Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja mitä mieltä illan vaimot vaihtoon?

Vierailija
13.11.2005 |

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siiri on syntynyt 29.7.2003

Vierailija
102/125 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin onhan totta, että kyse on " viihdeohjelmasta" , jossa halutaan antaa perheistä se kuva, jonka tiedetään aiheuttavan keskustelua ja tuovan kanavalle lisää katsojia.

Minä olin ennen lapsia lähes yhtä neuroottinen siivooja, vaikkei ollut vielä edes ketään sotkemassa. Lasten myötä on ollut pakko opetella aivan uudenlainen siisteyskäsitys. Kyllähän elämän pitää ja saa näkyä lapsiperheen asunnossa. Esim. se että leikit on aina siivottava pois ennen ruokailua tai päiväunia on aika julmaa tuon ikäisille lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän se Heidi ei syönyt muun perheen kanssa? Jotain mätää siinä...

Vierailija
104/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon äidin hermostunut ja neuroottinen käytös mahtaa ruokkia lasten ongelmia.

Vahvisti käsitystäni siivoushulluista. Yrittävät jäsentää pään sisäistä kaaosta jatkuvalla siivoamisella ja naurettavan tarkoilla aikatauluilla. Tuollaiset ihmiset romahtavat täysin kun elämässä tapahtuu jokin yllättävä käänne, mikä sekoittaa arjen.

Vierailija
105/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äiti ei itse syö eikä istu pöytään, anorektikko?

Antaako monipuolisesti ravintoa, käytöshäiriöt voivat aiheutua myös esim. rasvojen puutteesta. Aivot tarvitsevat ravintoa.

Kun näin paljon hallinnantunnetta tarvitaan: kellonajat, ruoka, siivous - ihmisellä on joku iiiiiiiiso puutostila päällä.

Vierailija
106/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen näiden kahden naisen välimuoto,tykkään että on puhdasta,mutta aika ei ole pois lapsilta. Heidi siivosi niin paljon,että ei varmasti ehdi paljoa olemaan lasten kanssa.Meidän perheessä on myös tärkeää,että syömme yhdessä.Itse syön monesti vähän,mutta syön ja olen yhtä aikaa pöydässä.Hauska seurata erilaisia perheitä...

Vierailija
107/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että mä olen vaihteeksi kiitollinen ettei mulla oo mitään hulluja neurooseja tai muuta häikkää!

alussa tuli mieleen että sillä rikkaimuri-natsilla oli menny formaatit sekaisin ja se luuli olevansa sillä siisti-ohjelmassa.. " just..! joku sitten elää tälläsessä läävässä..!?"

joo, aika huikeeta menoo oli. miestä ei yleensä ko. sarja kiinnosta mutta sekin tuli ensin vähän seisoskeleen ja kattoon siihen ja lopulta istui ihan alas sohvalle. ja lupasi olla onnellinen ja kiitollinen omasta normaalista vaimostaan.

Vierailija
108/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin perhe vaikutti tyytyväisiltä omiin systeemeihinsä, vaikka vaihtovaimo niitä kauhistelikin.

Vierailija
109/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perheen touhujen seuraaminen ahdisti aikoinaan tosi paljon. Nukkumisia ja siivoamisia vahdittiin tarkasti. Meille muille tuli tunne että olemme epänormaaleja vaikka ihan tavallisia suomalaisia perheitä ollaan, siivotaan kun on likaista, nukutaan kun on väsy ja syödään nälkäämme.

Vierailija
110/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perhe vähän relais, niin lapsikin voisi paremmin. Kyllä ihmiset pelkäävät elämää. Tosi pelottavaa!

Vierailija
111/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin tulee hermostunut olo kun emäntä vain touhusi eikä istunut hetkeksikää alas. Nostat persuksen penkistä niin rätti viuhuu samantien;-)

Vierailija
112/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ostaneet paljon mieheltä, mm. turvakaukalon jne ja mies vaikuttaa aina toooosi mukavalta. Vaimonsa oli kyllä kaikkea muuta, valitti torniolaisperheessä ihan koko ajan, ei ollut mihinkään tyytyväinen. Ei näyttänyt edes pitävän torniolaisten aivan ihastuttavista lapsista.

Torniolaisvaimo (en muista nimeä) oli aivan ihana murteineen!

Vierailija
113/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kysyin ohjelman jälkeen että laitetaanko hakemus niin tuli tiukka EI!!!minä olen kuulemma paras...

itsekkin olen noiden välimuoto, ja meillä kyllä varmasti syödään yhdessä koko perhe...

uskomatonta meininkiä=)

Vierailija
114/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kanamainen äijä, ja vielä Lastentarvikkeessa töissä! Ei mikään ihme että lapsilla kehityshäiriö tai mikä lie ylivilkkaus, kun lapsista ei piitattu ollenkaan, vain siisteystä. Varmaan tulee stressi noin pienelle lapselle, jos ei saa edes viiliä syötyä ilman että joku huitoo rätillä naamaa. Karsea perhe, kertakaikkiaan.

Vierailija
115/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan neuroottisia, lääkityksen tarpeessa olevia hulluja myyjiksi! Kauhea mies! Tuollaiselta tyypiltä en ostaisi mitään!

Vierailija
116/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se sai lapsen onnellisemmaksi? Isälle ainakin tuntui lapsen heittäminen pesuhuoneeseen olevan hyvin tuttua rutiinia, joten lapsi ilmeisesti ei mikään rauhallinen tapaus ollut silloinkaan, kun vaihtovaimo ei ollut paikalla.

Ymmärrän rutiinit ja muuttumattomuuden erityislapsen hoidossa tärkeiksi. Mutta mitä ihmettä ne aikatauluihin liittyvät?

Ja vielä, jos äiti oli niin tarkka siitä, että lapsen elämä oli järjestyksessä (=aikataulutettu), koska tämän ylivilkkaus vaati muuttumattomuutta, miksi ihmeessä hän on ilmoittautunut vaimot vaihtoon ohjelmaan mukaan? Jos hän itse kaipasi lomaa, olisi ottanut tutun hoitajan kotiin ja käväissyt viikonlopun reissun jossain, eikä kääntänyt lapsen elämää täysin päälaelleen viikoksi.

Vierailija
117/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisesti tollainen etenkin lapselle epäedullinen ruokavalio johon kuului vakiona suklaamurot,vanukkaat yms.

Ei sekään nyt ihan ok ole,vaikken kyllä niiden siivoushullujenkaan kanssa ole samalla linjalla.

Vierailija
118/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se olikin ylimielinen se nainen. Kutsui toisten aivan normaalia kotia lääväksi, ja haukkui muutenkin tarpeettomasti heitä. Toisaalta tosi surullista, ettei kyennyt näkemään, missä jamassa itse oli.

Vierailija
119/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut monet illanistujaiset eräässä tutussa perheessä ja rouva ja herra heilui koko illan tiskipöydän ääressä, rätin kanssa, ja täyttivät tiskikonetta.

Me vieraat istuttiin siinä ja tuijoteltiin koko ilta tiskikoneen kitaan... mahtoi olla isäntäväellä jalat poikki aamulla, koko iltana ne ei istuneet vieraiden joukkoon, vaan siivosivat.

Vierailija
120/125 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppi, nyppi roskatkin matolta käsin :-D

Me ollaan mutten ostettu tuolta mieheltä turvaistuin, mies kyllä heti ilmoitti ettei sieltä enää osteta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi