Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska toisen lapsen tulo perheeseen pienellä ikäerolla on useimpien mukaan kärsimystä,

Vierailija
25.01.2012 |

niin mikä siitä tekee sitten kestämisen arvoisen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on hyviä, katkeraa kalatusta

Vierailija
2/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä eteenpäin elämä on tosi mukavaa :D

Meillä 3 lasta 3,5 vuoteen (yksi km välissä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmillaan

ja hyvin selvittiin

Vierailija
4/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankuttaa netissä ja miettiä jonkun tylsän anonyymin palstan ämmien mielipiteistä?

Aikuistukaa hyvät ihmiset ja ottakaa vastuu omasta elämästä ja ratkaisuistanne ja nauttikaa niistä.

Mitä vitun väliä sillä on, mitä mieltä joku palstaämmä on sinunkin lapsiluvusta tai ikäerosta.

Vierailija
5/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rankempia päiviä, mutta suurimmaksi osaksi ihanaa. Eikö niin ole kaikilla?

Vierailija
6/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vauvakurjuus? Vauva-aika voi olla myös helppoa ja mukavaa, jos onnistuu tekemään helppoja ja hyvin nukkuvia vauvoja ja lapsia. Minä ainakin nautin, kun lapset ovat yhtä aikaa pieniä, ja näyttävät nuo lapsetkin elämästään nauttivan. Ja viimeistään ensi viikolla meillä on lapsia 4 ja vanhin on 3,5... Hurjaa, hirvittävää, ihanaa, pelottavaa, jännittävää, uskomatonta. Meitä on siunattu, oikein urakalla.

Vierailija
7/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen kestää, kun huomaa, miten kivaa niillä on yhdessä, itsestäni oli kivempi olla ulkona kahden kuin yhden kanssa, toimintaa enemmän. Leikkivät yhdessä, yhteinen leikkimaailma ja sit saa omaakin aikaa. Mutta totta on toista sellaista ikäeroa en halunnut, sen verran rankkaa se riitelypuoli heillä. Kun on pieni ikäero, samat asiat kiinnostaa yhtä aikaa, voi tehdä yhdessä.

Vierailija
8/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta, joiden ikäerot ovat:

1. ja 2. 1 v 8 kk 3 vko

2. ja 3. 4 v 1 vko

3. ja 4. 4 v 3 kk

Alle 2 vuoden ikäero lasten välillä oli mielestäni aivan liian lyhyt. Olin kuin sumussa ekat puolivuotta, enkä muista tuosta ajasta yhtään mitään. Jos olisin tiennyt etukäteen, kuinka raskasta lasten kanssa tulee olemaan, en todellakaan olisi halunnut näin pientä ikäeroa.

Sen sijaan 4 vuoden ikäero on osoittaunut todella toimivaksi. Isompi lapsi on jo omatoiminen, syö itse, osaa vessahommat, pukee itse, leikkii yksikseenkin jne. Kerho, muskari ja avoin pk ovat olleet hänelle sopivia aktiviteetteja.

Itse olen saanut keskittyä vauvaan ja nauttia kotona olosta. Suosittelen lämipimästi.

niin mikä siitä tekee sitten kestämisen arvoisen?

Vierailija
9/9 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ikäeroa oli vain 2 min

muistan kaiken ja kivaa oli