pienen lapsen kiroileminen..
elikkä tilanne tämä, lapsi 2,5 v ja kun suuttuu huutaa paska! joo kyllä minulta oppi sen, sanoin tasan kerran, KERRAN ja lapsi oppi sen.. voi elämän kevät!
kärsinkö nyt vain vai onko vielä mahdollista opettaa se pois?
tiedän, että olette täydellisiä mammoja, mutta jos jollain on konsti, kertokaa kiltit...
Kommentit (9)
Meillä juurikin tuossa iässä kuuli multa v-ttu sanan mikä minusta aivan hirveä aikuisenkin suusta, mutta niin vain päästin ja heti lapsi sen otti puheeseensa. Pari kertaa sanoin että ei noin sanota, mutta sanoin varsin neutraalisti jotta lapsi ei ala uhmaaman asian suhteen. Jonkun aikaa sanoi sanaa satunnaisesti mutta unohti sitten, kun meillä pidettiin huoli ettei aikuiset käytä enää noita sanoja.. eli unohtunee teilläkin.
sanoi tuossa yksi päivä kun jokin ei onnistunut "voi vittu" .... :D vaikka v-sana on todellakin se mitä vältän lasten seurassa ja mies myös, mutta jostain ne lapset aina kalastaa noin kamalimmat lausahdukset. Ei ole sen jälkeen kuulunut, kaipa ne unohtuu. Tai jos lapsi vielä hokee tuota paskaa, niin sano siihen vaikka joku toinen sana tilalle, niin ehkä lapsi luulee että sehän se alkuperäinen sana olikin? En minä tiedä, ehkä tuo toimisi.
uhkailut ei enää auta, puhuminen ei auta, tänään viimeeksi kassalla kaupassa huusi kovaan ääneen PASKA kun ei saanut pikkuautoa, siksi ei saanut,koska oli kiukutellut koko kauppareissun...
ap
sanoi tuossa yksi päivä kun jokin ei onnistunut "voi vittu" .... :D vaikka v-sana on todellakin se mitä vältän lasten seurassa ja mies myös, mutta jostain ne lapset aina kalastaa noin kamalimmat lausahdukset. Ei ole sen jälkeen kuulunut, kaipa ne unohtuu. Tai jos lapsi vielä hokee tuota paskaa, niin sano siihen vaikka joku toinen sana tilalle, niin ehkä lapsi luulee että sehän se alkuperäinen sana olikin? En minä tiedä, ehkä tuo toimisi.
uhkailut ei enää auta, puhuminen ei auta, tänään viimeeksi kassalla kaupassa huusi kovaan ääneen PASKA kun ei saanut pikkuautoa, siksi ei saanut,koska oli kiukutellut koko kauppareissun...
ap
Voin vain kuvitella täydellisten av-mammojen paheksuvat katseet!
että hän kiroilee, hän sen kohta unohtaa. On huomannut että se tehoaa..saa huomiota ;)
ja olen alussa ollutkin huomaamatta.. en millään tavalla kommentoinut... jospa yrittäisin taas olla vaan kun ei oliskaan :)
no siellä kassalla oli yksi täydellinen av mamma :DD
se oikein kääntyi pois päin ja otti oman lapsensa syliin :DDD
kyllä sain mahtava katseen...
ap
huutamaan,et "vittu kusee" eikä tiedetä mistä on tullut..mut sen tiedän,et isänsä on kova "viljelemään" tuota v-sanaa;( Omaa kieltäni olen jotenkin yrittänyt siistiä ainakin!Tsemppiä!
olin ihan varma, että mammat haukkuu mut pystyyn :D
ap
kiroili. Sen jälkeen jos on sen muutaman kerran kiroillut, en ole juurikaan noteerannut.