Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epileptikoita paikalla?

Vierailija
25.01.2012 |

Kävin äsken eeg.ssä. Vilkkuvalojen aikana silmäni (olivat kiinni) alkoivat liikkua villisti, eivätkä rauhoittuneet valojen sammuttuakaan. Lopulta hoitaja laittoi painot silmäluomien päälle. Lausuntoa joudun odottelemaan, joten.. mielipiteitä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti ensimmäistä kertaa olit eeg:ssä. Normaali toimenpide kyseisessä asiassa. Jotkut reagoivat herkimmin vilkkuvaloihin. Epileptikon on hyvä pitää huolta riittävästä unesta ja ravinnosta, liikunnasta nyt puhumattakaan. Televisiota ei ole hyvä liikaa tuijottaa. Olen itse ex-epileptikko n. 20 vuoden kokemus.

Vierailija
2/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän viittaisi epilepsiaan. Minua vilkkuvalot ärsyttävät muuallakin esim. aurinko vilkkuu puiden välistä ja discovalot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tarkoitit normaalilla toimenpiteellä??

Vierailija
4/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän viittaisi epilepsiaan. Minua vilkkuvalot ärsyttävät muuallakin esim. aurinko vilkkuu puiden välistä ja discovalot.

Silmien liikkuminen vilkkuvalojen aikana ei viittaa pätkän vertaa epilepsiaan!

T. lääkäri

Vierailija
5/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen minä. Hoitajan mukaan kyseessä ei kuitenkaan ihan normi reaktio ollut..? Mutta nytkö minun ei kuulu asiasta oikeasti huolestua..?? Silmien vilkkuminen ei siis myöskään loppunut vähään aikaan.

Vierailija
6/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen minä. Hoitajan mukaan kyseessä ei kuitenkaan ihan normi reaktio ollut..? Mutta nytkö minun ei kuulu asiasta oikeasti huolestua..?? Silmien vilkkuminen ei siis myöskään loppunut vähään aikaan.

Vierailija
7/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi tuli kolmeen kertaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme