Mitä tekisit, jos saisit tietää miehesi käyneen huorabaarissa...
Et siis olisi lainkaan varma mitä hän on tehnyt, mutta tietäisit hänen varmuudella käyneen maksullisessa tyttöpaikassa... ja mies kieltäisi ensin päin naamaa kaiken ja sitten myöhemmin myöntää käyneensä, mutta olleensa niin humalassa, ettei edes muista käyneensä... mitä pitäisi ajatella?
Kommentit (7)
passittaisin äijän lääkärille testauttamaan kaikki mahdolliset sukupuolitaudit hiv mukaan lukien
sen jälkeen vasta tekisin jatkosuunnitelmat
jos joku tauti löytyisi niin se olisi luultavasti morjens
käyny, niin luultavasti en voisi jatkaa enää hänen kanssaan. Tuollainen on niin kaukana omasta maailmasta, etten kyllä ymmärtäisi tuota. Eikä mieskään ainakaan tällä hetkellä arvostaisi tuollasen päälle.
Vaadin miestäni menemään testauttamaan kaikki mahdolliset taudit, hänestä se ei ole tarpeen koska ei ole tehnyt mitään väärää... Hän ei ymmärrä, että minua loukkaa jo se että hän kävi ko. paikassa ja miten muka voin luottaa ettei mitään tapahtunut :(
eikä ollut pelkistä baarireissuistakaan kyse, vaan ihan toimenpiteistä "sali"-reissuilla.
Otin eron. Jota olin tosin jo harkinnut pitkään muidenkin asioiden vuoksi.
jos on muka ollut niin kännissä, ettei muista käyneensä, tuskin voi väittää ettei olisi mitään tehnyt? Mutta jos kyse kotimaisesta huorabaarista, todennäköisesti kumia on käytetty...testeihin silti.
Enpä usko että jatkaisimme yhdessä tuollaisen jälkeen. Seksi loppuisi ihan heti. Ei minua huvittaisi passittaa miestä tautikokeisiin, mutta enpä enää häneen itse koskisi.
Sitten pitäisi miettiä, että jatketaanko kämppäkavereina asumista talolainan ja lasten vuoksi, vai myydäänkö velkainen talo ja muutetaan erilleen.
Jatkaako parisuhdetta lapsen takia... omat tunteeni ovat tällä hetkellä vain hukassa, en tiedä mitä pitäisi tuntea, päässä on miljoona erillistä ajatusta, jotka eivät pysähdy... ahdistaa, on paha olla ja mietin mitä tein niin väärin, että näin kävi :(
En ole edes päästänyt itseäni ns. lässähtämään, joten siihenkään ei voi vedota...
Ero olisi lapselle kamala, ikää jo sen verran paljon, että ei millään voisi ymmärtää, että yht äkkiä vaan erotaan ... syytäkään en voisi koskaan kertoa... tuntuu että olen loukossa... jos olisi vain parisuhde en miettisi enää vaan pakkaisin jo tavarani uuteen osoitteeseen, mutta kun tässä on niin paljon muuttujia niin paljon surua ja kysymyksiä, jos sen nyt tekisin ...