Posliini vie tunnon?
Onko muilla naisilla samanlaisia kokemuksia? Silloin, kun olen ajellut posliiniksi (kummulle ehkä jotain jättänyt) niin päivien ja viikkojen kuluessa sukuelimistä, varsinkin klitoriksesta menee tunto, eikä kosketus sinne tunnu enää kovin kummoiselta, jos miltään. Johtuu ilmeisesti siitä, että housut hinkkaa kun ei ole karvoja herkkien alueiden suojana.
Vaikka muuten tykkäisin pitää posliinia, niin tämä on kuitenkin sen verran merkityksellinen asia, että annan karvojen suurimmaksi osaksi olla, hieman vaan lyhentelen ja siistin. Se tunnottomuuden tunne vei seksistä paljon pois eikä sitä karvojen kanssa esiinny.
Kommentit (8)
Onko muilla naisilla samanlaisia kokemuksia? Silloin, kun olen ajellut posliiniksi (kummulle ehkä jotain jättänyt) niin päivien ja viikkojen kuluessa sukuelimistä, varsinkin klitoriksesta menee tunto, eikä kosketus sinne tunnu enää kovin kummoiselta, jos miltään. Johtuu ilmeisesti siitä, että housut hinkkaa kun ei ole karvoja herkkien alueiden suojana. Vaikka muuten tykkäisin pitää posliinia, niin tämä on kuitenkin sen verran merkityksellinen asia, että annan karvojen suurimmaksi osaksi olla, hieman vaan lyhentelen ja siistin. Se tunnottomuuden tunne vei seksistä paljon pois eikä sitä karvojen kanssa esiinny.
kai noin tapahtuu, ainakin kaveripiirikyselyn tuloksena. Silti useimmat tykkää pitää posliinina.
No en oo ikinä moista kuullu. Ite oon ajellu heti kun karvat oli kunnolla kasvanu eli joskus 11-12vuotiaana, mutta ei mitään tuntoa kyllä oo lähteny, enkä kyllä oo keltään moista kuullu, eikä mulla mikään hankaa..
ei nyt tunnottomaksi, mutta se kivoin terä lähtee pois varsinkin klitoriksesta, jos pitää kauan poslarina. Mutta siihen tottuu eikä sitä enää sit myöhemmin muistakaan -kunnes taas kasvattaakin karvat.
Tämä asia riippuu myös siitä, minkälainen pillu on, viivapillulla ei varmastikaan tunto mene samalla lailla kuin avonaisemmalla mallilla.
Samalla lailla miehillä ympärileikattu mulkku on terskastaan tunnottomampi. Siksi sillä jaksaa jyystää kauan. Itse tykkään ympärileikkaamattomasta terskasta, koska se on niin ihanan pehmeä ja herkkä.
Käy aivan päinvastoin, paikat herkistyy huikean ihanasti. Tuntuu paremmin ja paremmalta kun on poslari.
ei nyt tunnottomaksi, mutta se kivoin terä lähtee pois varsinkin klitoriksesta, jos pitää kauan poslarina. Mutta siihen tottuu eikä sitä enää sit myöhemmin muistakaan -kunnes taas kasvattaakin karvat.
Tämä asia riippuu myös siitä, minkälainen pillu on, viivapillulla ei varmastikaan tunto mene samalla lailla kuin avonaisemmalla mallilla.
kuules nyt, jokaisella on klitoriksen päällä ns. huppu. Ja tiedoksi muillekin jos sen hupun leikkaisi pois olisi kuin ympärileikattu mies. Ei ole karvojen määrä minullakaan vaikuttanut tuntoon. Yhtä herkkä karvoilla ja ilman. Niin ja en ole viivaa nähnytkään.
jonkin verran, muttei nyt haitaksi asti. Pidän osittain siistittynä, joskus poslarina vaihtelun vuoksi.
N31
kai noin tapahtuu, ainakin kaveripiirikyselyn tuloksena. Silti useimmat tykkää pitää posliinina.