Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielipiteitä :)

Vierailija
28.01.2012 |

Olen tavannut reilu kolme viikkoa sitten miehen ja olemme hänen kanssaan jo useampia kertoja päässeet sänky puuhiiinkin. No itse olen hyvon seksuaalinen ja tykkään vaihdella asentoja, ottaa suihin, saada suusesksiä ja kokeilla kaikkea uutta. No tämä mies ei ole tehnyt elettäkään suuseksiin ja kun kerran itse olin laskeutumassa ottamaan häneltä suihin, niin hän nosti minut selälleen makaamaan ja eikun perinteiseen lähetyssaarnaajaan. Ja tätä perus lähetyssaarnaajaa on ollut kaikki kerrat, vaikka olen välillä yrittänyt ohjailla. Vastaani ei ole ennen sattunut miehiä jotka toimii noin. Mitä luulette onko vain alussa ehkä ujompi tms. vai onko odotettavissa että tällaisena jatkuu aina ja ikuisesti? Kyllä, aion ottaa itse asian puheeksi hänen kanssaan, jos tilanne jatkuu samanlaisena, mutta mielestäni ei ole vielä sen aika.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule ajatuskaan aiheesta? Vai onko tää väärä paikka kysellä?

Vierailija
2/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka kysellä ja voi hyvin olla että kaverisi ulostelee siitä voisit keskustella että ujosteleeko hän Meillä kaikenlaiset asennot ja suuseksi tuli aikoinaan oli vähän samaa ongelmaa alussa Jos saat yhdynnästä orkkuja ei sulla kannata kiirehtiä ko asioiden kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulostele silloin tällöin. Kunhan katsoo ettei tee sitä missä tahansa.

Vierailija
4/4 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida täällä kovin vilkkaana käydä keskustelu, mukava kun sentään yksi vastaili. En saa yhdynnässä kuin kovin harvoin orkkuja. Mutta aion nyt vielä katsoa hiukan eteenpäin ja otan sitten asian puheeksi, jos tilanne ei muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä