Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisella kolme poikaa ja kehtaa sanoa,

Vierailija
27.01.2012 |

että on kuin olisi lapseton kun ei ole saanut tyttöä. Mulla meinasi lähteä tuoli alta kun kuulin tämän. Että ollaan noin kaukana elämän tasapainosta ja arvostamisesta - itsekästä, todella itsekästä. Ja miltä tuntuu niistä kolmesta pojasta, jotak varmasti aistivat olevansa vääränlaisia. Sapettaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä on saanut sinut lapsesta saakka pysymään niin naiivina ja tyhmänä, että kuvittelet voivasi hallita ja kontrolloida jopa lapsen saamista? Miksi sinua ei ole pudotettu pilvilinnoista niin kuin yleensä näissä asioissa käy?

Halusin minäkin lääkäriksi tai sairaanhoitajaksi - ihan tosisssani - mutta murrosikäisenä tajusin, että pyörryn nähdessäni verta ja olen piikkikammoinen.

Haaveilin isoista häistä ja kolmesta pojasta, joita hoitaisin kotona tyypillisenä kotiäitinä.

Murrosikäisenä nämäkin haaveet hautasin aivan naurettavina.

Yleensä niitä pikkutyttömäisiä haaveita ei vaali läpi koko elämän ,koska niillä ei ole minkäänlaista realistista pohjaa.

JOkin tunne-elämän säätely on siis jäänyt sinulla ja kaltaisillasi naisilla kesken. Joko jotain puuttuu, on liian vähän tai ette kykene näitä viestejä ottamaan vastaan. Normaalia tuo ei kuitenkaan ole.

Itse lapsettomuudesta kärsineenä (10 vuotta ennen kuin sain esikoiseni) koen suunnatonta kiukkua tuollaisia lelliprinsessoja kohtaan, joiden elämä oikeasti on ihanaa mutta joiden on kiukuttava asioista, jotka jokainen murrosikäinen yleensä osaa laittaa mittasuhteisiin. Kun ei saatukaan unelmahäitä, omakotitaloa, kahta eri sukupuolta olevaa lasta ja koiraa...

Vierailija
22/22 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei olla 100%n tyytyväisiä..tai jos ollaan niin av-haahkat ei sitä niele ja usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla