Teettekö töitä kotona, kun hoidatte kotona sairasta lasta?
Siis jos lääkäri on kirjoittanut sairauslomatodistuksen lapsen kotihoitoa varten?
Kommentit (6)
kun olen itse sairauslomalla.
Hullu mikä hullu.
Jos työt voi jättää odottamaan töihin paluuta, en tee niitä sairasta lasta hoitaessa.
Onneksi ei ole ollut pakko olla montaa päivää poissa töistä.
Jos työt voi jättää odottamaan töihin paluuta, en tee niitä sairasta lasta hoitaessa. Onneksi ei ole ollut pakko olla montaa päivää poissa töistä.
eli voin lapsen sairastaessakin lukea ja vastata emaileihin tms.
Mutta riippuu lapsen sairaudesta ja sen vaiheesta voiko oikeasti keskittyää töihin. itselläni kokemusta vain pienestä potilaasta, joka 1-4v sairastanut 1-2 kertaa vuodessa, mutta on silloin aikalailla läheisyyden ja hoidon tarpeessa eli eipä siinä emaileja lukiessa ja kriittisiä eteenpäin siirtäessä ehdin mitään "oikeita" töitä tekemään tai ole oikeita mahdollisuuksia keskittyä video-/puheluneuvotteluihin.
Pääasia, että etäyhteyksillä pysyy ajantasalla viesteissä eikä eka työpäivä lapsen parannuttua kulu sellaiseen päivitykseen...
samoin kuin myös silloin kun olen itse ollut sairaana (melko harvinaisia kumpikin eli yhteensä muutamana päivänä vuodessa).
Ja vielä omalla tietokoneellani, johon olin itse asentanut etätyöyhteydet kun firmalta ei läppäriä saanut.
No, tuolta firmasta ei näemmä tule kuin p***aa niskaan vaikka olen tällä onnettomalla palkalla neljä vuotta venynyt, paukkunut, järjestellyt lastenhoitokuvioita ties miten päin matkojen takia joten olen päättänyt että seuraavan kerran kun joku meistä aivastaa niin haen sen kolmen päivän sairauslomalapun, haetaan kasa leffoja, pannaan puhelin kiinni ja saavat pärjätä töissä ihan miten parhaaksi katsovat...
Oli lapsi sairas tai ei. Eli hoidan töiden ohella lapset.
Suurinta osaa töistäni en voi etänä tehdä (työ on lasten parissa), mutta kaikenlaista suunnittelua ja sähköpostieihin vastaamista yms teen kyllä, jos vain ehdin.