Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laihat ja sirot

Vierailija
25.01.2012 |

naiset niin kauheita mitä sanotaan? Tai siis ajatellaanko niin oikeasti, vai onko se isompien "lohdutuskeinoja"? Tiedän, että asia on periaatteessa jokaisen oma mieltymys, mutta näin yleisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ihan ymmärrä. Mistä ihmeen yleistyksestä on kyse?!

Vierailija
2/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laihaksi voi tulla laihduttamalla, mutta siroja ollaan vain sillä geeniperimällä.

Tosielämässä olen todennut, että pienikokoiset naiset ovat luonteeltaan pahimpia. Olen miettinyt miksi, johtuisiko että on joutunut tuomaan itseään enemmän esiin saadakseen äänensä kuuluville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanhan lihavistakin aina, että he ovat leppoisia. Mä tiedän monta äärimmäisen kiukkuista ja vittumaista läskiä. Itsekin kun olin aikoinaan lihava, niin olin kaikkea muuta kuin leppoisa.

Vierailija
4/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ainakaan omassa tuttavapiirissä ole sen kauheampia kuin keskikokoiset tai isotkaan. Kyllä se kauheus riipuu siitä mitä on pään sisällä eikä siitä mikä numerolappu vaatteissa on.

t. keskikokoinen

Vierailija
5/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erittäin mukavia isokokoisia ja pyöreitä naisia. Tunnen erittäin veemäisiä laihoja ja siroja ja erittäin veemäisiä kookkaita naisia. Tunnen veemäisiä siroja miehiä ja veemäisiä kookkaita miehiä. Tunnen tosi kivoja siroja ja tosi kivoja kookkaita miehiä.

Vierailija
6/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi -> sen kovempi ääni. Kouluaikana kaikki nysät oli niitä riitapukareita.!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi