuukautta, mutta nyt viimeinen kuukausi on homma pyörinyt melkein samoissa luvuissa. On kyllä pitkälti itseaiheutettua...
Satsumassin tapaan en aio tietenkään luovuttaa ! Sekin ois jotain jos saisin elettyä ensimmäisen kerran elämässä joulunaikaa (alkaa tuo jo kummittelemaan...) ilman että paino nousisi. Välitavoite jota en nyt näytä saatuttavan oli 70 kg ennen joulukuun alkua. Mutta onhan tässä vielä aikaa enkä kyllä vielä aio haudata ajatusta, että edes joulun viettäisin 70 kiloisena. Oishan se kiva, jos vaihteeksi joulukuvissa ois kinkun lisäksi yksi joulupossu vähemmän ! älkää nyt kukaan pahastuko, tää on vaan tätä mun omaa huumoria ja pientä itsensä piiskaamista :)
Menneen viikon paras juttu oli kyllä, että sain raahattua itseni jumppasalille sellaiseen spinningin perehdytystunnille, kun viime käynnistä on aikaa yli 2 v ja laitteet on muuttunut. odottelen nyt jonkun asiakasneuvojan yhteydenottoa, että saisin jonkun kortin/lipukkeen ostettua, muuten irtokäynti 12 ¿/krt joka hieman liikaa näin hoitovapaalla ja haluisin käydä ainakin pari kertaa viikko. Harmi kun näillä monilla ei enää käytössä normaalihinnastoja (en edes pyynnöstä saanut vastausta mitä jäsenyys maksaa tai muut vaihtoehdot), jotta vois vähän vertailla. Mulla kun ei tällä hetkellä aikaa ja tarvetta millenkään erityispalveluille/tapahtumille, mitä liikuntaklubit mieluusti tarjoaa vaan haluisin vaan yksinkertaisesti edullisen tavan käydä spinningissä. Mitä teillä muilla liikunta maksaa ?
ryhtiä meille kaikille tulevaan viikkoon !
Poutikselle kiitos hyvistä nauruista :)).
Tuo joulupossu vertaus osuu muhun vallan hienosti ;). Mä kun olen ollut kaksi viime joulua raskaana, niin mies aina totesikin että " tuo nielaisi joulukinkun kokonaisena " :))).
Zanna, lisää ihmeessä itse vielä se 5 pistettä!! Muutenhan on vaarana, että joko maito alkaa vähentyä / laihtuminen ei onnistu. Elimistö menee (omasta kokemuksesta) aika helposti säästöliekille.
Mulle lääkäri sanoi että imetysaikana voi kyllä laihduttaa, mutta todella todella maltilla. Jos laihduttaa liian tiukasti, niin elimistö " ajattelee" että ahaa nyt ei tule ruokaa, aletaanpas säästämään energiaa. ja tietty maidostahan se ekana alkaa..
Ethän vaan pahastu, mä en missään nimessä tarkoita arvostella. Mä vaan olen tällainen imetyshörhö :). Ja onhan se kiva että saa hyvällä omallatunnolla vielä 5 pistettä lisää :D.
santtis
ja mä kanssa siis edelleen täysimetän. Tytöllä ikää 4kk ja muutama päivä päälle :)).
Yritän tässä nyt imettää sinne 6kk:n ikään ja sitten aloitella niitä soseita...IIIIK, sittenhän ne pisteet tipahtaaaaaaaaa.....
santtis taas
...kuten arvelinkin :-)
Itseasiassa nyt vasta ekaa kertaa " virallisesti" punnitsin itseni ja 8,5kg olisi nyt tiputettavissa. Ahkerasti tuli viikonloppuna herkuteltua ja tänä aamuna piti heittää roskiin loput suklaat ja karkit mitä eiliseltä jäi. Ja roskapussi vikkelään ulos ettei käy kiusaukseksi niitä sieltä tonkia ;-)))
Liikunnan harrastaminen on aika vaikeata, yritin punttisalilla vauvan kanssa käydä vaan siitäpä ei tule yhtään mitään. Ja kun on aina otettava kolme lasta mukaan niin ei kovin reippaaksi voi liikkumista sanoa (kaikki alle neljävuotiaita joten hyyyyvin hidasta on meillä kävely) Millä ihmeellä sitä motivoisi itseään edes vähän jumppaamaan iltaisin sen sijaan että puolikuolleena rojahtaa sohvalle kun saa talon hiljaiseksi?
Imetyspisteistä yritin kysellä mutta kokeilen nyt uudestaan josko joku osaisi vastata...
oma romppu antaa 8 pistettä lisää imettävälle mutta ilmeisesti se suositus nykyään on enemmän? Vaan entäs nyt kun kuun lopussa alkaa vauva maistelemaan ekoja soseitaan, niin paljonko pisteitä saan sen 18 lisäksi päivässä? Missä vaiheessa tuo 8(?) imetyspistettä tippuu pienemmäksi ja kuinka pieneksi?
Nyt puuron keittoon, nälkä kurnii - taas :-)
Täysimetys 10pistettä ja osaimetys 5 pistettä.
Ehkä se imettävän painonpudotus ei olekaan niin huimaa kuin ei-imettävän, koska ne lisäpisteet on aika suuria. Mutta hidas pudotus olikin suotavaa sen maidontuotannon kannalta.
Joo ja teinpä taas tänään sairaaladiettisoppaa mäkin ja korvaan taas pari päivää yhtä ateriaa sillä= 0 pojoa! Mies syö töissä. Sit paremmalla omalla tunnolla herkkuja suuhun..kannattava bisnes..no ei toellaan. Mutta niinhän siinä saattaa käydä...
Lähtöpaino oli kaks viikkoa sitten 65kg ja tänään puntari näytti 62,9kg. Onkohan meidän puntari rikki, nimittäin herkuteltu on. Ja noin iloisen asian kunniaksi arvatkaa miten palkitsin itseni....menin jääkaapille ja otin palan eilistä kakkua....HOHHOI! Mikähän se sellainen itsekuri on?? :)
Mukavaa päivää kaikille!
Mulla eka viikko takana ja vaikeita päiviä on ollut viikon varrella.. ja eilen isänpäivänä rommileivos meni pikapikaa nassuun ja 7 pojoa sen mukana.. loppupäivänä sitten kärvisteltiin..
Mutta lähtenyt oli -1,9 kg!
Aloitettu viikko sitten, silloin paino 78.5
Aikaisemminkin muistan että ekalla viikolla lähti hyvin mutta sitten tahti hyytyy, mutta eteenpäin sanoi mummo lumessa ja uuden viikon kimppuun!
M
Siis viime vkoon verrattuna. Tais lähes kaikki olla hiukan maassa herkutteluista ja plussista! Mulle tuli ylläri, kun luulin, et nyt tosiaankin hidastuu tämä pudotusvauhti, kun alkuturvotus on lähtenyt, MUTTA
vaaka yllätti tänä iltana: neljä vkoa takana ja lähtöpaino oli 72.0 kg
nyt siis 67.1kg eli miikkoja yhteensä 4.9kg! Jee! Viime viikon pudotus siis 1.4 kg. Nyt kyllä huomaa housuissa, että vyö on tarpeen. Tosin mittanauhan mukaan ei senttejä ole tainnut alun jälkeen hävitä kuin yksi, jos sitäkään, mutta olo on kuitenkin kevyempi.
Täytyy sanoa, että herkuteltukin on, mutta olen yrittänyt ennakoida nyt hieman tuon mässäilyn " unohduttua" . Jos tiedän etukäteen kyläreissuja tms., syön päivällä kevyemmin. Parisen kertaa vkossa menee 6-8 pojoo yli, mutta nuo vkonloput taitaa olla niitä vaikeimpia. Muut päivät on siinä 18-20 pojon kieppeillä. Kolme kertaa vkossa joogaan noin tunnin, mikä on kyllä tosi raskasta, melkeinpä huomaamatta väsähtää....
Kaikkein parasta on kuitenkin huomata, että 10 prosentin pudotus lähenee nopeammin kuin uskoinkaan. Ja ajatella!!! kohta (toivottavasti huom.) voin verrata miltä tuntui olo vanhojen kilojen mukaan, kun kantelen meidän 10kk kuopusta. Mulla oli välitavoite siis joululle 65kg ja sitten keväälle 55kg. Olen 162.5cm pitkä ja kilpaurheillessani painoin 52kg, joten haaveissa ehkä todenmukaisempi ois tuo 55kg.
No, tsemppiä kaikille! Näitten kilojen kans vaan pitää ajatella, että niin myötä kuin vastamäessäkin =))) siis ihan kirjaimellisesti. Helpottuu olo aivan suunnattomasti kaikissa touhuissa, kun ole kevenee!!!
Ihan vissiin penkin alle meni, kun paino on noussut! Nyt siis 67,2 kg ja +300 g viimeviikosta. :(
Joo, myönnetään.. Söin kyllä liikaa viikonloppuna ja elättelen toiveita, että tuokin jotain turvotusta ym. olisi, mutta ei kai auta, uskottava se on, että olen LIHONNUT! Nyt ei kun takaisin itseensä niskasta kiinni, sillä se tavoitepainoni on sen 67 kg ja se oli se VÄHINTÄÄN! :D
Lenkillä kävin viikonloppuna... Niin.. ja on se kumma, mutta senttejä on kadonnut -1 cm sekä lantiolta, että vatsasta. Miksi siis vaaka näyttää enemmän? *seliseliseli*
Täytyy lähteä töihin.
T:Lössykkä -tiukkana tän viikon-
6 hlöä imoitti viikkopudotuksen ja yhteensä se oli 6.6kiloa. Plussia tällä viikolla tosi vähän, jotain alle kilon vaan, ei mitään merkittävän dramaattista. Osalla ei muutosta. Eli ok viikko!
