Tappeleeko muiden kolmasluokkalaiset villasukkien pidosta koulun
liikuntatunneilla hiihdossa? Mikä tämä juttu on?
Kommentit (8)
Miksi hiihtäessä pitäisi pitää villasukkia (oletan että tarkoitat niitä perinteisiä saapassukkia etkä nilkkasukki, jotka on villasekoitetta ja tarkoitettu käytettäväksi ainoina sukkina)?
Eihän monot mitkään lämpimät ole? Vai onko nykyään jotain supermonoja? Mukavampi olla kun on lämmin, monella jalat palelevat helposti.
Jos lapsi ei halua pukea villasukkia, niin älä painosta. Kyllä se aika nopeasti huomaa, jos ilman niitä tulee kylmä.
Ei ole ikea sukka monoon tai luistimeen.
Ennemmin kunnollinen tekninen sukka.
Lapset eivät kuole siihen, jos joskus varpaita paleltaa. Päin vastoin, oppivat sen, että jos on kylmä eikä halua palella, kannattaa pukea riittävästi päälle.
Minä en ole koskaan jaksanut tapella lasteni kanssa heidän vaatteistaan. Omatpa ovat sormensa ja varpaansa. Ja oikein hyvin ovat oppineet pukeutumaan! Elo on paljon helpompaa ilman jonninjoutavia tappeluita.
Ps. Poikani alkoivat kuudesluokalta lähtien hoitaa oman vaatehuoltonsa, pesevät ja kuivaavat kaikki kolme jannua omat pyykkinsä. Jokaisella on oma pyykkikori, ja todella hyvin hoituvat hommat. Suosittelen!
En myöskään minä ymmärrä miksi tuosta pitää tapella? Kai niitä löytyisi oikeitakin aiheita tapella. Taidatte tapella aikalailla siellä kun tämmöiset syyt..
Kysyn että onko ollut kylmä ja haluaako villasukat? Vastaus on aina ettei ole kylmä ja ei halua. Näillä mennään.
mutta voisin kuvitella, että ei enää villasukka mahdu. Nykyajan monot on tosi paljon paremmat ja lämpimämmät ko ne millä oot itse hiihdelly :)
Ei niihin tarvi välttämättä villasukkia. Mutta paksummat, vaikka niitä villapohjaisia, tavalliset sukat on muutenkin talvella kivemmat.
Miksi hiihtäessä pitäisi pitää villasukkia (oletan että tarkoitat niitä perinteisiä saapassukkia etkä nilkkasukki, jotka on villasekoitetta ja tarkoitettu käytettäväksi ainoina sukkina)?