Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä häpeät miehessäsi?

Vierailija
27.01.2012 |

Tässä pitkästä aikaa mielenkiintoinen keskustelu tälle palstalle.

Itse häpeän: kaljuuntumista, isoa mahaa ja pientä munaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs sitä esitellään=)??Mun mies on niin komee ja ihana etten häpee mitään!!22 v kokemuksella!

Vierailija
2/6 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hävettäviä ominaisuuksia. Hiustenlähtö ei haittaa, maha ei ole päässyt kovin isoksi ja muna on hyvä juuri sellaisena kuin se on. Tämä mies on minun omani ja rakas, siksi paras!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyrpä iso,komeahko,pitkä,ym,mut ei vaan "mentaalisella2 puolella enää synkkaa ...on nyt ulkoruokinnassa!siitä sais hyvän miehen joku av-mamma täällä!Mä oon jo nähnyt tuosta ukosta kaiken!eikä miellytä enää mua;/

Vierailija
4/6 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkuja mitkä ei istu, kesällä kamalia t-paitoja (lomatuliaisena feikki-armani-paitoja), kovaääninen ihmettely kaupoilla, hienhaju muulloinkin kuin lenkillä, ruokaa hampaiden välissä, hirveä auto... Joillekin asioille voisi helposti tehdä jotain, mut mä en jaksa enää välittää.

Vierailija
5/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halveeraa minua kavereideni läsnäollessa,kehuu kavereita heidän ollessa paikanpäällä,kaksmielisiä ehdotuksia kahvipöydässä ei siis mulle vaan kavereilleni.Luulee olevansa jumalasta seuraava ja helvatan hyvännäköinen äijä,laittaa deitti-palstoille hakemuksia ja kehuu niissä itseään....joo,on lista pitkä..

Vierailija
6/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kynsien pureskelu estottomasti (vaikka olen asiasta monesti maininnut)

-kehuu ylinopeussakoillaan

Hyviä puolia paljon, mutta kyllä nuo nyppii usein