Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisko joku, mikä logiikka tässä on? (joo, vaaleista)

Vierailija
25.01.2012 |

Useat älähtävät siitä, kun jotkut eivät aio äänestää Haavistoa sen vuoksi, että tämä on homo.

Sanovat, että seksuaalisella suuntautumisella ei tulisi olla mitään väliä presidenttiä valittaessa.

Ja sitten nämä paheksujat toisaalla pitävät kuitenkin itse suurta meteliä "minäpä äänestän Haavistoa, _koska_ hän on homo!"

Eli mitä tässä haetaan...? Haukutaan toisia siitä että jättävät äänestämättä seksuaalisen suuntautumisen vuoksi, ja sitten laskeudutaan itse sille halveksimalleen tasolle, ja äänestetään juurikin tämän seksuaalisen suuntautumisen vuoksi jonka "ei pitäisi merkitä mitään"?

En mä tajua. Taidan olla liian hetero?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän tai olen jo äänestänyt Haavistoa, sillä hänessä on presidenttiainesta!!! Niin myös moni lähipiiristäni äänestää. Hän ei ole huono valinta.

Vierailija
2/11 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin meillä "nuorilla aikuisilla" tuntuu olevan joku ihmeen suvaitsevaisuushuuma päällä ja suurin osa ei tunnu enää muistavan, että tässä äänestetään presidenttiä, ei mitään vähemmistöoikeuksien edustajaa johonkin valtuustoon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin meillä "nuorilla aikuisilla" tuntuu olevan joku ihmeen suvaitsevaisuushuuma päällä ja suurin osa ei tunnu enää muistavan, että tässä äänestetään presidenttiä, ei mitään vähemmistöoikeuksien edustajaa johonkin valtuustoon..

ap

Vierailija
4/11 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopoliittisen kokemuksen vuoksi. Niinistöllä on kyllä enemmän kokemusta sisäpolitiikasta, mutta sehän ei presidentin vastuulle kuulu. Minua miellyttää myös Haaviston tapa tuoda asioita esille, hänen esiintymiskykynsä ja selkeä ilmaisu. Tämä on tullut erittäin hyvin esille vaalikeskusteluissa. Seksuaalisella suuntautumisella ei siis todellakaan ole minkäänlaista merkitystä. Enimmäisellä kierroksella äänestin jo pudonnutta ehdokasta.

Vierailija
5/11 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkevat käsi kädessä.

Joo, Haavisto on ollut paljon kriisihommissa ulkomailla, mutta hänellä ei ole minkäänlaista talouspoliittista kokemusta.

Niinistöllä sen sijaan on kokemusta kummastakin.

Vierailija
6/11 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei tarvi todistaa kiintiö-homoa presidenttinä. Alkaa näyttää kohta linna bb-talolta.

Vierailija
7/11 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat älähtävät siitä, kun jotkut eivät aio äänestää Haavistoa sen vuoksi, että tämä on homo.

Sanovat, että seksuaalisella suuntautumisella ei tulisi olla mitään väliä presidenttiä valittaessa.

Presidentti johtaa ulkopolitiikkaa. Moneen maahan kutsut jäävät saamatta ja viennin edistäminen kaikkiin maihin, joihin voisi saada vientiä tyssää, jos presidentti on homo.

Minkä takia tieten tahtoen valita mies, jonka suuntausta ei hyväksytä suurimmassa osassa maailmaa? Halutaanko ensin jakaa rahat eteläeurooppaan ja sitten ihmetellä, mistä sitä saadaan lisää, kun kauppakumppanit vähenee...

Vierailija
8/11 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut vaan näitä "en äänestä Haavistoa, koska hän on homo" ja sitten näitä "äänestän Haavistoa, koska hän on kokemukseltaan paras presidentiksi, olkoonkin vaan homo". En tiedä missä näitä "äänestän Haavistoa, koska hän on homo"-tyyppejä on..

Vierailija
9/11 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen joka on "kaikkien kaveri", ei ole oikeastaan kenenkään kaveri. Jatkuva sovitteleva asenne tiukkojen paikkojen äärellä ei tiedä hyvää.

Vierailija
10/11 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut vaan näitä "en äänestä Haavistoa, koska hän on homo" ja sitten näitä "äänestän Haavistoa, koska hän on kokemukseltaan paras presidentiksi, olkoonkin vaan homo". En tiedä missä näitä "äänestän Haavistoa, koska hän on homo"-tyyppejä on..

Vierailija
11/11 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi