Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hyvä luoja näitä raskauden ajan mielitekoja! imeskelin äsken popcornin jyviä!!

Vierailija
27.01.2012 |

Siis niitä mitä jää sinne pussinpohjalle! tein eilen illalla yhen pussin ja imeskelin niitä vähäisiä. Tänään annoin olla liian vähän aikaa niin että niitä jyviä jäi sinne paljon. Mies tuli just ovesta sisään kun mulla oli posket pullollaan niitä jyviä!

"ei hyvä luoja! ei taas!"

viime raskaudessa join kaikkien säilyke hedelmien liemiä.

T.31+5

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan mieliteot" on yksi lihavien lukuisista selityksistä mässäilylleen. Todellisuudessa mitään "raskausmielitekoja" ei ole olemassakaan. Eli ihan ahneuttas niitä popparinjyviä vedit tai sitten olet muuten vain outo. Raskauden kanssa tuolla ei ole yhtään mitään tekemisissä.

Vierailija
2/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo niin minkäänlaisia outoja mielihaluja. Tai edes vähemmän outoja.

Rv 26.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiitos kuitenkin.

ap

Vierailija
4/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime raskaudessa hullaannuin tiettyihin hajuihin, esim. siihen mikä on puhdistussienissä (mitä superlonia nyt ovatkaan) tai pesusienissä, kun ne ottaa pois muovikääreestään.

Kävin siivouskomerossa monta kertaa päivässä ja upotin nenäni noihin uusiin puhdistussieniin, ja vaan haistelin, kun oli niin taivaallinen haju.

Myös sitruunakäsivoidetta piti "imppailla" useasti, tuoksu oli huumaavan ihana!

:D

Vierailija
5/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksieni aikana. Ja huom, en todellakaan ole ylipainoinen ollut koskaan.

Ekassa raskaudessani ostin säilykepaputölkkejä. niitä oli aivan pakko saada ja söin ne kylmiltään suoraan purkista. Ennen raskautta ei olisi tullut mieleenkään niitä ostaa eikä raskauden jälkeen.

Toisessa raskaudessa iski taas käsittämätön himo bulgarian jugurtteihin. Joka päivä söin vaikka kuinka monta. Silloin oli kesäloma ja olimme mummolassa. Pienellä paikkakunnalla oli vain pari pientä kauppaa. No kävi niin, että molemmista söin hyllyt tyhjiksi bulgarian jugurteista ja neuvottelin lopulta myyien kanssa, milloin tulee uusi kuorma.

Vierailija
6/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokassa rakastin Fairyn tuoksua!

Vierailija
7/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten rakastinkaan uusien kumppareiden haistelua kaupoissa..ahh. Harmitti etten kehdannut ihan avoimesti nautiskella kumisaapasosastolla, vaan piti vähän hillitä sitä haisteluhimoa :D

Alkuraskaudessa suklaan ajattelukin sai minut voimaan pahoin, mutta vikat kolme viikkoa oli pakko saada suklaalevy päivässä! Hoikka olen aina ollut, enkä normaalisti todellakaan pystyisi edes syömään suklaalevyä yksin...ajatuskin kuvottaa..

Vierailija
8/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minul itelläni ei mitään kummia mielitekoja ole:

-Maitoa tekee mieli juoda, vaikken ennen ole sitä muuhuin kuin kahviin ja kaakaoon pistänyt.

-Mieheni on kova juomaan energia juomia ja mun on pakko saada aina maistaa ja todeta etten pidä siitä edelleenkään. Se tuoksu vaan houkuttelee maistamaan.

Ennen en ole ymmärtänyt joidenkin ihmisten tapaa laittaa sinappia hernekeiton joukkoon, mutta nyt teen sitä itsekin.

Vierailija
9/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun mielestä mäntytolu oli jotain niin käsittämättömän ihanaa tuoksullaan. :D:D Olisin peseytynytkin sillä, jos se olisi mahdollista :D

Ja suklaalevyjä meni hirveä määrä vikoina viikkoina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan