Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas jäin yksin, mitä mun pitäis tehdä?

Vierailija
28.01.2012 |

Taas kerran mies jäi sohvalle nukkumaan eikä halunnut tulla mun viereen. Se ei ole pitkään aikaan halannut eikä kosketellut muutenkaan. tuntuu ettei meillä ole mitään yhteistä, paitsi tietty lapset. Mä en saa mitään huomiota, muuta kuin moitetta. Haluaisin kahdenkeskistä aikaa ja yhdessäoloa, mutta miestä ei kiinnosta. Kun yritän ottaa asioita puheeksi, se vaan ihmettelee, että eihän tässä nyt mitään ole. Sitä ei saa puhumaan eikä tekemään kahdestaan mitään. Lasten kanssa se kyllä on mukavasti. Pian en enää jaksa. Tai siis että onko tällasessa parisuhteessa mitään järkeä? Kaipaan kosketusta ja edes pientä huomiota joskus...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut varmaan onkin, mutta lasten kanssa touhuaa kyllä, että ei ole siis mikään sohvalla makoilija tai sillä tavalla apaattinen. Mun seura ei vaan hirveesti kiinnosta ja sit toisaalta pitää mua niin itsestäänselvyytenä. Tietynlaista läheisyyttä se saa lapsilta, niin kuin minäkin tietenkin, mutta mulle se ei tosiaan enää riitä, kun kaipaan sitä toisenlaista huomiota... Toista naista sillä ei kyllä ole, käy niin harvoin missään ja on aina lasten kanssa. Voihan se silti tietty ihastunut olla. Se tässä vaan on hankalaa, kun tuntuu ettei sitä saa tekemään mitään kivaa eikä huomioimaan mua mitenkään, mut puhumisestakaan ei siis tule mitään. Mitä siis pitäis tehdä. Kai mä yritän vielä jotain, mut kun alkaa jo itsensäkin tuntea sen verran masentuneeksi et ei jaksa hirveesti yrittää. Tuntuu et pitäis tehdä jotain repäisevää et asiat lähtis edes johonkin suuntaan...

Vierailija
2/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi hoitaa mielellaan lapsia, sinulla on hyva tilaisuus hankkia harrastuksia ym omaakin elamaa. Nainen jolla on muutakin tekemista kuin roikkua miehen perassa, on aina miesten mielesta kiinnostavampi. Sitapaitsi miehesta voi tuntua ahdistavalta kun "piiritat" sita tai kerjaat huomiota. Hanki nyt vain itsellesi omakin elama, hieman itsenaisyytta ja yrita aikuistua muutenkin niin olet miehenkin silmissa sitten kiinnostavampi. ei suhteen tarkoitus ole etta ollaan kuin siamilaiset kaksoset, hieman vapautta pitaa olla kummallakin, muuten suhde ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies täytti niihin aiikoihin 40 vuotta, kun sillä alkoi samanlainen vaihe elämässä. Mä olin sille itsestään selvyys ja kuin pelkkää ilmaa kotona olessa. Molemmat käytiin päivät töissä ja kotona kun oltiin, niin niin lähinnä tunsin vain olevani sille kämppis, lapset se kyllä huomioi ja autteli kotitöissä, mutta sitä miehistä läheisyyttä ja jutteluseuraa siltä oisin kaivannut. Seksiä ei juurikaan ollut ja nukkumaankin se tuli yleensä vasta sitte, kun tiesi mun varmasti jo nukkuvan. Ajattelin että jos vika on minussa ja koetin pukeuta kotonakin naisellisesti, käyttää nättejä alusvaatteita ja vaikka mitä, mutta sama vaan jatkui. Jossain vaiheessa epäilin vahvasti, että sillä on joku toinen nainen, vaikka se koko ajan vakuutti rakastavansa vain mua ja kaiken olevan sen mielestä meillä oikein hyvin. Reilun vuoden tuota kesti, mutta nyt taas on alkanut pikkuhiljaa näyttää sille, että tuosta vaiheesta on päästy yli, vaikka ei meillä vieläkään saata seksiä olla kuin pari kolme kertaa kuukaudessa, kun sitä vielä lasten ollessa pieniä oli vähintään saman verran viikossa.

Tuo pahin vaihe mun miehellä oli kait jonkinmoista neljänkympin kriisiä, josta se on pääsemässä pikkuhiljaa yli. Voihan olla, että sun mies käy läpi samanlaista vaihetta elämässään. Tosin en tiedä, minkä ikäisiä ootte.

Voimia sulle, koetetaan jaksaa:)

Vierailija
4/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, varsinkin seiskalle... :) Voi olla jotain tontapasta munkin miehellä... Ja kiitti vastauksesta kutosellekin, vaikka täytyy sanoa, että ei me todellakaan olla mitään siiamilaisia enkä todellakaan tarkoita et haluaisin olla koko ajan vain miehen kanssa kahdestaan. Päinvastoin. Sillä on omat harrastuksensa, ikinä en ole niitä kieltänyt. Ja mulla on omat juttuni, joskus vaan haluais että elämämme kohtaisivatkin, jos nyt kerran yhdessä ollaan. Toisaalta tossa omassa ajassa on se hankaluus, että mun mies on sen verran mustasukkainen (omasta mielestään ei ole), että se vähän rajoittaa mun tekemisiäni. Siis esim. iltamenot ja viikonloppureissut aika mahdottomia. Kyllä minä tekemistä keksisin vaikka miten, en tosiaan roiku toisessa avuttomana. Mut esim. kyläreissu koko perheen kesken ei olis musta ihan kohtuuton vaatimus, kaikki tällanen on jäänyt.

Vierailija
5/7 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuita asioita. Että sinusta kaikki ei ole ok. Ei ole kiva olla yksin ja tahtoisit olla miehesi lähellä ja elämässä.

Vierailija
6/7 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan mä yritän sille tota selittää ja ehdotan jotain reissuja sun muita, mut kun ei se tunnu auttavan. Se vaan ei tee mitään. Jos mä yritän vaikka aamulla halata, niin se vetäytyy pois. Välillä mä itekin epäilen, et haluunko mä tosiaan tollasta miestä. Vaikka en mä erotakaan haluaisi. Tuntuu et ajatukset kiertää samaa kehää koko ajan eikä pääse perille ollenkaan.

Vierailija
7/7 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa masentuneelta. Toisaalta tollasessa voi olla taustalla myös se, ett sillä on toinen nainen.

Yleensä jokainen hyvinvoiva, terve ihminen kaipaa edes jonkin verran läheisyyttä ja yhdessäoloa ja tietty sitä seksiäkin. Jos hän ei käy muualla hankkimassa noita asioita, vaan tosiaankin haluaa elää ilman niitä, kuulostaa että hänellä ei ole henkisellä puolella kaikki ihan kunnossa.

Koita ottaa asia puheeksi hänen kanssaan, syyllistämättä.