J A T K E T A A N ! ! !
Onpas täällä taas paljon uusia pojoilijoita, hyvähyvähyvä!!!! :)))
Mä pääsin vasta tänään omalle kotivaa' alle kun oltiin mummilassa ja tässä tuloksia! Oon TOSI tyytyväinen koska mielestäni söin paljon ja ylitin pisteitä kyllä aika monena päivänä. Ja kun edellisen viikon miinus oli ollu niin hurja niin ajattelin että se kyllä tasottuu nyt. Tuli kuiteskin miinusta joten kyllä tässä matkan varrella jotain on opittu!
Eli mulla alkoi nyt 13.pisteilyviikko.
lähtöpaino 87kg
pudotusta viime viikolla -800g
paino nyt 76,6kg
pudotusta yhteensä 10,4kg !!!!! Eli kymppi meni rikki!
Tsemppiä kaikille taas viikon koitoksiin! Mulla alkaa kauhee juhlaputki, kolmena viikonloppuna peräkkäin on pikkujouluja ja tupareita... Saapi nähdä miten selviän niistä...
pippa
ps. pahnu, sulla on samanikäinen vauveli! (meidän tyttö syntyi 3.1.)
Miinusta tuli 1.3kg ja kokonaispudotus on nyt -5.3kg.
Viikonloppuna tulikin sitten mässättyä (punnitsen lauantaina aamulla) sen kunniaksi ja nyt on vaikeuksia palata ruotuun, kun on vähän murhetta ja huoltakin. Eli ensi punnitus ei tule varmastikaan olemaan yhtä riemullinen.
Eli mitäs sanotte haasteesta joulukuun ekalle punnitusmaanantaille?
Taitaa olla 5.12, itsenäisyyspäivän herkkuja ennen ;).
Mulla on tavoitteena sille maanantaille 86kg, eli miinusta pitää tulla siihen mennessä 2,1. aika tiukalle vetää oikeasti, mutta mitäpä elämä ois ilman haastetta :D.
santtis
Eli alkuun mun tilanteesta vähän... Mä olen nyt yrittänyt pv:n pointseille pudotella painoa, kun haluaisin niin kovasti mieheni kanssa lasta, mutta mun runsas ylipainoni on esteenä keinohedelmöitykselle. Eli motiivia laihduttamiseen luulisi olevan riittämiin. Mä olen useaan otteeseen käynyt painonvartijoissa ja onnistunutkin pudottamaan painoa jopa yli 10 kiloa. Mutta aina se on tullut takaisin, ja nyt painan jopa 10 kg enemmän kuin ollessani ensimmäisestä lapsestani viimeisilläni. Eli läähtöpaino on huikeat 115 kg ja aloitus oli 1.11.05. käyn yleensä puntarilla maanantaisin ja viime ma vaaka näytti 113,5kg lukemia. kovasti ihmetyttää, ettei ole paino enempää pudonnut, koska olen pysynyt hyvn pisteissä, vaikka en olekaan juuri liikuntaa harrastanut. Yleensä näin suuresta massasta kun on lähtenyt liikkeelle, alkuun menee ihan kauheesti kiloja, mutta jostain syystä ei nyt :(.
En vielä ehtinyt kaikkien teidän viestejä lukea, joten en tiedä onko täällä muita yhtä hurjista lukemista aloittaneita mukana. Mun tavoite on kuitenkin alittaa painoindeksi raja, joka hoitoihin on asetettu ja se on 32, nyt indeksini on 44,3. Mulla on nyt käytössä myös Xenical kapseleita kokeilupakkaus, mutta en tiedä jatkanko niitä. Olen kokeillut muutaman päivän ja vatsa on aika sekaisin. Jos täällä on muita, joille lääke on tuttu olisin iloinen kokemuksista.
Nyt jatkan teidän viestejenne lukemista ja toivottelen kaikille kovasti tsemppiä kuluvaan viikkoon.
Hui hui hui sitä eilistä päivää....... Isille oli ostettu Dajm-kakku, tehty hyvää ruokaa ja Heseenkin piti isin vielä illalla päästä. Ja äiti perässä. No, ei kai sitä tuollaisista repsahduksista pidä huolta kantaa, aion jatkossakin pitää vaik kerran 2 vkossa/kk:ssa oikein kunnon herkkupäivän. Nyt on sit hyvä jatkaa uudella innolla!!!
Tämän hetkinen painoni on 78,7 kg, tavoitteena olisi sinne 70 kilon alle päästä. Imetän vielä, mutta mun pv-rompussa ei täysimetystä tunneta, lisäpisteitä on siis vain 5. Tätä olen kompensoinut sillä et annoskoot ovat välillä reiluja ja saatan syödä vaikka ylimääräisen jogurtin. Tai dajm-kakkua tai kerrosaterian... ;) Eipä sit tarvi ihmetellä jos ei paino laske.
Mutta, mukavaa ja aurinkoista viikkoa kaikille!