Kivaa :) painonpudotus on alkanut toimia hyvin :)
Kaksi vuotta sitten painoin 90kg. Kolmen lapsen odotus/imetysaikoina paino nousi hirveästi enkä jaksanut laihduttaa..
Viime keväänä sain painon putoamaan 7kg, nyt joulun jälkeen jo -5kg :)
enää 9kg tavoitepainoon! :)
(Teki vain mieli ilmaista asia kun tuntuu niin hyvältä :)
Kommentit (6)
Minä sain pudotettua 4 vuotta sitten 16 kg ja poissa ovat pysyneet. Mutta..... nyt on kerääntynyt 3 kg ja ne ei irtoa sitten millään. Päinvastoin jotenkin tuntuu että koko kroppa on pysähtynyt, mitään ei tule ulos, kohta olen kuin muumi.
2, mä olen jostain aikanaan lukenut että monella ihmisellä on ns. omapaino jonka alle on vaikea päästä.. yleensä se on siis normaalipainon rajoissa mutta siis sen painon alle on vaikea päästä koska kroppa pyrkii säilyttämään tietyn sisäänrakennetun "ihannepainon"..
mitkä sun mitat on nyt? ja millä metodilla laihdutit?
itse olen nyt 172/78kg.
tavoite on 70 koska sen alle en halua mennä jo sen vuoksi että alkaisi iho roikkua ja rinnat menettäisivät täysin muotonsa.. sen painoisena vaatekoko on M ja minusta se on sopiva.
itse olen saanut painon putoamaan syömällä vähemmän ja havemmin (muutaman kerran päivässä juuri sen verran että nälkä lähtee), juon paljon vettä ja teetä sekä muistan syödä joka päivä rasvaa tarpeeksi.
syömällä vähemmän ja havemmin (muutaman kerran päivässä juuri sen verran että nälkä lähtee)
Ah, tuon kun haltsaisi itsekin... :D Mä 170/73 ja tavoite olisi kans siellä 70:ssä. Omapainoni on kuitenkin ilmeisesti just tämä (olen kuullut ihan samaa), eikä se tästä juuri heilu suuntaan tai toiseen normisyömiselläni.
Mä olen tiputtanut elokuun alusta 9 kg (tahti on siis ollut hitaanlainen), tällä hetkellä painoa 75 kg ja pituutta 174 cm. Tavoitepainoon ei ole periaatteessa pitkä matka (se olisi 72 kg), mutta tuntuu, että nämä viimeiset kilot ovat tosi tiukassa... Johtuneeko sitten siitä, että olen jo normaalipainoinen. Mulla vaan olisi kaapissa odottamassa vaatteita ajalta, kun olen painanut 70-72 kg, ja joiden tiedän näyttävän hyvältä, jos vielä muutama kilo/sentti lähtisi.
Toivottavasti päästään kaikki tavoitepainoon ja pysytään siellä kans!