miten ihmiset voi haista niin pahalle!
Olen asiakaspalvelutyössä ja huomannut erityisesti näin raskaana ollessani (hajuaisti hiukan herkillä...), että ihmiset haisevat ihan älyttömän pahalle. Jotkut haisevat niin kamalalle röökille, että taju meinaa lähteä ja osa silkalle hielle ja lialle. Lisäksi yleinen aromi on ruoka, jonka haju leijailee nenään vaatteista yllättävän voimakkaana ja oksettavana. Eivätkö nämä ihmiset itse tajua haisevansa aivan kammottavalle?? Onko siihen itse niin tottunut?? Ja tosiaan, olen kassalla, eli en nuuskuttele ihmisiä sentin päästä vaan reilusti pöydän yli. Hyi oksetus!!
Kommentit (35)
Te hajuja kauhistelevat haisette itse ihan yhtä kamalalle. Vai luuletteko oikeasti olevanne poikkeuksia ja poikkeuksina ainoita normaaleja?
Olen asiakaspalvelutyössä ja huomannut erityisesti näin raskaana ollessani (hajuaisti hiukan herkillä...), että ihmiset haisevat ihan älyttömän pahalle. Jotkut haisevat niin kamalalle röökille, että taju meinaa lähteä ja osa silkalle hielle ja lialle. Lisäksi yleinen aromi on ruoka, jonka haju leijailee nenään vaatteista yllättävän voimakkaana ja oksettavana. Eivätkö nämä ihmiset itse tajua haisevansa aivan kammottavalle?? Onko siihen itse niin tottunut?? Ja tosiaan, olen kassalla, eli en nuuskuttele ihmisiä sentin päästä vaan reilusti pöydän yli. Hyi oksetus!!
et vaan omia hajujasi rekisteröi mutta muut herkkänenäisemmät kyllä. Joten turhaa vaahtoat muiden hajuista.
sille ruuan hajulle nyt vaan voi mitään, mä en ainakaan pysty kesken työpäivän aina lounaan jälkeen vaihtamaan vaatteita ja pesemään hiuksia. Joissain pienissä lounaspaikoissa nimittäin se rasvan käry tarttuu hetkessä vaatteisiin ja hiuksiin. Tosi inhottavaa, mutta ei voi mitään!
Odottavien äitien autoimmuunijärjestelmä varoittaa haitallisista aineista.
Jopa kahvi saattaa olla sellainen. Tänä päivänä kaiken tuho_hajustaminen
on karannut käsistä. Naisilla on jonkinlainen pakkomielle hajustaa kaikki.
Siitä ei ikinä seuraa mitään hvää - vaan oikea autoimmuuni HELVETTI !
[quote author="Vierailija" time="28.01.2012 klo 13:44"]
[/quote]
Hyi oksetus, kun pelätään hien hajua, koiria, kissoja, tupakkaa, läskiä, mikä on kun ei osata eläää normaalia elämää?
Lähikauppaan mennään tietenkin pyörällä tai jalan ja tarkoitus on samalla lenkkeillä ja hien haista.
Kyllä ne jotkut haisevat suoraan sanottuna likaiselta p*rseeltä jne. Enkä tajua, miksi jotkut vievät kirpparille myyntiin pesemättömiä/lialta lemuavia vaatteita? Ei mitään järkeä, haisee metrien päähän!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2012 klo 18:00"]sille ruuan hajulle nyt vaan voi mitään, mä en ainakaan pysty kesken työpäivän aina lounaan jälkeen vaihtamaan vaatteita ja pesemään hiuksia. Joissain pienissä lounaspaikoissa nimittäin se rasvan käry tarttuu hetkessä vaatteisiin ja hiuksiin. Tosi inhottavaa, mutta ei voi mitään!
[/quote]
Eikä tarkoituskaan ole olla hajuton ja peseytyä ruuan tms jälkeen. Ap nyt vaan haluaa kertoa kuinka hän on nyt niin raskaana ja hyi että kun kaikki hajut etoo tulevaa äiti-ihmistä.
Pesemättömien hampaiden haju bussissa on jotain kamalaa. Vieressä istuja lukee lehteä ja jokaisen sivunkäännön yhteydessä nenään leijuu tunkkainen lemu.
Kannattaa puhua luottamus miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa puhua luottamus miehen kanssa.
Kannattaa myös lukea kuinka vanhoihin ketjuihin kirjoittelee
Ei ole hyväksyttävää käytöstä esimieheltä.
Jos haluaa vaikuttaa puolisonsa tuoksuun jätä ruuasta pois sipuli ainakin. Liha, vahvat mausteet ym haisee läpi.
moni huolehtii varmasti myös hyvin omata hygieniastaan ja pesee suuren osa vaatteistakin säännöllisesti, mutta kaikkia vaatteita ei pestä joka käytön uudelleen eikä moni nykyään tajua tuulettaa esim. villapaitoja, jakkupukuja, takkeja yms.