Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-40v Teitittelystä!

Vierailija
25.01.2012 |

teititelläänkö teitä lääkärissä? hammaslääkärissä? terveydenhoitajanluona? sairaalassa? synnärissä? kaupassa? kirjastossa?

Minua on tällä viikolla teititelty kaikissa noissa paikoissa ja joka paikassa jokaikinen henkilökunan edustaja teititteli.

Näytänkö siis paljon vanhemmalta kuin olen? Olen 38v.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teititelläänkö teitä lääkärissä? hammaslääkärissä? terveydenhoitajanluona? sairaalassa? synnärissä? kaupassa? kirjastossa?

Minua on tällä viikolla teititelty kaikissa noissa paikoissa ja joka paikassa jokaikinen henkilökunan edustaja teititteli.

Näytänkö siis paljon vanhemmalta kuin olen? Olen 38v.

Teitittely on mielestäni yleistynyt. En pahastu siitä, koska teititellessään ihmiset ovat yleensä muutenkin kohteliaampia. Lisäksi teitittelijät ovat yleensä vakituista henkilökuntaa. Olen 40 v.

Vierailija
2/3 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä, ketkä kieltää teitittelemästä. Toki koitan teititellä nuoria rennosti, enkä hirmu viralliseen sävyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minuakin välillä teititellään. Enkä ole ikäistäni vanhemman näköinen vaan yleensäå minua luullaan useamman vuoden nuoremmaksi.

Jotkut kauppojen kassat teitittelee kaikkia.

Ja se ärsyttää mua, mä en pidä teitittelystä. Jos oikeen ottaa päähän niin saatan kysyä et: näeksää kahtena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän