Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko av-mamma on sairastanut tuhkarokon?

Vierailija
26.01.2012 |

Minä nimittäin olen, ennen kuin sitä vastaan oli rokotetta.

En ole eläissäni ollut niin sairas. Maailma oli silmissäni punainen, ja sen ainoan kerran olen pyörtynyt.

En ymmärrä, miksi jotkut "tiedostavat" vanhemmat eivät rokota lapsiaan tappavaa tautia vastaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai et halua nähdä.

Luonto löytää aina keinon asioilleen, ja ihminen on niin tyhmä, että koittaa elää pidempään, olla kuolematon jne. Seurauksena on se, että maapallo ei enää kestä tätä populamäärää.

Rokotukset suojaa väestön heikkojalenkkejä, hyvä heille, huono ihmiskunnalle. Niin ikävältä kuin se kuulostaa.

Vierailija
22/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai et halua nähdä.

Luonto löytää aina keinon asioilleen, ja ihminen on niin tyhmä, että koittaa elää pidempään, olla kuolematon jne. Seurauksena on se, että maapallo ei enää kestä tätä populamäärää.

Rokotukset suojaa väestön heikkojalenkkejä, hyvä heille, huono ihmiskunnalle. Niin ikävältä kuin se kuulostaa.

Jotenkin kummasti on kuitenkin niin, että siellä missä rokotetaan ylikansoitus on huomattavasti pienempi ongelma kuin siellä missä taudit ovat saaneet viimeiset 200 000 tuhatta vuotta "jalostaa" ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ovat pahojen lääkeyhtiöiden rahastusta. TOdellisuudessa ne pahentavat sairauksia ja jopa aiheuttavat niitä. Niissä on elohopeaa ja kaikkia myrkkyjä. Aiheuttavat mm. autismia ja tämän yhteyden todettu oleva sellainen että joka 5% saa sen.

Vierailija
24/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitteletko että sinuun ei vaikuta tai lapsiisi, maapallon ylikansoitus?

Tyhmät ja heikot jatkaa sukuaan, ja sukupolvi vain tyhmenee ja tyhmenee ja tyhmenee.

Massan mukana mennään, ettei vain tarvitse ajatella omilla aivoillaan ikinä, sehän on helpointa.

Vierailija
25/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin joskus 1980-luvulla ja oli minusta ihan harmiton tauti. Vähän kuumetta ja ihottumaa, koko ajan jaksoin luistella ja ulkoilla normaalisti. Ja sai olla koulusta poissa vaikkei ollut edes huono olo. En ikinä rokottaisi itseäni tai lasta noin harmittoman taudin takia.

Vierailija
26/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttavat mm. autismia ja tämän yhteyden todettu oleva sellainen että joka 5% saa sen.

Höpö höpö. Autismin ja rokotusten välinen yhteys on todettu höpöksi jo ajat sitten ja sen idean lanseerannut lääkäri tuomittu tutkimustulosten vääristelystä ja menettänyt lääkärioikeutensa. Harmi että legenda elää vaan ja sitä pitää yllä luontaistuoteteollisuus, joka yrittää myydä ihmisille tuotteitaan.

Vierailija
27/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitteletko että sinuun ei vaikuta tai lapsiisi, maapallon ylikansoitus?

Tyhmät ja heikot jatkaa sukuaan, ja sukupolvi vain tyhmenee ja tyhmenee ja tyhmenee.

Massan mukana mennään, ettei vain tarvitse ajatella omilla aivoillaan ikinä, sehän on helpointa.

joissa lapsia kuolee kuin kärpäsiä, siis miljoonittain, niihin tauteihin, ollaan fiksuunnuttu koko ajan ja länsimaissa on tyhmistytty? Missä tämä mielestäsi konkreettisesti näkyy?

Vierailija
28/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut että kamomilla ja männynöljyuute paljon parempia. Niissä terpiinejä, jotka antavat hyvän vastustuskyvyn. Sitten vitamiineja ja paljon suoloja, kaliumia pitää olla paljon. Sitä tarvitaan hermoissa. Ja aivoihin tarvitaan voita, mutta myös lohi-öljyjä. Suurin osa päästä ja solukalvoista rasvaa ja D-vitamiinia!

Vierailija
29/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut että kamomilla ja männynöljyuute paljon parempia. Niissä terpiinejä, jotka antavat hyvän vastustuskyvyn. Sitten vitamiineja ja paljon suoloja, kaliumia pitää olla paljon. Sitä tarvitaan hermoissa. Ja aivoihin tarvitaan voita, mutta myös lohi-öljyjä. Suurin osa päästä ja solukalvoista rasvaa ja D-vitamiinia!

Vierailija
30/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä jokainen jotakin tautia käsittelevä ketju on käännettävä rokotushysteriaksi?

Sulle, joka huusit että nämä taudit on luonnon tapa karsia heikot: olen täysin samaa mieltä. Tätä mieltä olin myös silloin, kun itse makasin sairaalassa ja sekä mä että lääkärit luultiin että kuolen, vaikka mulla oli pari viikkoa aiemmin ollut vain pientä lämpöä ja nuhaa. Kova kunto mulla sen sijaan oli ja viimeisen vakuuden sain sydämeni normaaliudesta sairaalan tutkimuksissa. Kukaan ei siis osannut sanoa miksi juuri mä sain jälkitaudin, johon olisin melko varmasti kuollut ilman suonensisäisiä antibiootteja. Paras arvaus oli "sulle nyt vaan kävi huono mäihä, kyllä näitäkin näkee".

Muistathan sitten tämän ja meidän molempien mielipiteen luonnon raakkauksesta, jos sä tai lapsesi saatte vaikkapa nyt tuon tuhkarokon jälkitautina jonkin kivan vitsauksen.

Ja ai niin, olen se sama vastaaja jonka isoäiti eli tuhkarokon runtelemalla sydämellä lähes 70 vuotta. Oli ilmeisesti sitten niitä luonnon vahvimpia, koska hoitoja ei tuolloin ollut. Kyllä mua nyt hävettää että suostuin itse antibioottihoitoon...

Vierailija
31/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOo joo. Enhän muuten niitä kirjoittelisi. En ole ollut flunssassa pitkään aikaan ja viimeksi parannuin kun söin paljon C-vitamiinia. Pitää syödä aitoa, luonnon C:tä. Sitä saa parhaiten raa-asta perunasta, koska keittäminen tuhoaa vitamiinit ja rasvoja. Juoksevistakin voi tulla kovia.

Juolukat on parhaita, mutta en löytänyt niitä syksyllä metsästä. Kovin ovat mustikan näköisiä, joten vaikea niitä on erottaa ja "löytää"

Vierailija
32/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyden ylläpitämiseksi rokotteiden sijaan? *totalreps*

Nyt tiedänkin, mitä alan antamaan vauvalleni ensimmäisenä kiinteänä ravintona!! Kiitos palsta, te kotilääkärit ette sit kans ikinä petä! *nauraa kippurassa*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi