Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te jotka olette juosseet vessassa raskauden alussa!!

Vierailija
28.01.2012 |

onko vaiva kestänyt koko raskauden? :D vai onko loppunut josasain vaiheessa ja alkanut taas lopussa uudestaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alusta asti olen taas joutunut juoksemaan yöllä vessassa. Ekassa raskaudessa oli ihan sama homma. Viimeksi loppuraskaudessa jouduin käymään jopa 3 kertaa yöllä vessassa ja toiset 3 kertaa nousin ottamaan närästyslääkettä. Et kyllä mulla se on vaan pahentunut loppuraskautta kohden.

Vierailija
2/5 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottiko se jossain vaiheessa vai tottuiko siihen vaan. Veikkaan, että jotain näiden väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varmaankin tunnin välein. Keskiraskaudessa helpotti. Nyt taas tunti sen jälkeen, kun on juonut lasin vettä on pakko mennä vessaan ja yöllä ainakin kerran.. Tälläistä tämä on :)

Vierailija
4/5 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvitse käydä kertaakaan yöllä vessassa! Alussa jouduin ravaamaan pariki kertaa yössä, mutta sitten luin jostain jutun että rakkoa pystyy "opettamaan". Eli siis, rakon pystyy opettamaan siihen, että joutuu käymään vessassa tai että ei tarvitse käydä. Mulla alko niin tympäsemään tämä "vaiva" että päätin vaan olla käymättä vessassa. N. viikon ajan se oli vähän vaikeaa ja aamulla herätessä tuntu että virtsa maistuu jo suussa. Mutta sittenpä se nopeasti tasottu ja nykyjään aamulla ei tarvitse ensimmäisenä mennä vessaan..

Tää on mun toinen raskaus ja muistan ensimmäiseltä nämä viimeset viikot, ku ei saanu oikeen nukutuksi ja sitten piti laahkasta vielä vessassaki..kyllä tympäsi! Nyt on onneksi yks vaiva vähempänä! :) Suosittelen, että "opettaa" rakon tähän, ettei tarvi käydä yöllä vessassa..koska se vessassa käymisen tarve yöllä on korvien välissä. Tiedän, että se on inhottava ku tuntuu et pissattaa, mut ku on aijemminkin pystynyt pidättämään yön niin mihinpä se muuttus raskausaikana.

Vierailija
5/5 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä siis tietää mihin varautua :D Toisaalta myös että on normaalia. Vaikkakin jos rakkoa pystyisi edes jotenkin totuttamaan kuten 5 kertoi niin sitäkin voisi yrittää.

ap