Olen nuori äiti, ja entiset kaverini
joiden kanssa olin paljon tekemisissä ennen lasta,eivät juuri pidä minuun yhteyttä. tänään laittoivat viestiä että olisivat tulossa meille illalla, ja perään että ai niin, he ovat siitä sitten suoraan lähdössä baariin ja tulevat meille meikkaamaan ja juomaan alkujuomia.
lapsi on siis kotona. he ilmeisesti haluaisivat tulla meille, koska asuvat vanhempiensa kanssa, eikä heillä siis ole paikkaa " aloittelulle" :) no minun kotinihan siihen kävisi hyvin:D en loukkaantunut, mutta selvisihän syy sille, miksi haluavat nähdä minua lauantaina illalla. vähän huvitti.
Kommentit (8)
sen jälkeen ei tulluktaan heiltä enää mitään vastausta :)
Eiköhän nämä tytöt mene sinne aloittelemaan ja meikkailemaan, eivät ole siis valmiina kännissä...
sen jälkeen ei tulluktaan heiltä enää mitään vastausta :)
Vai mikset jo heti aloituksessa maininnut. Ja olisit siis päästänyt jos lapsesi olisi terve?
Eiköhän nämä tytöt mene sinne aloittelemaan ja meikkailemaan, eivät ole siis valmiina kännissä...
tarvii kun yhden siiderin niin johan hirnutaan ja hihitetään. Se siitä lapsen nukkumarauhasta.
kun olivat ilmaisseet halunsa tulla meille ...saatoin kirjoittaa jotenkin epäselvästi. no, enpä tiedä olisinko päästänyt heitä, jos lapsi olisi ollut terve. minulla ei ole mitään heidän näkemistään vastaan, mutta olisi kiva nähdä päiväsaikaan tai aloitella niin, että itsekin pääsen mukaan. minusta kaverini, joka lähetti viestin, ei ilmaissut asiaa kovin kivasti ja tuli sellainen olo, että seurani kelpaa vain, jos minusta "hyötyy" jotain.
ap
minulla ei ole mitään heidän näkemistään vastaan, mutta olisi kiva nähdä päiväsaikaan tai aloitella niin, että itsekin pääsen mukaan. minusta kaverini, joka lähetti viestin, ei ilmaissut asiaa kovin kivasti ja tuli sellainen olo, että seurani kelpaa vain, jos minusta "hyötyy" jotain.
ap
Etsi uusia, äitikavereita. Itse en ole kaipaillut tuon sortin kavereita.
että lapsesi näkee joukon kovaäänisiä, hiprakkaisia akkoja? Minä käännyttäisin matkoihini. Onneksi mulla on ne pari hyvää kaveria edelleen olemassa, enempää en tarvitkaan.