Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta on tulossa tytön äiti, hirvittää..

Vierailija
28.01.2012 |

Kaksi poikaa on ennestään ja koen olevani niin poikien äiti kuin olla ja voi. Ja nautin siitä täysin siemauksin. Tyttö ultrassa oli mukava yllätys, mutta mua hirvittää, kun edustan nyt sitten perheessä naiseutta tytölleni ja oma elämäni on ollut rosoinen, en koe olevani kovin naisellinen enkä täytä kaikkia naiseuden mittoja. Olen huolissani, että siirrän yliherkkyyttäni ja ujouttani tytölle, enkä osaa häntä tukea riittävästi elämän käänteissä. Myös jo ihan pikkutyttövaiheen tyttömäiset leikit tuntuvat vierailta.. kaikki tuntuu nyt niin kovin vieraalta..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan sama tilanne, kaksi poikaa joiden äitinä on ollut alusta asti niin luontevaa olla...olen aina ollut itsekin enemmän "poikatyttö". Hame on viimeksi ollut päällä ylioppilasjuhlissa, josta aikaa KAUAN!

Mutta mutta, tyttö kolmanneksi lapseksi tuli ja ihana sellainen. Enkä ota stressiä vielä siitä, mitä kaikkea sitä oman tyttönsä kanssa "joutuu" sitten myöhemmin läpikäymään. Olen jopa alkanut ostaa mekkojakin lapselle, hän on alle 1v.

Vierailija
2/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin valmistautunut täysin, että tämä tuleva vauva on poika. En osaa nähdä itseäni hellimässä tyttöä samalla tavalla kuin poikaa. Jaa-a... Kamalia ajatuksia, ja voihan se olla että tytön kanssa olisi helpompaa sitten vähän vanhempana kun tietäisi vähän missä mennään. Näen vain jo itseni ultrassa kuulemassa, että tyttöhän sieltä tulee. Tuskin kiljuisin riemusta, toisin kuin pojan kohdalla voisin tehdä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan niin tykkään poikien tavoista ja tempuista, olen siihen varmastikin kasvanut poikieni myötä ja kun kaveripiirissäni on paljon tyttöjä, olen antanut itselleni uskotella ettei tyttöys ole minun juttuni. Pitkään ajateltiin, että nämä kaksi poikaa täyttävät lapsilukumme, mutta nyt kun vielä uskaltauduttiin kolmatta kuumeilemaan, niin tyttöys pistää asiat hetkellisesti ihan uusiin puihin. Ehkä pelko siitä, että vaikeaa tulee, on suurin pelkoni tällä hetkellä. Meillä on omassa kodissa vain tyttöjä ja meillä kaikilla on välit katkolla äitiimme, sekin on sellainen asia, jota pelkään omalle kohdalleni..

Voi, eiköhän tämä tästä.. aikaa kai se vaan vaatii? ap

Vierailija
4/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinun tarvitse olla naisellinen siinä mielessä kuin naistenlehdet sitä kuvaavat. Ei sinun tarvitse pukeutua mekkoihin ja korkoihin ja meikata ja pukea tyttöäsi mekkoihin ja pinkkiin ja yllyttää prinsessaleikkeihin. Tytöt voivat tehdä ihan samoja asioita kuin pojatkin. Jos selviät yliherkkyytesi ja ujoutesi kanssa poikien kanssa, selviät ilman muuta tytönkin kanssa. Olennaista on, että rakastat.

t. kolmen tytön äiti