Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
On meillä surkean huonot presidentti ehdokkaat.
27.01.2012 |
Miten puolueet on voinu valita nämä tyypit ehdokkaiksi?
Kommenteista päätellen ehdokkaana pitäisi olla kapiainen, hetero ja niin, upseereilla onkin maanpuolustuskorkeakoulusta akateemin loppututkinto.
Saataisiin tännekin kiva diktatuuri maan ylimmäksi arvojohtajaksi. Jos ei lait ehtisi siinä ajassa muuttua niin voidaan huokasta hetki kuuden vuoden välein.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa