Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, reiden ja vyötärön mitoissa 10 cm ero!

Vierailija
25.01.2012 |

Hassusti edennyt tää mun kiristeleminen, kun vyötäröltä kadonnut 3 cm ja reisiin lisää 1 cm. Reisi siis 60 cm, vyötärö 70 cm. Pituutta 171 ja painoa 70.

Ei siinä mitään, tykkään kovasti olla reitevä, persevä ja kurvikas, mutta en uskonut koipien alkavan kasvaa tällä vauhdilla.

Muilla samankaltaisia kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärö 66 cm ja reisi paksuimmasta kohdasta 56 cm. Vyötärö on vähän paksuuntunut kun olen alkanut treenaamaan vatsaa kunnolla. Rasvaa siinä ei ole juuri yhtään.

Kaikki rasvat on reisissä ja lantiolla (95 cm). Ja isot lihakset jaloissa myös, siis kunnolla isot :)

En tajua, miksi joku sanoo, että pitäisi lopettaa jalkojen treenaaminen. Kyllä mun koivet mahtuu esim. henkkamaukan 36 kokoa oleviin housuihin, kapeisiinkin. Ja kivahan se vaan on, että on lihasta :) Ankeat olisi pelkkää läskiä löllöyvät jalat, hyi olkoon :D

Vierailija
2/14 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla reiden ja vyötärön ero on 30 cm, mutta vain siksi että vyötärö on 81cm! Eikä nuo reidetkään ole kapoiset vaikka onkin 52cm paksuimmasta kohdasta. Kokoa muuten 164/67, suora pötkylä - nainen kuin maammelaulu:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassusti edennyt tää mun kiristeleminen, kun vyötäröltä kadonnut 3 cm ja reisiin lisää 1 cm. Reisi siis 60 cm, vyötärö 70 cm. Pituutta 171 ja painoa 70.

Ei siinä mitään, tykkään kovasti olla reitevä, persevä ja kurvikas, mutta en uskonut koipien alkavan kasvaa tällä vauhdilla.

Muilla samankaltaisia kokemuksia?

eipä mulla ole niin nuo reidet kasvaneet, kun olen urheillut höm...kolmannelta luokalta lähtien (enemmän ja vähemmän aika ajoin) niin on noita jalkalihaksiakin kertynyt. Mutta mitat siis:

- reisi 59 cm (oli läskeimmillään ehkä noin 61 cm...yritän niitäkin kiristellä)

- vyötärö 72 cm (tästä lähtenyt vain 2 cm, 4 kg:n painonpudotuksella)

-Pituus 171 cm

- Paino 69 kg

Vierailija
4/14 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 65 on...

jos pituutta olisi 160 tai alle niin sitten ei näyttäisi kapealta. Eli pituus pitää ottaa huomioon.

Vierailija
5/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö liikaa,päivittäin jalkakyykkyjä painoilla yms?Lopeta heti.

Vierailija
6/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis mäkin oon kyllä poikkeeva, omenavartaloinen, reisi 52cm ja vyötärö 82cm

Vierailija
7/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis mäkin oon kyllä poikkeeva, omenavartaloinen, reisi 52cm ja vyötärö 82cm

60kg /165cm eli BMI 22

Vierailija
8/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 161, painoa 54 ja reiden ympärys paksuimmasta kohdasta 52! Vyötärö on 66 ja lantio 91.

Tää reisi-lantio -suhde tuottaa aina ongelmia, kun ei meinaa löytyä sopivia housuja. Aina kiristää reisistä!

Vierailija
9/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kenenkään jalat päivittäisellä kyykkäämisellä kasva? Treeniä on kyllä tullut tehtyä, vähän järkevämmällä ohjelmalla kuin päivittäin tosin.

Miksi lopettaisin, koska saan haluamiani tuloksia ja voin hyvin? Ihmettelen vaan hassuja mittamuutoksia, koska ns. ylimääräistä rasvaa on eniten juuri reisissä, joten kuvittelin sitä sieltä ensimmäiseksi myöskin lähtevän, enkä ennestään vähärasvaisimmalta alueelta eli vyötäröstä. Jotain nestejuttuja todennäköisesti pelissä.

Vierailija
10/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä et sun lihas kasvaa työntäen rasvaa ulospäin joka aiheuttaa reiden paksuuntumisen.Reisilihas kerää rasituksessa todella paljon nestettäkin joka voi aiheuttaa hetkellistä turvotusta joten mittaustulos ei välttämättä ole lopullinen.

Mulla on yksi ystävä jolle salilla joku ohjaaja kävi sanomassa et sen kandee vähentää jalkatreeniä mikäli haluaa reiden kapenevan.

Vierailija
11/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan se periaatteessa on, mutta jos tarkoitus on, että reisi on sitten muutakin kuin pelkkää löllöä, niin voi voi mitä neuvovat. Mutta epäilen kyllä että noi koivet on vaan tykästyneet nyt koventuneen harjoittelun mukana keräämään lihakset täyteen nestettä. Olisihan se toki hienoa jos lihakset kasvaisi tätä vauhtia.

Vierailija
12/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen ja -vartaloinen (164/66) ja mulla vyötärö 81, reisi 54 (ja olen paksujalka!). Salilla tullut näköjään sentti lisää reisiin vyötäröltä hävinnyt 2-3cm

Vierailija
13/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 65 on... Sori, mutta 81 cm on aika paljon (jos on mitattu kapeimmasta kohdasta, ei navan kohdalta). Mulla on vyötärö 74 cm, ja löysää on!

Mä olen normaalipainoinen ja -vartaloinen (164/66) ja mulla vyötärö 81, reisi 54 (ja olen paksujalka!). Salilla tullut näköjään sentti lisää reisiin vyötäröltä hävinnyt 2-3cm

Vierailija
14/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkkakahvoja tms mutta olen vartaloltani suora ja poikamainen (lantio 93) ja mulla on pyöreä rintakehä joka ehkä myös vaikuttaa malliin. Edes silloin kun painoin 52kg vyötärö ei ollut alle 75cm ja olin nälkiintyneen laiha

9