Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuomitseeko teratologinen tietopalvelu?

Vierailija
26.01.2012 |

Aion huomenna soittaa eräästä asiasta, joka on painanut minua kauan (koskien imetysaikaa, joka päättyi kuukausi sitten). Olen saanut ristiriitaista tietoa ja haluaisin nyt oikeasti kuulla, miten asia on. Jos soitan ja kerron rehellisesti asiastani, niin voiko siellä oleva ihminen esim. haukkua minut tylysti? Voinko toivoa että minulle selitetään asia juurta jaksaen, jos esitän kysymyksiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen vastannut ei ollut kovin mukavan oloinen ihminen. Puhkesin sitten itkemäänkin puhelimessa. Sairastan masennusta joten siksikin olen varmaan herkempi. Tuli lähinnä entistä paskempi olo. Totta kai faktat pitää kertoa, mutta siis jotenkin kun äänensävy on samalla tyly, niin tuntuuhan se kurjalta. ap

Vierailija
2/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla myös niin, että kun olet tosi herkillä, tulkitset muiden käyttäytymistä siten, että he haluavat loukata sua tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitellut milloin mistäkin. milloin lapsi syönyt tpakantumppia tai nikotiinipurkkaa, voiko raskana syödä kihmatolääkettä yms. ain olen saanut vastauksen kysymksiin sen enempää kenenkään kantaa ottamatta.

Vierailija
4/11 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakavat tieto, ei tuomioita :)

Vierailija
5/11 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina hyvää palveua tuolla.

Aion huomenna soittaa eräästä asiasta, joka on painanut minua kauan (koskien imetysaikaa, joka päättyi kuukausi sitten). Olen saanut ristiriitaista tietoa ja haluaisin nyt oikeasti kuulla, miten asia on. Jos soitan ja kerron rehellisesti asiastani, niin voiko siellä oleva ihminen esim. haukkua minut tylysti? Voinko toivoa että minulle selitetään asia juurta jaksaen, jos esitän kysymyksiä?

Vierailija
6/11 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanovat tylysti. Muuten ovat oikein palvelevia ja miellyttäviä.

Vierailija
7/11 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisiin kysymyksiini. Olen jo valmiiksi aika "paskana" asian takia. No, täytyy toivoa että siellä on mukava ihminen. ap

Vierailija
8/11 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuollon ammattilaisia siellä vastaa, ei ainakaan yleensä ole tapana lällätellä ja syyllistää "mitäs olit niin tyhmä" vaan asiallisesti vastata kysymyksiin. Kylläkin jos täytyy suoraan sanoa että jokin asia on ollut riski, niin se on sanottava.

Teratologiseen tulee valtavasti kyselyitä ihan hassuistakin asioista, esim voiko imettävä äiti ottaa solariumia... Kyllä siellä ymmärretään varmasti äidin huoli ja katumuskin.

Vierailija
9/11 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes lapsenmurhaajia ei tuomita, vaan hoidetaan. JOten ole huoleti, ja kerro mitä on tapahtunut, niin saat asiallisen vastauksen ja rehellisen arvion mahdollisista riskeistä.

Vierailija
10/11 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita ihmeessä, he ovat asiantuntijoita

Vierailija
11/11 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kokemus että siellä vastaillaan oikein ystävällisesti. Olen soittanut pari kertaa kun huolestuin jostain raskauden aikana tekemistäni asioista. Kummallakin kertaa vastaaja oli todella asiallinen ja ystävällinen. Suosittelen soittamaan jos jokin askarruttaa, itseäni ainakin helpotti saada tietoa asiantuntijalta, eikä yksin huolehtia tai lueskella epämääräistä tietoa netin keskustelupalstoilta.