Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Häkkitiikeri-blogi mennyt salasanan taakse?

Vierailija
27.01.2012 |

Voihan blääh jos näin on! Juuri löysin kyseisen blogin enkä ehtinyt edes paljon lukea...hyvin kirjoitettua "draamaa" kuitenkin kyseessä selvästi. Johtuukohan lukkojen taakse meno siitä kun julkistivat sen miehen nimen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla kutsuttu. Kuka sen nimen nyt meni möläyttämään???

:(

n 5min googlailulla tyypin nimi selviää helposti, mutta tosta levittelystä on nyt enemmän haittaa kaikille. Ihmiset ei ymmärrä pitää suutansa kiinni. Käytöstapoja!!

Vierailija
2/23 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisessä postauksessa minkä luin, näytettiin kokonainen kirje häkkitiikeriltä jossa allekirjoituksena sekä etu-että sukunimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse Valkoinen Enkeli sen möläytti kun postasi kuvan Häkkitiikerin kiitoskirjeestä kirjeystäväpalstan pitäjille jossa se nimi näkyi kokonaisuudessaan.

Vierailija
4/23 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi se Eristysselli-dokkari katkaista kamelin selän.

Vierailija
5/23 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin jo aikasemmin, etteikö aikuinen nainen käsitä tätä täydellistä eristystä ja mitä se tekee ihmisen psyykelle.

Vierailija
6/23 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salasanan taakse menemiseen? Ei ymmärrä...

Vierailija
7/23 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan tule mitään mielenkiintoista. Mitä hakusanoja siihen kannattaa lisätä? Älkääkä vaan paljastako sitä nimeä täällä! Turhaan vaan poistetaan ketju sitten.

Vierailija
8/23 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät piiloon, niinkö? Kurjuus.

Vierailija
9/23 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt lopullinen ratkaisu bloginpitäjältä?

Vierailija
10/23 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma on mut jos saa kutsun pääseee lukemaan

Vierailija
11/23 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs nyt tuli? Voisiko Valkoinen Enkeli tulla kertomaan?

Vierailija
12/23 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Blogimme Häkkitiikeri ja Valkoinen Enkeli on muuttunut vain kutsutuille avoimeksi blogin luonteen säilyttämiseksi ja sen kirjoittamisen mielekkyyden turvaamiseksi.

Jatkan kuitenkin Facebookissa lyhyempien päivitysten julkaisua. Näin jokainen halukas pääsee edelleen jossain määrin seuraamaan Antonion ja minun tarinaa. Päivitykset näkyvät kuitenkin vain kavereille.

Maria"

Vierailija
13/23 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen usein miettinyt ton blogin tarinaa ja luinkin ko. blogia. Harmi että kirjoittaja päätti sulkea sen :/.

Mua jäi myöskin vaivaamaan, kun jotku oli googlettamalla löytäneet sen Antonion, että mitä ne löysi?

Vierailija
14/23 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää kenenkään blogia jossa on jokin tavoite tms. Ensimmäinen ryppy rakkaudessa tai motivaatiossa ja sulki menee, vaikka kuinka on alkuinnostuksessa luvattu että pidän blogia hamaan ikuisuuteen ja kunnes tarinamme loppu selviää.

Vierailija
15/23 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ihan kamalan paljon, että blogi avattaisiin vielä. Käyn ihan oikeasti lähes päivittäin katsomassa oisko se tullut takaisin, mutta joudun aina pettymään. Henk. koht. syistä noiden kahden tarina kosketti mua ja odotin aina malttamattomana uutta postausta. Harmi, etten ole facebookissakaan. Toivottavasti kuulen heistä vielä.

Vierailija
16/23 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävänsä blogia ikuisesti..

lupasi että pitää blogia siihen asti että selviää kuinka tarinassa käy. Noh, se lupaus pitikin sitten pari kuukautta.

Vierailija
17/23 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävänsä blogia ikuisesti..

Vierailija
18/23 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää kenenkään blogia jossa on jokin tavoite tms. Ensimmäinen ryppy rakkaudessa tai motivaatiossa ja sulki menee, vaikka kuinka on alkuinnostuksessa luvattu että pidän blogia hamaan ikuisuuteen ja kunnes tarinamme loppu selviää.

Vierailija
19/23 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, toivottavasti vielä kerran muuttaisi mielensä ja blogi tulisi taas kaikkien luettavaksi. Haluan tietää mitä parille kuuluu.

Vierailija
20/23 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mä haluaisin edes seurata facebookissa mutta en löydä ainakaan blogin nimellä mitään sieltä? Auttakee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi