Minkä kanssa söisin paholaisen hilloa?
Sain tuota purkillisen, mutten äkkiseltään keksi, minkä kanssa söisimme. Olemme kasvissyöjiä (tai minä syön kalaa), eikä meillä tehdä tällä hetkellä maitoruokia, koska olen imetyksen takia maidottomalla (muuten voisin tarjota paholaisen hilloa esim. jonkin vuohenjuustojutun kanssa).
Kommentit (15)
semmoista makeaa mutta tulista. Itse asiassa siitä on tosi kauan, kun olen paholaisen hilloa syönyt, joten en oikein muista - siksi mä tätä kysynkin :)
Voiskohan se olla hyvää ihan simppelin paistetun lohen kanssa?
Ap
pizzaa, alle juustoa ja aurajuustoa, punasipulia ja hilloa sinne tänne sattumiksi. Minä lihan syöjä laittaisin vielä kanaakin.
pizzaa, alle juustoa ja aurajuustoa, punasipulia ja hilloa sinne tänne sattumiksi.
Ap
Kyllähän tuo käy melkein minkä ruoan kanssa tahansa.
Onko lohi kasvis? Kyllähän tuo käy melkein minkä ruoan kanssa tahansa.
Ei ole, mutta syön kalaa ehkä 2 tai 3 kertaa kuussa, yleensä teen semmoista ruokaa, jota me molemmat syömme.
Ei se kyllä käy melkein minkä ruuan kanssa tahansa.
Ap
Jos se on chililla maustettua hilloa, niin varmasti maistuu hyvalta esim punasipulin kanssa lisukkeena tavallisen ruoan yhteydessa.
mutta myös paahtoleivän kanssa olisi varmaan hyvää.
niin vihersalaatti, pinjansiemeniä, paistettuna vuohenjuustokiekko ja päälle hillo :P
kun oon maidottomalla.
Voisin tehdä ehkä jotain paahtojuureksia ja tofua, ja tarjota sen kanssa... paljon pippuria.
Ap
mutta myös paahtoleivän kanssa olisi varmaan hyvää.
pitää kokeilla. Samoin punasipulia, voisin laittaa punasipulia juuresten kanssa.
Ap
Laita pakastimeen odottamaan juustollisia aikoja! Ton pizzan kanssa toimii tosi hyvin! :)
se on nimittäin avattu purkki, joten ei säily noin määrättömästi.
Ap
Mistä sitä saa ostaa, onko tavallisessa ruokakaupassa? En ole koskaan tajunnut edes etsiä kaupanhyllyiltä. Mä söisin sitä varmaankin jonkun juureslaatikon kanssa jos olisin kasvissyöjä.
Minka makuista se on? Kavisiko jaatelon kanssa tai lisukkeeksi kalalle?