Kertokaapas mulle viisaammat ja kokeneemmat
Kuinka teillä joilla on kaksi tai useampi lapsi liikutaan paikasta A paikkaan B?
Siis meiile tulossa kesällä vauva ja toinen lapsi on 3v.
Siis kotinurkissahan menee ihan kätevästi kun on vaunut ja niihin saa tuon seisomalaudan mutta kuinkas matkoilla, kesälomareissulla jne?
Onko siis hommattava sisarusrattaat kun vanhempi ei kuitenkaan jaksa pitkiä matkoja kävellä?
kahdet rattaat kyllä taloudestamma löytyy mutta eihän aina ole mukana kahta rattaiden työntäjää.
Kuinka teillä on ratkaistu tämä homma? Olisi kiva kuulla ratkaisunne ja saada itselle ideoita...
Kiitos!
Kommentit (6)
Ja lisäänpä vielä senkin että esim kesälomareissulle tarttis takaronttiin varmaan mahtua muutakin tavaraa kun kahdet rattaat/vaunut..
Vai pitäisköhän sittenkin hommata kuorma-auto.. ;)
AP
kahdet sateenvarjorattaat mahtuu vaikka auton sisään
Ikäeroa 1v4kk ja mentiin pääasiassa seisomalaudalla. Vielä viime kesänä kun isompi oli 3,5v niin oli kesälomareissulla (paljon kävelyä) pienemmällä rattaansa ja sitten varalla mukana vielä sateenvarjorattaat. Oli meillä sisarusrattaatkin alkuun, mutta ei toimineet meillä, kun isompi halusi kävellä. Jos noin iso ikäero, niin seisomalauta ja lomilla sitten varoiksi just jotkut matkarattaat?
Meillä esikoinen oli 3,5 v kun vauva syntyi. Hän kulki pääsääntöisesti kävellen, noin kilsan jaksoi reipasta vauhtia, pyörällä tai potkulaudalla. Pyörällä menee useamman kilometrin. Meillä ei edes seisomalautaa ollut, tosin olisi joskus ollut kätevä.
Mä en kyllä susarusrattaita hommaisi ellei ole tiedossa päivittäin paljoa kävelyä eli esim haluat hölkätä lasten kanssa tms.
Tuntuis turhalta ostaa enää mitään sisarusrattaita kun ikäero on kuitenkin noin suuri. Myönnettävä kuitenkin on että meidän neiti on "laiska" kävelemään ja "väsyy" tosi nopesti kun pitäis johonkin kävellä.
Toki myönnän että on itse päästetty neiti liian helpolla tuossa asiassa eikä siten ole niin pitkiä matkoja sitten vaadittukaan kävelemään..
Omaa tyhmyyttä. =(
olivat 2v5kk. kaksosten rattailla tai vauva vaunuissa ja isommat kävellen. liikuttiin sen mukaan, mihin varmasti jaksoivat kävellä ja vielä takasinkin :)