Mä ainakin aion äänestää Niinistöä
Haavisto on sympaattisen oloinen kaveri, jolla on ihan ok arvomaailma, mutta poliittista auktoriteettia ja presidentiltä vaadittavaa uskottavuutta hänellä ei valitettavasti ole. Harmi sinänsä.
Lisäksi mun on todella vaikea kuvitella, miten valtiovierailut esim. avoimesti homovastaisten ja vanhoillisuskonnollisten maiden kanssa sujuisivat jos Haavisto todella olisi Suomen edustaja. Jäisikö nämä vierailut sitten kokonaan tekemättä? Onko jollakin vastausta?
Kommentit (2)
Lisäksi mun on todella vaikea kuvitella, miten valtiovierailut esim. avoimesti homovastaisten ja vanhoillisuskonnollisten maiden kanssa sujuisivat jos Haavisto todella olisi Suomen edustaja. Jäisikö nämä vierailut sitten kokonaan tekemättä? Onko jollakin vastausta?
Eipä ole vastausta ei. Olisihan tässä taas mahdollisuus kohauttaa ja olla olevinaan niin pirun kosmopoliitti. "Ajatelkaa miten edistyksellisiä me olemme, meillä onkin homo presidenttinä, niiih! Ei me ollakaan mikään periferinen junttikansa!"
Mulle henkkoht. ei seksuaalisella suuntautumisella ole mitään merkitystä, mutta kun nämä kaksi ehdokasta laittaa riviin ja vertailee, on Niinistö ainoa realistinen vaihtoehto, oli hän hetero tai homo.
samma här. Just noita asioita itekin olen miettinyt. Kumpikin vaihtoehto on mun mielestä sinänsä hyvä, mutta uskottavuuden kannalta valitsen silti Niinistön.
Hehkutetaanhan tätä Haaviston homoutta ja miesystävää nyt jopa maailmalla, mut eiköhän tota Haavistoa itseään vaivaisi olla joka puolella aina "se homo-pressa Suomesta".....