onko hänellä toinen? tuleeko kenkää suhteesta?
Nostetaanpa vanhaa ketjua...
Itsellä tilanne, että kumppanilla työtehtävät vähän muuttuivat ja tietty nimi nousi esiin muutamia kertoja sen perästä.
Samainen ihminen moikkasi meitä kaupassa (kuulemma minutkin jostakin tuntee ja olenhan minäkin hänet muutama vuosi sitten jossain kumppanini duunipaikan pippaloissa tavannut). Tämän moikkauksen seurauksena kumppanini jollakin tapaa meni ihmeelliseksi ja rupesi selittelemään.
Ovat nyt olleet muutaman kerran siis työpareina.
Kumppanini aloitti koulun työnsä ohella ja yllätys yllätys, tämä samainen ihminen on hänen luokallaan. Ei liene vaikeaa arvata, että samainen nimi nousee esiin. Eli kuljeskelevat jos eivät nyt kaksin niin ainakin samassa porukassa.
Kyytiä koulumatkalta kotiin päin ei kuulemma tarvita, kun kävelymatka ei ole kovin pitkä ja tämä ihminen asuu lähellä meitä. Kouluun päin kyyti kyllä kelpaa.
Etäisyyttä on otettu jo pidempään ja seksuaalinen kanssakäyminenkin on hiipunut sekä rutinoitunut. Melkeinpä sellaiseksi, etti itseänikään enää juuri huvita, kun pelin henki on se sama kaava ja minun pääasiallinen hommani on saada toinen tyydytetyksi. (itsestäni sen kummemmin piittaamatta)
Jotenkin tuntuu, että tässä on nyt käynyt jopa niin, että kumppanini on huomannut toistelevansa tätä yhtä nimeä puhuessaan sen verran, että koettaa välttää sen mainitsemista.
Minä saan tekstiviestiraportteja hänen tekemisistään ja olinpaikoistaan. Samalla minulta ohimennen kysytään omaa sijaintiani tai tekemistäni.
Oma toimipisteeni sijaitsee aivan hänen koulunsa välittömässä läheisyydessä.
Minun kanssani ei enää juuri puhuta, paitsi jos halutaan jotakin syötävää tuotavaksi keittiöstä. Minun kuulumiseni eivät kiinnosta, eikä ehdottamani yhteinen harrastus koskaan edennyt itse harrastusasteelle, vaan jäi sanoihin: "ihan hyvä idea"
Nämä samat merkit ovat olleet edellisessä suhteessani myöskin ilmassa tietyiltä osin.
Yhteneväisyydet ovat pelottavan lähellä toisiaan ja se suhdehan päättyi minun jäämiseen rannalle ja kumppanin uuteen suhteeseen.
Mielipiteitä olisi mukavaa saada.
Kommentit (2)
Vieras-76!
Olen pahoillani, jos olen moista huolta aiheuttanut.
Ikävää, että sinusta tuntuu tuolta!
Sinä kun olet näin julkisesti mielipiteitä pyytänyt niin minäpä annan sinulle sellaisen :)
Ei, minulla ei ole mitään toista edes ihastusta, ei edes sitä työ-/ luokkakaveria, josta ketjussa puhut.
Se miksi varmasti tämä luokkakaveri on esiintynyt puheissani useammin kuin muut on se, että hänet tiesin entuudestaan työn kautta ja päädyimme vielä samalle luokalle. Muita luokkakavereita en entuudestaan tuntenut. Toki olin ja olen edelleen innoissani koulun alusta ja paljon keskusteltavaa tehtävistä ja suunnitelmista nousi ilmaan varsinkin ensimmäisinä kuukausina. Hei, kerran olemme kävelleet samaa matkaa pois koulusta hänen kanssaan ja tuosta sinulle kerroinkin.
Työparia työssäni minä en itse valitse vaan sen tekee esimies ja tiedätkin, että työssäni tehdään töitä eikä seurustella kavereiden kanssa. Toki tauoilla hänen kanssaan tuli juteltua paljon työ- sekä kouluasioista, joista myös sinulle koitin kertoa.
Hän itse kertoi minulle, että te tiedätte toisenne teitä yhdistävän harrastuksen kautta.
Se miten oma käytökseni on muuttunut hänen tervehtiessään meitä törmätessämme kaupassa on minulle arvoitus.
Tekstiviesti raportti käsittääkseni on viesti, jonka laitoin sinulle, että oletko koululla ja, että olemme tulossa sinun koulullesi syömään ja siihen taisin mainita, että ketä meitä on tulossa.
Ajatuksena kuitenkin, että jos sinä olet siellä syömässä voimme syödä yhdessä siis sinä ja minä.
Ikävää, että tuo sai sinut ajattelemaan minulla olevan suhteen hänen kanssaan.
Se miksi tunnet, että etäisyyttä on otettu, johtuu varmastikin yhden ihmisen ylityöllistymisestä :)
Ikävää kuitenkin, että koet seksin rutinoituneen, toki tuo on hieman vähentynyt kiireiden vuoksi, siitä olen samaa mieltä kanssasi!
Voisitko miettiä asiaa minun kannaltani?
Uudet työkuviot, jotka siis alkoivat joulukuussa 2011 veivät voimia, koska jokainen työpäivä oli opettelua ja taas opettelua ja on sitä vieläkin, koska työkenttäni on niin laaja (kuten tiedät).
Tammikuussa 2012 pääsin kouluun, hieman yllättäen! Hakiessani kouluun olin kyllä tosissani ja olen sitä edelleen, mutta en ajatellut sijoittuvani 400 hakijan joukosta 30 valitun joukkoon, toisin kävi. Siitä olen edelleen iloinen! Mainittakoon tässä ja nyt, että opiskelen työn ohella tehden täydet viikkotunnit myös työssäni. Olen suunnitellut vapaapäiväni niin, että pääsen osallistumaan vapaillani koulupäiville. 12-14 päivää putkeen, joko koulua tai työtä tai molempia ja sitten on mahdollisesti se yksi odotettu vapaa. Teen vieläpä vuorotyötä, joten työvuoron on aika sekalaiset, koska emme tee minkään kiertävän mukaan vaan toteutamme autonomista listasuunnittelua, jokainen toivoo itselle sopivat vuorot ja esimies tarpeen vaatiessa muuttaa vuoroja.
No, tilanteen ollessa tämä, uusi opiskelupaikka ja työ!
Ei ne kotityötkään ole yhtään vähentyneet, edelleen teen suuren osan myös kotitöistä.
En sano, että sinä et tekisi kotitöitä. Varmasti myös itse tiedät, että toinen meistä tekee enemmän.
Joka toinen viikko kun meidän kanssa asuu yksi lapsi ja joka toinen viikko viisi lasta, joka toinen viikko myös työmäärä kasvaa viisinkertaisesti, astiakonetta saa pyörittää vähintään kolmesti päivässä, pyykkiä tulee kasoittain, ruokamäärät on valtavat ja niin edelleen…
Koska käyn koulutusmuotoa, joka on räätälöity suoritettavaksi työn ohella kotitehtäviä tulee kasapäin koulusta, kokeisiin on valmistuttava, ryhmätehtäviä suunniteltava yms.
Tarvitsee myöntää, että seksi ei ole usein päällimmäisenä mielessä kun rättiväsyneenä kaatuu sänkyyn….
Mielestäni olen kyllä sinun kanssasi yrittänyt keskustella asioista, mutta sinä olet kertonut, että työasiani eivät sinua isommin kiinnosta ja koulustakin puhun liikaa. Ne vaan ovat asioita, jotka elämässäni täyttävät minun päivät.
Harrastus hmm… tarvitseeko tämän jälkeen vielä kysyä, että mihin ihmeen väliin sijoittaisin harrastuksen?
Perhe, työ ja koulu ovat minun elämässäni menneet oman harrastukseni edelle.
Se mikä on ehkä kaikkein ikävintä on se, että vertaat suhdettamme edelliseen suhteeseesi, jossa siis tulit petetyksi.
Terveisin avovaimosi
vaikuttaisi että jotain on menossa.
kysy suoraan ja katso mitä tapahtuu.
ehkä mitään ei ole vielä tapahtunut ja puhutaan vain ihastuksesta. siinä kohtaa vielä voi asioille jotain tehdä, jos molemmat ovat siihen halukkaita